- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To není obyčejná špína, to jsou saze z vykuchaných filtrů pevných částic a až je konečně vymažou ze zemského povrchu, zmizí i tento nepříjemný jev. Švagr kupoval ojetou Q7 a dobráci mu vystříkali motor wapkou, lze něco podobného vyzkoušet i u elektromobilů?
Jinak souhlas s autorem. Problémy s vodou se nevyhnuly ani elektrifikaci železnic. Všiměte si obrovských van na vodu a mohutného přívodního potrubí u této elektromotivy:
Ale bylo nám zatajeno i to, že existuje jiný neblahý jev u elektromobilů, který ovšem to lapání prachu kompenzuje.
Protože při jízdě ubývá energie v bateriích, musí se to někde projevit. A co je energie - transformovaná hmota (Einstein). Tudíž po dojezdu musí váha vozu klesnout.
Po domluvě se známým jsem s vozem zajel před jízdou na váhu a zapsal ji. Po ujetí trasy dlouhé asi 300 km (pouze v rámci okresu) jsem tam zajel znovu. Ale váha vozu neklesla! Naopak, byla o dobrých 50 kg vyšší!
Důkladně jsem vůz prohlédl a hle - zespoda na něm bylo přichyceno množství kovových úlomků, šroubů, matek a pod. Vysvětlení je logické: cirkulací proudu v drátech vzniká MAGNETICKÉ pole, a to přitahuje všechno možné.
Co s tím? Zajel jsem do výkupny kovů, zařadil zpátečku - čímž se směr proudu obrátil - a vše nasbírané spadlo. A stačilo zamést, zvážit - a prodat. A hned byly peníze na úhradu vodného.
Doporučuji projet několikrát Železným Brodem. A jste v balíku.
Ale nejezdete prosim do kolem Lan.
Staticka elektrina?
Tu mel vyresenou uz staricky Sentinel pred valkou.
A usmudlane auto?
Aby to bylo duveryhodne musela by ta fotka mit porovnatelna pocatecni a konecna data jako. Umyto xx.xx.xxxx. najeto yyy km na trase zzz. a foceno pak stejneho dne u obou aut. A navic by to musely byt stejne karoserie, protoze jednim z parametru designu je take uspineni vozu. Proc myslite, ze vsechny dvere maji ta ruzna prolisovani?
Tak kolega Honza z Kamenice mi dnes poslal další povedený žertík.
Odpoledne na D1 bude prý nabíjet ID4
JJ. Pelhřimovské krematorium:
https://www.pelhrimovsko.cz/cz/co-v-pelhrimove/pelhrimovske-krematorium.htm
Mohu potvrdit, jezdím elektromobilem již čtvrtou dekádu a auto je pořád špinavé a zaprášené . V roce 2019 jsem pár vozů umyl a dnes jsou opět jaxvině. A to některé ani nevyjely. A je mi divné, že je jedno jestli jsou naplněny baterkama, nebo čekají na nové a lepší a nemají žádný náboj, nebo jsou osazená až na 90 kWh.
Jednou jsem si ale všiml, že když jsem přijel domů, auto bylo skoro vybito, tedy s malým nábojem, ráno bylo mnohem čistější. Jestli to nebylo tím, že v noci trochu víc sprchlo?
Proudu zdar, viru zmar, NAZDAR!
No jasně, že je jedná o žertík.
Jen jsem se pokusil napsat o elektromobitě něco legračního, když aprílové články v novinách, v TV a na internetu jsem nucen sledovat celý rok.
Schválně co se tam dá všechno najít:
Krematorium v Pelhřimově
Tchaj – wan a podpora elektromobility
Nissan e-NV 200 LR (46 kWh) Špína díky statickému náboji na elektromobilech No a ještě něco by se našlo ... Jinak dodávka již nebyla myta tři roky. Ale kdo by riskoval a jezdil s elektroautem do myčky že?
Dobrý pokus 1.4. Jo a v Pelhřimově krematorium není ,natožpak na náměstí.