Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SID09

17. 1. 2012 15:18
Podívejte se na to jinak.

Asi si neuvědomujete, že náklady SŽDC se promítají do cen, které následně platí ČD, či ostatní dopravci. ČD si zpětně tyto náklady zahrnuje do nároku na dotace, takže vlastně o nic nepříjde. Ostatní dopravci zapláčí a o to tady jde především. Likvidovat konkurenci a vytáhnout další peníze z krajů podle předložené kalkulace !!!!

SŽDC ( a potažmo i ČD ) na tomto zdražení mohou jen vydělat - o nějakou konkurenci tady není žádný zájem !!;-D

0 0
možnosti

Ojin

6. 1. 2012 23:59
Zlovůle krajů - objedná / neobjedná

Největší humus je, že jako pravidelná doprava se považuje jenom to, co objedná stát nebo kraj. Ale když to objedná svazek obcí nebo soukromník, přestože to slouží dopravní obslulžnosti regionu. Takže cena za dopravu záleží jenom na zlovůli krajů, jestli objednají nebo neobjednají dopravu. Běda ležet na jejich hranici (Chornice!). A bez ohledu na nákladní dopravu....

Navíc SŽDC si vykazuje roční několikamiliónovou údržbu na tratích, kde rostou mezi pražcama stromy... Nejlepší by bylo to privatizovat, jenomže toho se SŽDC bojí jak čert kříža, protože by se ukázalo, jak špatně hospodaří...

0 0
možnosti

AAA2

7. 1. 2012 9:52
Re: Zlovůle krajů - objedná / neobjedná

no, v Anglii to zkouseli, zkus se zeptat nasich sotousu co si o vysledku mysli ;-D

0 0
možnosti

Jan Ruzicka

6. 1. 2012 23:24
V situaci,

kdy mikrobus odveze pasažéry sedmi místních spojů, je odpověď jednoduchá.

0 0
možnosti

miropiro

6. 1. 2012 23:44
Re: V situaci,

Pokud těch 7 spojů vlaku bylo ale tak fatálně špatně naplánováno, tak se nedivte, že tím vlakem lidi nechtějí jet.

0 0
možnosti

Mychal.B.

6. 1. 2012 20:57
Chce to trochu soudnosti

Musí být koleje provozuschopné pro těch pár nostalgických jízd? Musí (kdyby se něco stalo a zjistilo se, že nebyly, ale SŽDC jízdu povolilo, tak kdo bude mít problémy?).

Vyžaduje zajištění provozuschopnosti náklady? Vyžaduje. Kdo to zaplatí? Ten, kdo chce jet.

0 0
možnosti

sama_pozitiva

6. 1. 2012 20:54
Konečně!

Já bych spíš řekl, že se SŽDC konečně začíná chovat tržně, a že je naprosto v pořádku požadovat takoou cenu, která pokryje SŽDC její náklady a umožní nějaký přiměřený zisk. Pokud nebude výdělečná pro SŽDC, tak ji třeba nabídne k odkupu někomu, kdo si myslí, že na trať dokáže udržovat a mít zisk, pokud nikdo takový nebude, tak je logické, že trať zanikne.

0 0
možnosti

Trupman

6. 1. 2012 22:21
Re: Konečně!

SŽDC se ale nemá chovat tržně. Stejně jako se tržně nechová ŘSD, ani žádná jiná státní instituce.

1 0
možnosti

AAA2

6. 1. 2012 20:45
A z ceho soudite, ze by meli kratochvile prilezitostnych

vlaku doplacet vsichni danovi poplatnici?

2 0
možnosti

miropiro

7. 1. 2012 13:04
Re: A z ceho soudite, ze by meli kratochvile prilezitostnych

Kratochvíle politiků taky platíme. Pokud SŽDC navyšuje sazby, mohli by si pánové politici taky omezit své kratochvíle a výdaje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.