Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Kdo si myslí, že akceptuje nařízené elektromobily a od pachatelů dobra bude pokoj, mýlí se. Akceptováním jedné hlouposti je jen pobídnete ke vzniku další.

WHO navrhuje další zpřísnění emisních limitů, mj. snížení emisí pevných částic PM2,5 z 25 mikrogramů na 5 mikrogramů. Takže popílek, otěr z brzd a gumopryž odrolená z pneumatik.

To by znamenalo i konec elektromobilů, které díky vysoké váze produkují částice PM2,5 ve značné míře.

Kupte si kolo. Nic jiného emisní limity - až budou zavedené - nesplní...

0 0
možnosti
Foto

Člověk na kole ale vyprodukuje přes 200 g CO2 na 100 km. To je vysoko nad euronormami pro dopravní prostředky individuální dopravy.

Konečné řešení tedy může být jen ve stylu Stalinova hesla "není člověk, není problém" :-/

1 0
možnosti
Foto

Co je skvělého na tom, že někdo musí pod hrozbou trestu platit, aby si jiný mohl pořídit elektrárnu a já nevím co ještě. To není skvělé, to je naopak velice smutné.

6 0
možnosti
AK

Je to paráda - po poslední aktualizaci cen můžeme mít červený Enyaq 80x Sportline s několika doplňky za 1,9 mil Kč.

Váží 2,4 tuny a jede 160 km/h.

Felicia 1,3 MPI 50 kW jela 162 km/h, stála o 1,6 milionu Kč míň a vážila o 1,5 tuny méně.

Je vidět, že pokrok nezastavíme...

1 0
možnosti
VV

A to jste jeste zapomel na Trabanta kterej vazil jen 600 kg a stal jen par tisic.

1 0
možnosti
AK

Jak bude vypadat paralela někdejšího optimistického výkřiku:

"Již tato generace bude žít v komunismu."

?

2 0
možnosti
Foto

V.I. Lenin: "Sověty a elektrifikace, toť komunismus!" ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já elektromobilitě věřím, že je to budoucnost. Co je mě silně proti srsti je urychlování tohoto procesu prostřednictvím legislativy. Je to nemorální, škodlivé, neefektivní a eliminuje to jiné možné alternativy.

7 0
možnosti
AK

Budou další dotace do elektrofikce?

Huráááá.

2 0
možnosti
Foto

Zatím se tu neobjevila námitka, že přechod na elektroauta není způsoben samovolným vývojem a přáním zákazníků, ale že jde o tlak EU a dotace.

Tak jsem si vzpomněl na nedávný přechod televizního vysílání na DVB T2. Ten byl vyvolán tlakem mobilních operátorů na uvolnění části frekvencí, které původně měla televize. A tak si lid musel kupovat nové TV přijímače nebo všelijaké set-top boxy, které tu fungovaly, tu zase ne. Přesto je nová norma co do kvality vysílání lepší.

R^

2 1
možnosti
TD

Off topic:

Norma je sice co do kvality vysílání lepší, ale zákazníci to zlepšení moc nepocítí, protože o co je DVB-T2 účinnější, o to víc obsahové žumpy se do éteru vysílá, takže je to plus mínus stejná bída jako dřív, což samozřejmě není chyba té normy.

A do budoucna se máme na co těšit, protože už se objevují první snahy terestrické televizní vysílání odpískat úplně:

https://www.lupa.cz/clanky/skonci-do-deseti-let-televize-pres-antenu-jsme-evropska-anomalie-rika-sefka-ctu/

3 0
možnosti
PV

P69a48v29e33l 62V24é76b21r

27. 9. 2021 10:50

Přeji mnoho štěstí při využívání baterií vyřazených kvůli ztrátě kapacity. Jedině snad jako poněkud nebezpečné těžítko...

5 0
možnosti
Foto

Já používám místo těžítka píst ze zadřeného motoru. ;-D

2 0
možnosti
PD

P97e69t25r 40D30r32a54p33a55l

27. 9. 2021 10:15

dotace, dotace, dotace...bez toho by nejelo vůbec nic. Zvrácený systém, kdy Norsko se z chudé rybářské ekonomiky díky prodeji té hnusné ropy a plynu stalo ekonomikou tak bohatou, že může rozdávat elektroauta "zadarmo".

13 0
možnosti
Foto

Norsko má především unikátní přírodní podmínky - prudké vodnaté řeky a nízkou hustotu osídlení. To dohromady dává možnost získání velkého množství levné elektřiny. V Evropě se tomu trochu blíží jen Rakousko, které ale přesto musí elektřinu dovážet.

4 0
možnosti
Foto

To mi připomíná Čínu v šedesátých letech, kdy se tavilo železo na každé vesnici.

7 1
možnosti
Foto

Spíš čínu, kde se komunidté rozhodli na konci 50. let vybít vrabce, aby jim nežrali úrodu. Pak se nestačili divit obrovskému hladomoru s miliony obětí, když jim úrodu sežral hmyz.

My takhle vybbíjíme stabilní energetiku, průmysl i dopravu.

3 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1143x
Technik, konzultant, obchodník - již 30 let.

Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.

Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz

Seznam rubrik