Budou si děti z těch cest vůbec něco pamatovat?

Náš osmý týden na cestách a ostrov Koh Jum. Ostrůvek, kde se tak trochu zastavil čas. Vznikl nám tak skvělý prostor zamyslet se nad tím, jestli si děti budou z těch cest vůbec něco pamatovat..

Poměrně dost lidí nám ostrov Koh Jum doporučovalo. Říkali, že je to jeden z posledních rájů na Zemi.. A nelhali.

Zároveň nám ale taky říkali, ať se tam ubytujeme maximálně na dva na tři dny, že se pak začnem nudit. A v tomto směru lhali. Strávili jsme tam celý týden a loučili jsme se s těžkým srdcem..

Koh Jum. Na jednu stranu trošku Mumuland, na tu druhou jeden z mála posledních thajských ostrovů, který ještě není úplně poznamenáný cestovním ruchem. Na celém ostrově žije všudyvšeho patnáct set lidí a snad úplně všichni jsou strašně milí, vstřícní a usměvaví.

Nemají tam banky, dokonce ani bankomat. Protože nepotřebují bankomaty. Mají tam nemocnici, ale není v ní ani jeden doktor. Protože nepotřebují doktory. Je tam pár hotelů a restaurací a skoro všechny ve svém názvu nesou slůvko Love, Peace nebo Freedom. A je znát, že tyto hodnoty jsou pro ně opravdu důležité. Tyty hodnoty k životu opravdu potřebují.

Na krásy tohoto ostrova se můžete podívat ve videu níže. V závěru videa jsme se zamysleli nad těmi hlasy, kteří tvrdí, že si děti z cestování nic neodnesou. Zajímá nás, jak to vidíte vy. Dejte nám vědět do komentářů! :)

Autor: Radek Mikulka | sobota 29.6.2019 18:07 | karma článku: 7,56 | přečteno: 333x

Co se nám (ne)líbilo v Hanoji

roč se nám v Hanoji tolik líbilo, i když se nám tam vlastně vůbec nelíbilo? To se dozvíte v posledním videu z našeho vejletu po jihovýchodní Asii.

24.7.2019 v 23:39 | Karma: 7,61 | Přečteno: 382x | Diskuse| Videoblogy

Vietnam: skryté perly Phu Quocu

Zatímco v minulém týdnu jsme se byli podívat na všechna ta NEJ Phu Quocu, tentokrát jsme vyrazili na místa, která nejsou tolik známá a navštěvovaná.

22.7.2019 v 22:46 | Karma: 6,52 | Přečteno: 196x | Diskuse| Videoblogy

To NEJ z Phu Quocu

Až doteď nebylo naším zvykem zůstavat na jednom místě déle než týden. Do Phu Quocu jsme se ale zamilovali tak, že jsme 3krát prodloužili pobyt a 2krát přebookovali letenky. A proč vlastně? Mrkejte na drát a zamilujte se taky :)

18.7.2019 v 11:46 | Karma: 7,19 | Přečteno: 344x | Diskuse| Cestování

Ztraceni v Ho Chi Minhově Městě

Po dvou měsících jsme dorazili do města. Na první dobrou dost nezvyk, záhy jsme ale pochopili, že Ho Chi Minhovo Město je samo o sobě docela slušná divočina. A v divočině my to už umíme.

15.7.2019 v 9:59 | Karma: 9,03 | Přečteno: 344x | Diskuse| Cestování

Sloni, tygři, opice a Krabi

Video z našeho devátého týdne na cestách – návštěva Tygřího jeskynního chrámu, procházka džunglí k Emerald Pools, výlet lodí na čtyři ostrovy a dostaveníčko se slony.

2.7.2019 v 14:32 | Karma: 6,13 | Přečteno: 182x | Diskuse| Cestování

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Publikace Nerudové jsou ostuda. Zesměšňuje všechny vědce, míní europoslanec

9. května 2024  12:08

Ekonomka a kandidátka do Evropského parlamentu za hnutí STAN Danuše Nerudová publikováním do...

V systému DiPSy jsou výsledky přijímacích zkoušek, školy je zveřejní během dne

15. května 2024  7:16

V systému DiPSy jsou k dispozici výsledky přijímacích zkoušek na střední školy. Uchazeči si...

Guvernérka urazila kmenové náčelníky. Siouxové jí zakázali vstup na pětinu státu

15. května 2024  6:56

Guvernérka amerického státu Jižní Dakota Kristi Noemová má aktuálně zakázaný vstup skoro na pětinu...

Pláničkova metoda v praxi. Turecký farmář pouští slepicím Mozarta, nesou víc vajec

15. května 2024  6:35

Po vzoru legendární české komedie Slunce, seno, jahody, v níž muzikou zvyšoval dojivost krav...

Bidenova administrativa má nový balík zbraní pro Izrael, vyjde na miliardu dolarů

15. května 2024  6:22

Administrativa amerického prezidenta Joea Bidena pokročila v přípravách balíku zbraní a munice pro...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...

Ctím myšlenku, že pokud chci, aby moje děti jendou měly pěkné vzpomínky, musí teď mít pěkné zážitky, a tak se snažím veškerý volný čas věnovat právě rodině. Abych dopomohl zážitky přetavit ve vzpomínky, často naše společné chvíle natáčím a píši o nich.