- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A nebo si pani spletla autobus, dojela jinou spolecnosti jinam a ted si stezuje na SA.
No .... já teda nevím, ale podle vás by se měla stydět většina obchodníků, protože téměř všichni prodávají cizí výrobek nebo službu - nakoupí aby mohli prodat.
Já nevidím na tahu SA nic až tak pobuřujícího. Tlak na cenu je obrovský, konkurence dravá, SA se zřejmě nevyplatí držet dostatečnou rezervu řidičů a autobusů jen aby pokryla poptávku i ve špičce. Tak smluvně využije nabídku jiných společností, kteří nejsou tak vytížení a nemají takové renomé, reklamu a objednávací systém jako SA. Ve finále jsou všichni spokojeni. Že býval zákazník zvyklý na něco jiného? Nahlédl bych nejdříve do přepravních podmínek, co vlastně společnost garantuje. Pravděpodobně nic z toho, co kdysi nabízel jako standard. Pak je nutné se smířit s kolísavou kvalitou služeb nebo si vybrat jiného přepravce.
... si vzpomínám na své pracovní začátky v 90.letech u firmy, která mimo jiné prodávala počítače. Vzhledem k vysoké poptávce nebyly výjimkou marže 40-50%. Ale když zákazník po koupi zavolal, že si s něčím neví rady, nebyl problém aby technik sedl do auta a "zdarma" poskytl podporu na místě. Dnes, kdy jsou marže řádově v jednotkách procent, nemyslitelné. Tož tak.
Ty "jiné" autobusy jely podle jízdního řásu Student agency, nebo podle jízdního řádu "jiné" společnosti? Pokud podle toho "jiného" jízdního řádu, nepřišlo vám to divné?