Děkujeme za pochopení.
P47a48v29e78l 87K85u62b16i52š67t77a
Prodejce, kde jste televizor kupoval, musí reklamaci přijmout a vyřídit ji do 30 dnů. Ve většině případů to bude trvat déle, než když to odvezete do autorizovaného servisu (sami to tam posílají) a někteří si takto chtějí usnadňovat práci a říkají lidem, že musí pouze tam.
A u TV občas stačí, když nefunguje, odpojit ze zásuvky, nechat chvíli odpočinout a pak zase zapnout. Je to skoro počítač a podle toho se občas chová
V30l92a55s92t56í52k 18F97ü76r97s42t
Minulý týden jsme takto nesvítili lampou pod kuchyňskou linkou. Až když jsem ji celou vymontoval, jsem si všiml, že má z druhé strany vypínač, který někdo omylem vypnul.
Přeji brzké uzdravení zad.,
M84i45l53a74n 19Š39ť13a75s68t60n75ý
Ta poslední věta beze zbytku platí. Na vlastní kůži jsem se o tom již několikrát přesvědčil.
J66a79n 90R43á63ž
Není to reklama na DATART, ale byl jsem mile překvapen jak postupovali jeho zaměstnanci, když jsem tam zavolal, že mi tam koupený (v záruce) TVpřijímač nefunguje. Vše vyřídili i s dopravou do servisu.
P70e72t15r 69S48k91á92c69e66l
Kvalita výrobku se mj. odvíjí od servisu. I špatné zkušenosti jsou k nezaplacení, díky za upozornění.

M10a98r54t44i14n 74I20r44e15i62n
Jardo, jste bezpochyby člověk, který umí žít!
- Počet článků 71
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1171x