Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J28a38r49o71s81l46a47v 71H51a70l59u69z91a
To není obyčejná špína, to jsou saze z vykuchaných filtrů pevných částic a až je konečně vymažou ze zemského povrchu, zmizí i tento nepříjemný jev. Švagr kupoval ojetou Q7 a dobráci mu vystříkali motor wapkou, lze něco podobného vyzkoušet i u elektromobilů?

S21t37a91n27i60s91l48a83v 20J61e15l94e53n
Jinak souhlas s autorem. Problémy s vodou se nevyhnuly ani elektrifikaci železnic. Všiměte si obrovských van na vodu a mohutného přívodního potrubí u této elektromotivy:

P83a83v88e25l 51D29v35o95ř61á84k
Ale bylo nám zatajeno i to, že existuje jiný neblahý jev u elektromobilů, který ovšem to lapání prachu kompenzuje.
Protože při jízdě ubývá energie v bateriích, musí se to někde projevit. A co je energie - transformovaná hmota (Einstein). Tudíž po dojezdu musí váha vozu klesnout.
Po domluvě se známým jsem s vozem zajel před jízdou na váhu a zapsal ji. Po ujetí trasy dlouhé asi 300 km (pouze v rámci okresu) jsem tam zajel znovu. Ale váha vozu neklesla! Naopak, byla o dobrých 50 kg vyšší!
Důkladně jsem vůz prohlédl a hle - zespoda na něm bylo přichyceno množství kovových úlomků, šroubů, matek a pod. Vysvětlení je logické: cirkulací proudu v drátech vzniká MAGNETICKÉ pole, a to přitahuje všechno možné.
Co s tím? Zajel jsem do výkupny kovů, zařadil zpátečku - čímž se směr proudu obrátil - a vše nasbírané spadlo. A stačilo zamést, zvážit - a prodat. A hned byly peníze na úhradu vodného.
Doporučuji projet několikrát Železným Brodem. A jste v balíku.
V45o44k48o92u34n 97V39l81a75d87i50m22i81r
Ale nejezdete prosim do kolem Lan.
V44o10k73o14u63n 84V17l75a44d76i37m61i63r
Staticka elektrina?
Tu mel vyresenou uz staricky Sentinel pred valkou.
A usmudlane auto?
Aby to bylo duveryhodne musela by ta fotka mit porovnatelna pocatecni a konecna data jako. Umyto xx.xx.xxxx. najeto yyy km na trase zzz. a foceno pak stejneho dne u obou aut. A navic by to musely byt stejne karoserie, protoze jednim z parametru designu je take uspineni vozu. Proc myslite, ze vsechny dvere maji ta ruzna prolisovani?

M85i80r79e39k 16M13a70t11y53á25š
Tak kolega Honza z Kamenice mi dnes poslal další povedený žertík.
Odpoledne na D1 bude prý nabíjet ID4

S69t24a13n62i45s53l53a62v 40J88e27l61e15n
JJ. Pelhřimovské krematorium:

J49a97r36o95m15í69r 34V89e61g38r
Mohu potvrdit, jezdím elektromobilem již čtvrtou dekádu a auto je pořád špinavé a zaprášené . V roce 2019 jsem pár vozů umyl a dnes jsou opět jaxvině. A to některé ani nevyjely. A je mi divné, že je jedno jestli jsou naplněny baterkama, nebo čekají na nové a lepší a nemají žádný náboj, nebo jsou osazená až na 90 kWh.
Jednou jsem si ale všiml, že když jsem přijel domů, auto bylo skoro vybito, tedy s malým nábojem, ráno bylo mnohem čistější. Jestli to nebylo tím, že v noci trochu víc sprchlo?
Proudu zdar, viru zmar, NAZDAR!
M20i50r24e72k 84M16a42t54y23á10š
No jasně, že je jedná o žertík.
Jen jsem se pokusil napsat o elektromobitě něco legračního, když aprílové články v novinách, v TV a na internetu jsem nucen sledovat celý rok.
Schválně co se tam dá všechno najít:
Krematorium v Pelhřimově
Tchaj – wan a podpora elektromobility
Nissan e-NV 200 LR (46 kWh) Špína díky statickému náboji na elektromobilech
No a ještě něco by se našlo ... Jinak dodávka již nebyla myta tři roky. Ale kdo by riskoval a jezdil s elektroautem do myčky že?
J66o53s70e76f 27S92o62u58k18u70p
Dobrý pokus 1.4. Jo a v Pelhřimově krematorium není ,natožpak na náměstí.
- Počet článků 94
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1171x
Na služebních cestách najeto přes 300.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz