- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prodejce, kde jste televizor kupoval, musí reklamaci přijmout a vyřídit ji do 30 dnů. Ve většině případů to bude trvat déle, než když to odvezete do autorizovaného servisu (sami to tam posílají) a někteří si takto chtějí usnadňovat práci a říkají lidem, že musí pouze tam.
A u TV občas stačí, když nefunguje, odpojit ze zásuvky, nechat chvíli odpočinout a pak zase zapnout. Je to skoro počítač a podle toho se občas chová
Minulý týden jsme takto nesvítili lampou pod kuchyňskou linkou. Až když jsem ji celou vymontoval, jsem si všiml, že má z druhé strany vypínač, který někdo omylem vypnul.
Přeji brzké uzdravení zad.,
Ta poslední věta beze zbytku platí. Na vlastní kůži jsem se o tom již několikrát přesvědčil.
Není to reklama na DATART, ale byl jsem mile překvapen jak postupovali jeho zaměstnanci, když jsem tam zavolal, že mi tam koupený (v záruce) TVpřijímač nefunguje. Vše vyřídili i s dopravou do servisu.
Kvalita výrobku se mj. odvíjí od servisu. I špatné zkušenosti jsou k nezaplacení, díky za upozornění.
Jardo, jste bezpochyby člověk, který umí žít!