Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
J55a60r30o69m17í65r 48Š11i26š37a
Tlak na vzdělání je opravdu velký, někdy i za každou cenu v čemž mají prsty i rodiče. Znám případ průměrného inženýra na průměrné funkci, ale manuálně nesmírně šikovného. A tak máme sice o inžu víc, ale zase ubyl jeden šikovný řemeslník, a pak, ne nadarmo se říká, že řemeslo má zlaté dno. Na druhou stranu, a to mohu potvrdit z vlastní zkušenosti, manuelně pracující je rychleji opotřebován a kdybych si představil, že do 68 let polezu po stožárech...
J35o17s75e66f 26N55o81ž79i80č40k58a
Souhlas, je to přesně tak.
Š45t22ě61p45á86n 58B58i35c80e21r95a
Na tenisových turnajích, kam jsem vozil vnučku, mi vypravovala dcera herce Šimka, provdaná za Němce, že její dcerka se učí v Německu na gymnaziu. Tam sice nemají pochopení pro časté absence kvůli tenisu, ale na reálkách, kam chodí děti migrantů, tehdy hlavně Turků, by se nic nenaučila. Atmosféra ve třídách studium vylučuje. To je už téměř 15 let a teď to bude ještě horší.
S78l40a28v58o83m56í80r 80B37e42n64e93š
Pane Nožičko, proč v poslední době u značného množství vašich blogů není otevřená diskuse?
Já s Vámi hodně souhlasím, pokud jde o náhled na migraci z islámských a afrických zemí, ale dost nesouhlasím v pohledu na rusko-ukrajinský konflikt.
V některých případech jsem vám ve vší slušnosti chtěl oponovat, ale nemohl jsem, jelikož nebyla otevřená diskuse.
Pokud jde o tento blog, neoponuji vám, nýbrž naopak vám dávám karmu.
L39u90b51o22r 55P92e31t19r33z39a97l20k47a
A mohl byste ujasnit, v čem konkrétně spočívá ten jiný pohled na rusko-ukrajinský konflikt, o kterým si myslíte, že ho máte odlišný od p. Nožičky ?
J68a34r30o17s88l75a44v 25L38i37m45a
Vazeny pane Josefe Nožičko. Vas clanek mne fascinoval jen proto, ze nez jsem otevrel iDnes a dostal jsem se na stranku vaseho blogu, cetl jsem uvahu o skolstvi v USA. A presne co vy pisete je standartem neuspechu v teto zemi.
Je pravdou rozdilne skolstvi. (12 let a 9 let) Zde se vsak jedna o algebru a jeji zacatek uceni v 9 tride. Latino a black obcane maji deti s mensi moznosti podchytit ty zaklady teto vetve matematiky. A co vice, jejich vysledna znalost na konci studia je v takovem poklesu, ze je to velmi zavazne. Pomoci podchyceni znalosti zacatku algebry je mozno rici, kdo na to ma mit dobre znamky na konci studia s moznosti byt prijat na vyssi studium.
Protoze je zde moznost udelat rozbor podle deti obcanu z ruznych zemi sveta, je tabulka primo zdrcujici pro ty dve obcanske skupiny o kterych se zminuji. Na vrcholun jsou deti aziatu, potom deti z severnich zemi a k tem latino a cernym se jeste priblizuji deti z islamskych zemi. Vsude jsou i vyjimky a po pruzkumu proc je to, vysledek je obvzlast uchvatny. Zalezi na rodine, jeji nutnost podporit syny a dcery k dennimu uceni a dat jim vse co je nutne pro vyniknuti. Take po skolni dochazce, osobni doucovani je nutne. Bata to propagoval jiz ve 20 letech minuleho stoleti.
J48o66s71e35f 98N98o12ž25i79č28k32a
Zdravím, pane Limo a děkuji za zajímavý postřeh.
M53a44r45t12i41n 59K12o71m48a41r17e21k
J25o31s60e73f 48N66o29ž78i10č63k16a
Díky.
P73e87t31r 95B19r34o37d82s39k28ý
..... tak kdyby jen v matematice, tak by to ešče šlo, ale vono to v rámci začlenění jaksi nefunguje v žádný společenský sféře života (v EU obecně),- ..... viz. znalost jazyka, vzdělávání, uplatnění na trhu práce, výchova, kultura a náboženství - značné odlišnosti(!) a proto no-go zóny, gangy, kriminalita, demonstrace a vyhlašování chalífátu, což je dnes (na rozdíl od roku 2015) omíláno hlavním mediálním proudem téměř denně
M45a80r84t70i85n43a 84B22e66r87á13n40k55o55v13á
Omlouvám se za mínus, dotykáč...
- Počet článků 1597
- Celková karma 39,58
- Průměrná čtenost 3238x