Diskuse
Elektromobilita JEDÉÉÉ!
Děkujeme za pochopení.
A38n91t14o10n85í64n 53K66o48u42n66o59v80s27k26ý
Kdo si myslí, že akceptuje nařízené elektromobily a od pachatelů dobra bude pokoj, mýlí se. Akceptováním jedné hlouposti je jen pobídnete ke vzniku další.
WHO navrhuje další zpřísnění emisních limitů, mj. snížení emisí pevných částic PM2,5 z 25 mikrogramů na 5 mikrogramů. Takže popílek, otěr z brzd a gumopryž odrolená z pneumatik.
To by znamenalo i konec elektromobilů, které díky vysoké váze produkují částice PM2,5 ve značné míře.
Kupte si kolo. Nic jiného emisní limity - až budou zavedené - nesplní...
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/092023/14092023E93A699B2AC5136119EFE87B853F6377.jpg)
S69t27a72n26i24s85l53a18v 96J11e33l93e55n
Člověk na kole ale vyprodukuje přes 200 g CO2 na 100 km. To je vysoko nad euronormami pro dopravní prostředky individuální dopravy.
Konečné řešení tedy může být jen ve stylu Stalinova hesla "není člověk, není problém"
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/122014/0512201423560D27583B1F28D8AD868776DA6E7A.jpg)
L33e80o71n62t62ý56n98a 39C25h96v94á91t51a97l53o14v81á
Co je skvělého na tom, že někdo musí pod hrozbou trestu platit, aby si jiný mohl pořídit elektrárnu a já nevím co ještě. To není skvělé, to je naopak velice smutné.
A83n82t16o97n61í70n 96K42o66u69n13o95v34s27k86ý
Je to paráda - po poslední aktualizaci cen můžeme mít červený Enyaq 80x Sportline s několika doplňky za 1,9 mil Kč.
Váží 2,4 tuny a jede 160 km/h.
Felicia 1,3 MPI 50 kW jela 162 km/h, stála o 1,6 milionu Kč míň a vážila o 1,5 tuny méně.
Je vidět, že pokrok nezastavíme...
V34o72k87o98u13n 25V12l47a57d27i84m33i35r
A to jste jeste zapomel na Trabanta kterej vazil jen 600 kg a stal jen par tisic.
A16n41t35o24n55í19n 97K42o30u54n64o86v43s77k12ý
Jak bude vypadat paralela někdejšího optimistického výkřiku:
"Již tato generace bude žít v komunismu."
?
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/042014/11042014F9D1736E640F1942A4F4CBD777D10F56.jpg)
P61a27v51e93l 37D68v31o57ř43á84k
V.I. Lenin: "Sověty a elektrifikace, toť komunismus!"
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/082020/26082020CC840C3F085E56BD0491A9CB733B5C6A.jpg)
F79r90a95n24t22i78š57e42k 44K96š64í97r
Já elektromobilitě věřím, že je to budoucnost. Co je mě silně proti srsti je urychlování tohoto procesu prostřednictvím legislativy. Je to nemorální, škodlivé, neefektivní a eliminuje to jiné možné alternativy.
A27n32t22o68n46í10n 85K40o75u89n95o65v83s82k91ý
Budou další dotace do elektrofikce?
Huráááá.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/042014/11042014F9D1736E640F1942A4F4CBD777D10F56.jpg)
P28a18v75e17l 53D98v79o47ř62á25k
Zatím se tu neobjevila námitka, že přechod na elektroauta není způsoben samovolným vývojem a přáním zákazníků, ale že jde o tlak EU a dotace.
Tak jsem si vzpomněl na nedávný přechod televizního vysílání na DVB T2. Ten byl vyvolán tlakem mobilních operátorů na uvolnění části frekvencí, které původně měla televize. A tak si lid musel kupovat nové TV přijímače nebo všelijaké set-top boxy, které tu fungovaly, tu zase ne. Přesto je nová norma co do kvality vysílání lepší.
T20o58m15á34š 28D40v20o71ř20á53k
Off topic:
Norma je sice co do kvality vysílání lepší, ale zákazníci to zlepšení moc nepocítí, protože o co je DVB-T2 účinnější, o to víc obsahové žumpy se do éteru vysílá, takže je to plus mínus stejná bída jako dřív, což samozřejmě není chyba té normy.
A do budoucna se máme na co těšit, protože už se objevují první snahy terestrické televizní vysílání odpískat úplně:
P94a38v81e12l 66V46é78b23r
Přeji mnoho štěstí při využívání baterií vyřazených kvůli ztrátě kapacity. Jedině snad jako poněkud nebezpečné těžítko...
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/042014/11042014F9D1736E640F1942A4F4CBD777D10F56.jpg)
P80a16v71e64l 26D29v25o94ř51á24k
Já používám místo těžítka píst ze zadřeného motoru.
P68e69t66r 62D32r24a65p41a90l
dotace, dotace, dotace...bez toho by nejelo vůbec nic. Zvrácený systém, kdy Norsko se z chudé rybářské ekonomiky díky prodeji té hnusné ropy a plynu stalo ekonomikou tak bohatou, že může rozdávat elektroauta "zadarmo".
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/092023/14092023E93A699B2AC5136119EFE87B853F6377.jpg)
S65t52a80n67i65s74l16a89v 35J72e49l17e29n
Norsko má především unikátní přírodní podmínky - prudké vodnaté řeky a nízkou hustotu osídlení. To dohromady dává možnost získání velkého množství levné elektřiny. V Evropě se tomu trochu blíží jen Rakousko, které ale přesto musí elektřinu dovážet.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102016/06102016E5E7EAA9AA6DCFA490656DE81147FE42.jpg)
Z66d65e56n52ě55k 41M85a19t33u87š95k12a
To mi připomíná Čínu v šedesátých letech, kdy se tavilo železo na každé vesnici.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/092023/14092023E93A699B2AC5136119EFE87B853F6377.jpg)
S49t86a42n15i66s46l35a54v 47J57e38l34e13n
Spíš čínu, kde se komunidté rozhodli na konci 50. let vybít vrabce, aby jim nežrali úrodu. Pak se nestačili divit obrovskému hladomoru s miliony obětí, když jim úrodu sežral hmyz.
My takhle vybbíjíme stabilní energetiku, průmysl i dopravu.
- Počet článků 93
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1143x
Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz