Děkujeme za pochopení.
P78a78v14e19l 29K72u33b37i42š93t28a
Prodejce, kde jste televizor kupoval, musí reklamaci přijmout a vyřídit ji do 30 dnů. Ve většině případů to bude trvat déle, než když to odvezete do autorizovaného servisu (sami to tam posílají) a někteří si takto chtějí usnadňovat práci a říkají lidem, že musí pouze tam.
A u TV občas stačí, když nefunguje, odpojit ze zásuvky, nechat chvíli odpočinout a pak zase zapnout. Je to skoro počítač a podle toho se občas chová
V37l75a42s94t65í23k 77F53ü84r42s32t
Minulý týden jsme takto nesvítili lampou pod kuchyňskou linkou. Až když jsem ji celou vymontoval, jsem si všiml, že má z druhé strany vypínač, který někdo omylem vypnul.
Přeji brzké uzdravení zad.,
M31i96l73a48n 45Š49ť85a37s19t89n11ý
Ta poslední věta beze zbytku platí. Na vlastní kůži jsem se o tom již několikrát přesvědčil.
J24a76n 40R57á79ž
Není to reklama na DATART, ale byl jsem mile překvapen jak postupovali jeho zaměstnanci, když jsem tam zavolal, že mi tam koupený (v záruce) TVpřijímač nefunguje. Vše vyřídili i s dopravou do servisu.
P85e96t80r 39S98k98á78c55e50l
Kvalita výrobku se mj. odvíjí od servisu. I špatné zkušenosti jsou k nezaplacení, díky za upozornění.
M21a28r61t37i97n 71I19r35e56i57n
Jardo, jste bezpochyby člověk, který umí žít!
- Počet článků 71
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1170x