Děkujeme za pochopení.
M38i73c82h97a17l 44S44e79d92m80í82k
Mám námět na ty 2-3 asistenty. Jsou-li ve třídě schopnější jedinci, kteří daný úkol zvládnou dřív, mohou pak pomoci těm pomalejším. Není to ale z mé hlavy, na SŠ to občas praktikoval jeden skvělý odborník a pedagog ve výslužbě, který mnoho let učil na VŠ.
K14a21r36e53l 47S11t83r78ž88a62n10o76v26s40k41ý
Je to hodně zkratkovité a povrchní. Nicméně tahle doba je moc fajn, nebojím se, že by mě někdy na pracovním trhu nahradila mladší generace. Necítím, že by mi někdo dýchal na záda...
V16á11c35l74a61v 38C22h58u21c46h53m45a
Ano, to je výhoda pro nás osobně. A taky se snáz z toho šedivého průměru vygenerují osobnosti. Otázka ovšem je, zda je šedivá masa neumlátí.
M71a41r87c73e95l 38B56u27r47k39e59r15t
pán autor, váš článok buď z povrchnosti, alebo úmyselnosti opomína mnoho faktov. Preto vyzerá ako nepodarená účelová zlepenina.
J60o64s89e39f 80N15o68ž57i33č60k56a
Já Vám pane Burkerte právo na Váš názor neberu, ale když už do diskuse napíšete, že můj článek "opomíná mnoho fakt", tak by možná nebylo od věci, kdybyste aspoň některá tato fakta konkrétně vyjmenoval.
P34e54t91r 21H91á62l24a
Autor zde používá zajímavý myšlenkový pochod, kdy vyjde zchyby současného systému a snaží se tak dokázat omyl paní psycholožky. Parafrázováno"předpokládáme-li že to, co ona kritizuje, je správné, pak se onamýlí". No neříkejte.
Zjevně autor vůbec nepochopil koncept, který panípsycholožka představuje, a tak jen vytrhává jednotlivosti z kontextu akonstatuje, že v současném školství je to jinak.
Co autor nepochopí, to si doplní vlastnímifantasmagoriemi a bohužel úspěšně tyto fantasmagorie hází na paní psycholožku,ač ta tvrdí něco docela jiného.
Vrcholem absurdity pak je, když katastrofální selhánísoučasného systému - naprostý nezájem dětí o vzdělání - používá jako argumentpro svůj postoj.
Jenomže ono je snazší si říct že všichni ostatní jsou nevzdělavatelníidioti a já jsem ten jediný geniální hrdina, než si říct "páni, 30/30 žákůje naprosto znuděných, asi je neumím zaujmout, něco dělám špatně".
Na obranu autora, ono jde o celkový vliv školy na žáka apravdou je, že jeden geniální kantor to nezachrání, pokud všichni ostatní vyrábíz dětí zombie bez jakéhokoli zájmu.
Každé mládě je od přírody zvědavé a chce se učit, včetnělidských. Jenže pak přijde žáček do školy, kde musí "slušně" sedět,být potichu, dělat přesně to co je mu řečeno, na nic se neptat... a po letechje z něj skutečně žák, který sám od sebe o nic zájem nemá. To z něj alevychovala škola. Pochopte, nemůžete nikoho DONUTIT, aby MĚL ZÁJEM.
Jak píše paní psycholožka, každé dítě když přijde doškoly tak ten zájem má, jde o to v něm ten zájem nezabít. Když už ho jednouzabijete, tak potom ta svobodná výuka už nefunguje, to je pravda - ale pořád tojen dokazuje selhání současného vzdělávání.
K68a71t74e68ř10i73n31a 28T39y40c84o87v47á
že se rozčilujete. paní se zřejmě odvolává na dnes oblíbený "respektující přístup". ale nečetla pořádně a s vaničkou vylévá i dítě. navíc bych se vsadila, že je mladá a bezdětná. každé dítě chce vymezit hranice, potřebuje to a kdo to nedělá, přenáší svoji zodpovědnost rodiče či vychovatele právě na děti. takže si prostě ulehčuje práci. problém jsou rodiče, kteří nechtějí, aby byly děti "zatěžovány", protože když je mají zpovykané, musí řešit konflikt dítě x učitel. pokud nemáte podporu vedení, které trvá na zachování kvality školy (měřitelné výsledky-žáci přijatí k dalšímu studiu), je to pech.
H84a63n29a 13M27á64r64o32v32á
Je to stará tlustá ošklivá ženská, u jejího článku je fotka. V ostatním s vámi naprosto souhlasím.
J65i48ř48í 57P42ř64i55b34y79l
Zaměňte slovo pochvala za motivaci. To snad nebude nikdo zpochybňovat. To je také pozitivní motivace. V mém věku a zkušenostech z táborů se mě dnešní dospělí přiznávají k tomu jak tento způsob motivace byl účinný. Tresty jsme na táborech neznali. Uznávám že škola je přece jen něco jiného.
J73a20r91o83s58l84a91v 46P69o43s84p75í18š77i73l
Mimo vlákno - prosím o radu - proč se mi po vložení textu spojí některá slova ?
J94a72r20o16s77l70a28v 58P45o48s19p29í60š25i88l
Psycholožkamj. říká: „ klasické školy nerespektujízákladní biologické předpoklady dětí „…. Nerozumím, proč se ona - a další experti, včetně ministryně školství– zabývá krávovinami.
Přece hlavnímproblémem, který mrzačí vývoj nové generace, je feminizované školství. Zatím to nikdo neumí řešit. Že by zde pomohly kvóty na učitele ?
A63l83e16n14a 24O37u28z10k14á
Z vašeho článku jsem přečetla jen něco malounko přes první odstavec. A s 25 studenty ve třídě, po tolika letech výuky stejným, omezujícím stylem, už s tím VY, teď těžko něco naděláte... Ono by bylo potřeba změnit všechno, včetně počtu dětí ve třídách atd.... Na straně druhé s paní psycholožkou souhlasím, protože reálnou zkušenost s výukou malé skupiny dětí mám a individuální přístup je to, co skutečně funguje..... s 25 dětmi bych to nikdy nevyzkoušela ani nedokázala....
J44o20s79e93f 30N47o56ž56i70č74k61a
Už jsem na to odpovídal v diskusi o kus níže: např. při 8 žácích si ten individuální přístup skutečně představit dovedu a dříve ten počet žáků skutečně menší býval (10-15 ve skupině), takže s tím zkušenosti mám a nebyl by problém ten styl změnit.
Je možná škoda, že jste ten článek nedočetla celý - hlavní, co paní psycholožce vyčítám, je především její názor na nefunkčnost pochval a trestů ve škole.
J69o53s49e55f 19Š54e60m55e45l49í64k
Paní psycholožce bych doporučil jako individuální terapii měsíc výuky na některém z odobrných učilišť. Pokud ho přežije bez hospitalizace, rád si o její nové zkušenosti něco přečtu.
P40e31t80r 79H10á68l14a
Ale to už jsou přesně ty produkty toho co paní psycholožka kritizuje...
- Počet článků 1586
- Celková karma 40,06
- Průměrná čtenost 3233x