Děkujeme za pochopení.
J81a30n 54H26r31u72š15k23a
by mě zajímala "reálnost" čehokoliv z grafenu...myslím tím existence mimo vědecké články a žádostí o granty...
M75i33c47h52a85l 12S15e83i17d86l
Grafenové ultrakapacitory lze dnes poměrně snadno zakoupit. Mezi přední světové výrobce patří MAXWELL, v ČR pak freeENERGY4U.
S32t12a77n13i88s31l35a10v 53S63l10e38z86á45k
Což si vzít příklad z přírody. Patříme ke špičce v nanotechnologiích. Jsem přesvědčen, že jednou bude karosérie auta vyrobena pomocí nanotechnologie z materiálů, které umožní vyrábět elektrickou energii třením karoserie a vzduchu, možná současně bude vyrábět elektrickou energii působením světla a také mrazu.
Kdož ví.
A jak to prováděl Tesla? Někde jsem se dočetl, že měl údajně elektromobil, který byl napájen ze vzduch?! Je to pravda?
J67a34n 77B89a67r76t71o87ň
1 Wp v panelu dnes stojí asi 0,4 EUR, 1kWp tak vyjde na 400 EUR, vyrobí ročně 1000 kWh, tj. na 18 haléřů za kWh se dostanu asi za 40 let životnosti a to nemám v ceně střídače, akumulátory, kabely, revize,opravy atd. Skutečně rád bych FVE za 0,18 Kč/kWh viděl , jednu mám doma a tam mi to při životnosti 20 let vyjde asi na 1,5 Kč/kWh. Je to sice polovina oproti ČEZ, ale 0,18 Kč/kWh ani omylem. To budou případy velkých zdrojů s převážně jasným počasím, v ČR sotva.
M29i18c66h10a56l 37S10e77i40d33l
Omlouvám se, v článku je překlep. Správný údaj je 0,81,- Kč. Opravím.
J90o31s28e50f 22H46u46m11m20e76l
vždycky jsem poslal dotaz, jestli v mrazech je efektivní vytápět auto z aku, vždycky mě napsali : na to má majitel v garáži druhé auto
M56i35c49h41a55l 16S43e52i35d98l
Ano, máte pravdu, vytápění (vůbec zimní období) je u elektromobilů další z velkých problémů. Děkuji za připomínku, pokusím se tomu věnovat v dalším blogu.
- Počet článků 35
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1200x
Pracuji ve výzkumu lidského mozku a jeho propojení s počítačem. Mám rád exaktní vědy, jako fyziku a matematiku. Cizí mi však nejsou ani vědy behaviorální, ostatně, také velmi souvisí s mou prací.