Děkujeme za pochopení.
J29a21r80o81s12l65a43v 59L74i23m58a
Vazeny pane Josefe Nožičko. Vas clanek mne fascinoval jen proto, ze nez jsem otevrel iDnes a dostal jsem se na stranku vaseho blogu, cetl jsem uvahu o skolstvi v USA. A presne co vy pisete je standartem neuspechu v teto zemi.
Je pravdou rozdilne skolstvi. (12 let a 9 let) Zde se vsak jedna o algebru a jeji zacatek uceni v 9 tride. Latino a black obcane maji deti s mensi moznosti podchytit ty zaklady teto vetve matematiky. A co vice, jejich vysledna znalost na konci studia je v takovem poklesu, ze je to velmi zavazne. Pomoci podchyceni znalosti zacatku algebry je mozno rici, kdo na to ma mit dobre znamky na konci studia s moznosti byt prijat na vyssi studium.
Protoze je zde moznost udelat rozbor podle deti obcanu z ruznych zemi sveta, je tabulka primo zdrcujici pro ty dve obcanske skupiny o kterych se zminuji. Na vrcholun jsou deti aziatu, potom deti z severnich zemi a k tem latino a cernym se jeste priblizuji deti z islamskych zemi. Vsude jsou i vyjimky a po pruzkumu proc je to, vysledek je obvzlast uchvatny. Zalezi na rodine, jeji nutnost podporit syny a dcery k dennimu uceni a dat jim vse co je nutne pro vyniknuti. Take po skolni dochazce, osobni doucovani je nutne. Bata to propagoval jiz ve 20 letech minuleho stoleti.
J92o93s67e98f 39N10o46ž97i19č40k83a
Zdravím, pane Limo a děkuji za zajímavý postřeh.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/122016/08122016F083A0906DF7C562479DF4CF3892F270.jpg)
J83a53r59o19m13í43r 56Š46i65š76a
Tlak na vzdělání je opravdu velký, někdy i za každou cenu v čemž mají prsty i rodiče. Znám případ průměrného inženýra na průměrné funkci, ale manuálně nesmírně šikovného. A tak máme sice o inžu víc, ale zase ubyl jeden šikovný řemeslník, a pak, ne nadarmo se říká, že řemeslo má zlaté dno. Na druhou stranu, a to mohu potvrdit z vlastní zkušenosti, manuelně pracující je rychleji opotřebován a kdybych si představil, že do 68 let polezu po stožárech...
P95e73t65r 23B24r59o69d21s66k46ý
..... tak kdyby jen v matematice, tak by to ešče šlo, ale vono to v rámci začlenění jaksi nefunguje v žádný společenský sféře života (v EU obecně),- ..... viz. znalost jazyka, vzdělávání, uplatnění na trhu práce, výchova, kultura a náboženství - značné odlišnosti(!) a proto no-go zóny, gangy, kriminalita, demonstrace a vyhlašování chalífátu, což je dnes (na rozdíl od roku 2015) omíláno hlavním mediálním proudem téměř denně
M47a29r44t37i36n31a 91B61e98r12á38n56k80o40v62á
Omlouvám se za mínus, dotykáč...
S88l57a40v21o88m50í40r 36B86e78n92e95š
Pane Nožičko, proč v poslední době u značného množství vašich blogů není otevřená diskuse?
Já s Vámi hodně souhlasím, pokud jde o náhled na migraci z islámských a afrických zemí, ale dost nesouhlasím v pohledu na rusko-ukrajinský konflikt.
V některých případech jsem vám ve vší slušnosti chtěl oponovat, ale nemohl jsem, jelikož nebyla otevřená diskuse.
Pokud jde o tento blog, neoponuji vám, nýbrž naopak vám dávám karmu.
L88u82b85o34r 97P40e24t21r13z82a54l46k42a
A mohl byste ujasnit, v čem konkrétně spočívá ten jiný pohled na rusko-ukrajinský konflikt, o kterým si myslíte, že ho máte odlišný od p. Nožičky ?
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/112012/281120126CEDFA056777140D3E1DEFA487BE53C7.jpg)
Š26t13ě57p50á25n 50B26i15c12e92r78a
Na tenisových turnajích, kam jsem vozil vnučku, mi vypravovala dcera herce Šimka, provdaná za Němce, že její dcerka se učí v Německu na gymnaziu. Tam sice nemají pochopení pro časté absence kvůli tenisu, ale na reálkách, kam chodí děti migrantů, tehdy hlavně Turků, by se nic nenaučila. Atmosféra ve třídách studium vylučuje. To je už téměř 15 let a teď to bude ještě horší.
- Počet článků 1605
- Celková karma 38,43
- Průměrná čtenost 3237x