Diskuse
Každý chce být hrdinou
Děkujeme za pochopení.
M45o34j51m48í85r 16R90o57d88e55n
Za tím je určitá epocha, která mocně se aktivovala po 2. světové válce, kde byla silně oslabena mužská populace, otcovský princip. Přišel rozpad generačních rodin, předávání zkušeností, hodnot, tradic, chování a rolí ve vztazích. Přišla feminizace školství a soužití v páru. Školští navíc postupně přebírá výchovnou roli a slouží jako odložiště rodičů, tak aby mohli jít do práce. Zde se otvírá další dynamika lidského vývoje, a to formování v umělém, řízeném prostředí, a postupná ochrana před dynamickým vnějším prostředím, kde není vlastně nic jisté. Další významný krok byla hormonální antikoncepce u žen, a tím pádem možnost mít své tělo pod kontrolou. Zde se začal navíc odvíjet další fenomén, a to kontaminace životního prostředí, umělými hormony a tím pádem i dopad na procesy pohlavní sebeidentifikace dnes. Po roce 89., došlo k zrušení vojenské služby a vlastně určité evoluční inicializace do dospělosti, chování se v kolektivu, k opačnému pohlaví a vzájemní spolupráce. Za dob mocnářství či 1. republiky zde bylo nespočet místních organizací, ale i organizace typu Orel, Sokol ... Další mezník přišel z EU, a to tzv. pozitivní diskriminace zavedení určitého zastoupení žen v manažerských pozicích. Následoval rozpad soužití v páru, díky oslabení procesů inicializace dětí do dospělostí a příslušných rolí, chování, vztahů. Je zde silný vliv pravé mozkové hemisféry a vlastně epochy kdy se učíme a poznáváme, jak svět vnímá, formuje a vede tato hemisféra. Evolučně patří k vnímání na dálku, reality zde jež nás měla chránit před tím, kdy se soustředíme třeba na lov, či sběr ... . Zde pak je cit pro celek, rodinu, emoční inteligence, láska, esoterika, rodina, kreativita, ale chybí zde cit to vše vnímat a korigovat s realitou, tedy s tím, co se děje v blízkosti, kde je zase levá hemisféra, kde je cit pro realitu, řád, autoritu, hierarchie a tu mají aktivnější zase muži.
M61o45j61m42í27r 76R97o83d15e45n
Evropa se tím pádem dostala pod tento mocný vliv, který se navíc promítl do projekce na děti a mladé generace a snaze je chránit před tvrdostí života, a umetat jim cestu životem.
To společně s tím, že děti od malička jsou v uměle řízeném prostředí, a pod silným mateřským vlivem a společnosti, kde je jen mantra vzdělání, a to už od dob socialismu, aniž by někdo provedl revizi a co to přineslo pro společnost dnes ... .
Přišel věk krize sebeidentifikace a vlastně vychýlení těžiště společnosti oproti druhé existenční veličině a to dynamice, přírody, planety, vesmíru, jež den ze dne může vše změnit.
Navíc je to velmi důležitá ingredience k celostnímu rozvoji života, kde vzdělání a výchova je jedna část, a druhá část je rozvoj zkušeností a poznání z myriády zpětných vazeb, drsnosti okolí a dynamického prostředí.
Matka má tendenci chránit své dítě i když už je dávno dospělé. Projevy tohoto stavu jsou multikulturalismus, autocenzura, krize pohlaví, sebeidentifikaci, ekologický teror ... Společnost je pak následně uniformní, kolektivistická a chybí tzv. tahouni, jež zde byli za dob mocnářství a 1. republiky, a společnost nestagnovala, ale naopak ... .
Je potřeba provést revizi a pochopit to, že evoluce už jde jinou cestou a v
jiném prostředí, kde jsou rodičovské instinkty a vidění světa, sebeprojekce cestou do pekel, kde je potřeba nechat děti formovat u druhou veličinou a to dynamikou, drsností života, jež vytváří celostní a duševní osobnost. Taktéž pochopit formování a vývoj do dospělosti, a inteligence zde ... .