Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J92a68r25o56s83l49a37v 77H34a26l57u12z95a
To není obyčejná špína, to jsou saze z vykuchaných filtrů pevných částic a až je konečně vymažou ze zemského povrchu, zmizí i tento nepříjemný jev. Švagr kupoval ojetou Q7 a dobráci mu vystříkali motor wapkou, lze něco podobného vyzkoušet i u elektromobilů?
S79t83a63n10i73s20l37a68v 32J94e20l89e39n
Jinak souhlas s autorem. Problémy s vodou se nevyhnuly ani elektrifikaci železnic. Všiměte si obrovských van na vodu a mohutného přívodního potrubí u této elektromotivy:
P40a39v93e79l 77D49v61o89ř30á24k
Ale bylo nám zatajeno i to, že existuje jiný neblahý jev u elektromobilů, který ovšem to lapání prachu kompenzuje.
Protože při jízdě ubývá energie v bateriích, musí se to někde projevit. A co je energie - transformovaná hmota (Einstein). Tudíž po dojezdu musí váha vozu klesnout.
Po domluvě se známým jsem s vozem zajel před jízdou na váhu a zapsal ji. Po ujetí trasy dlouhé asi 300 km (pouze v rámci okresu) jsem tam zajel znovu. Ale váha vozu neklesla! Naopak, byla o dobrých 50 kg vyšší!
Důkladně jsem vůz prohlédl a hle - zespoda na něm bylo přichyceno množství kovových úlomků, šroubů, matek a pod. Vysvětlení je logické: cirkulací proudu v drátech vzniká MAGNETICKÉ pole, a to přitahuje všechno možné.
Co s tím? Zajel jsem do výkupny kovů, zařadil zpátečku - čímž se směr proudu obrátil - a vše nasbírané spadlo. A stačilo zamést, zvážit - a prodat. A hned byly peníze na úhradu vodného.
Doporučuji projet několikrát Železným Brodem. A jste v balíku.
V38o72k84o81u81n 82V78l98a48d12i86m27i46r
Ale nejezdete prosim do kolem Lan.
V29o76k94o11u56n 42V70l73a14d66i54m18i96r
Staticka elektrina?
Tu mel vyresenou uz staricky Sentinel pred valkou.
A usmudlane auto?
Aby to bylo duveryhodne musela by ta fotka mit porovnatelna pocatecni a konecna data jako. Umyto xx.xx.xxxx. najeto yyy km na trase zzz. a foceno pak stejneho dne u obou aut. A navic by to musely byt stejne karoserie, protoze jednim z parametru designu je take uspineni vozu. Proc myslite, ze vsechny dvere maji ta ruzna prolisovani?
M84i53r94e71k 87M51a23t92y74á12š
Tak kolega Honza z Kamenice mi dnes poslal další povedený žertík.
Odpoledne na D1 bude prý nabíjet ID4 


S84t97a33n60i40s61l81a67v 76J93e50l16e72n
JJ. Pelhřimovské krematorium:
J12a56r26o78m41í77r 13V94e13g19r
Mohu potvrdit, jezdím elektromobilem již čtvrtou dekádu a auto je pořád špinavé a zaprášené . V roce 2019 jsem pár vozů umyl a dnes jsou opět jaxvině. A to některé ani nevyjely. A je mi divné, že je jedno jestli jsou naplněny baterkama, nebo čekají na nové a lepší a nemají žádný náboj, nebo jsou osazená až na 90 kWh.
Jednou jsem si ale všiml, že když jsem přijel domů, auto bylo skoro vybito, tedy s malým nábojem, ráno bylo mnohem čistější. Jestli to nebylo tím, že v noci trochu víc sprchlo?
Proudu zdar, viru zmar, NAZDAR!
M64i68r45e56k 10M29a10t29y58á64š
No jasně, že je jedná o žertík.
Jen jsem se pokusil napsat o elektromobitě něco legračního, když aprílové články v novinách, v TV a na internetu jsem nucen sledovat celý rok.
Schválně co se tam dá všechno najít:
Krematorium v Pelhřimově
Tchaj – wan a podpora elektromobility 

Nissan e-NV 200 LR (46 kWh) 

Špína díky statickému náboji na elektromobilech 


No a ještě něco by se našlo ... Jinak dodávka již nebyla myta tři roky. Ale kdo by riskoval a jezdil s elektroautem do myčky že?
J69o86s29e43f 40S36o68u55k26u79p
Dobrý pokus 1.4. Jo a v Pelhřimově krematorium není ,natožpak na náměstí.
- Počet článků 95
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1162x
Na služebních cestách najeto přes 300.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz
Ubohe .


















