Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Prodejce, kde jste televizor kupoval, musí reklamaci přijmout a vyřídit ji do 30 dnů. Ve většině případů to bude trvat déle, než když to odvezete do autorizovaného servisu (sami to tam posílají) a někteří si takto chtějí usnadňovat práci a říkají lidem, že musí pouze tam.

A u TV občas stačí, když nefunguje, odpojit ze zásuvky, nechat chvíli odpočinout a pak zase zapnout. Je to skoro počítač a podle toho se občas chová

0 0
možnosti
VF

Minulý týden jsme takto nesvítili lampou pod kuchyňskou linkou. Až když jsem ji celou vymontoval, jsem si všiml, že má z druhé strany vypínač, který někdo omylem vypnul.

Přeji brzké uzdravení zad.,

0 0
možnosti

Ta poslední věta beze zbytku platí. Na vlastní kůži jsem se o tom již několikrát přesvědčil.

0 0
možnosti
JR

J73a36n 72R57á83ž

31. 10. 2023 13:38

Není to reklama na DATART, ale byl jsem mile překvapen jak postupovali jeho zaměstnanci, když jsem tam zavolal, že mi tam koupený (v záruce) TVpřijímač nefunguje. Vše vyřídili i s dopravou do servisu.

1 0
možnosti
PS

P80e62t21r 27S28k91á90c56e68l

31. 10. 2023 20:08

Kvalita výrobku se mj. odvíjí od servisu. I špatné zkušenosti jsou k nezaplacení, díky za upozornění.

0 0
možnosti
Foto

Jardo, jste bezpochyby člověk, který umí žít!

2 0
možnosti