Diskuse
Hůř to už nejde.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J59i12ř46í 49Z94u62k34a50l
To je přesně tak, když člověk dělá věci bez rozmyslu a ledabyle. Prostě elektromobilita je určitý styl, který je nový a je třeba ho správně pochopit a přijmout určité způsoby chování. A buď si na to člověk postupně přijde sám metodou "pokus-omyl", nebo si o tom věci nastuduje, nebo se s někým poradí.
Líbí se mi, že se zastánce elektromobility dokáže podívat na tuto věc z reálné stránky a nebojí se říct o úskalí a nevhodnosti.
Jinak elektromobilita je ve skutečnosti skvělá věc, ale musí se to správně uchopit, jak říká klasik. Pro ty, kdo o tom přemýšlí nebo chtějí slyšet podněty z praxe, je ideální konference v Boskovicích teď na podzim - Konference o tajemství elektromobility.

P60a48v71e12l 88D82v58o32ř19á16k
Ale u nás jde všechno ještě hůř než jinde ve světě.
J36o75s97e14f 26S25o54u43k63u46p
Vaše úvahy a postřehy mi chyběli, jsem rád ,že jste zase něco napsal. Ale reaguji na Vaši poznámku o slepé větvi elektromobility . Ze začátku jsme také věřil a fandil elekrickému pohonu, ale nyní si myslím , že elektromobilita v této podobě bude překonána v kombinaci s vodíkem. Přece jen si nedovedu představit, že se nákladní vozy v kamionové dopravě budou dobíjet u el. nabíječek. Spíš věřím v kombinaci vodík + el.pohon.

P85a36v44e91l 10D79v44o48ř90á42k
Také se domníváte, že elektromobil musí jezdit jen na baterky? Pod elektromobilitu se zahrnuje vše, kde se pohonná síla vytváří v elektromotoru. Odkud se bere elektrický proud, je vedlejší.
Takže máte pravdu, že kombinace vodíku s palivovým článkem jako zdrojem energie vypadá dobře. A kdo ví, na co chytří pánové ještě přijdou.
L30u19b67o46š 49U26l25r13i50c98h
"Spousta redaktorů uveřejňovala svoje strastiplné cesty elektromobilem. Nejčastěji to byly cesty Praha - Brno a zpět nebo Praha - Ostrava."
Aj ja som sa pobavil na tých článkoch, redaktori testovali mestské elektromobily určené na mestskú premávku, na diaľkovej ceste po diaľnici.
J56a72n 45H87a29r97v10a55n
Článek jsem nepochopil (ani podrobně nestudoval), neboť dosud jsem Vás měl za fandu elektroaut - a tohle vyznívá naopak ...
Ale mne překvapilo, když si známý pořídil starší Toyotu Prius, jezdí převážně po Praze a má spotřebu 4,3 l/100 km, t. j. kilometr za 1,20 Kč. Pro neznalé - je to hybrid, ale nabíječku nepotřebuje. Benzín čerpá u levnějších stanic.
M85i30r93e61k 97M86a63t33y14á79š
Tak podrobně prostudovat.
Fanda jo, ale né blázen.
Další blogy už budou o tom, jak se dá zlepšovat.
Kilometr s elektromobilem za 2,50 Kč TCO bez daně? Co na to říkáte.
- Počet článků 94
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1171x
Na služebních cestách najeto přes 300.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz