Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

A nebo si pani spletla autobus, dojela jinou spolecnosti jinam a ted si stezuje na SA.

2 0
možnosti
AT

No .... já teda nevím, ale podle vás by se měla stydět většina obchodníků, protože téměř všichni prodávají cizí výrobek nebo službu - nakoupí aby mohli prodat.:-)

Já nevidím na tahu SA nic až tak pobuřujícího. Tlak na cenu je obrovský, konkurence dravá, SA se zřejmě nevyplatí držet dostatečnou rezervu řidičů a autobusů jen aby pokryla poptávku i ve špičce. Tak smluvně využije nabídku jiných společností, kteří nejsou tak vytížení a nemají takové renomé, reklamu a objednávací systém jako SA. Ve finále jsou všichni spokojeni. Že býval zákazník zvyklý na něco jiného? Nahlédl bych nejdříve do přepravních podmínek, co vlastně společnost garantuje. Pravděpodobně nic z toho, co kdysi nabízel jako standard. Pak je nutné se smířit s kolísavou kvalitou služeb nebo si vybrat jiného přepravce.

1 0
možnosti
AT

... si vzpomínám na své pracovní začátky v 90.letech  u firmy, která mimo jiné prodávala počítače. Vzhledem k vysoké poptávce nebyly výjimkou marže 40-50%. Ale když zákazník po koupi zavolal, že si s něčím neví rady, nebyl problém aby technik sedl do auta a "zdarma" poskytl podporu na místě. Dnes, kdy jsou marže řádově v jednotkách procent, nemyslitelné. Tož tak.

0 0
možnosti
VH

Ty "jiné" autobusy jely podle jízdního řásu Student agency, nebo podle jízdního řádu "jiné" společnosti?  Pokud podle toho "jiného" jízdního řádu, nepřišlo vám to divné?

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 945x
Zakladatelka a majitelka společnosti TLC Trainings and Languages, s.r.o. Obchodnice hovořící pěti jazyky. Žena, která zažila sametovou revoluci v ČR i oranžovou revoluci na Ukrajině. Člověk, který si váží tvrdé práce a zodpovědnosti, který věří své filozofii a chce tak trochu burcovat z letargie. Manželka a matka syna Honzíka.