- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O čem je řeč? O reklamě. Například blog. Najdete článek který vás zaujme. Přečtete si jej a sjedete dolu, že se pobavíte u diskuse. Anebo rozčílíte, podle nátury. Kliknete na příslušné okno jenže :
Právě v tomto okamžiku na vás stránka rošťácky zabliká a naskočí reklama na MBA a další produkty, které nutně potřebujete a život si bez nich neumíte představit. A to vše dvakrát, třikrát, dokud software neusoudí, že už si na reklamě zainteresovaní nahrabali dost a nepustí vás tam kam chcete vy.
Já si původně myslel, že můj počítač navštívil nějaký dobrák virus. Jenže když se mi totéž začalo dít i na mobilu, na tabletu a pak mi o stejných problémech referovali i známí, řekl jsem si že tentokrát jsem viru prostý a problém je někde jinde.
Co s tím? Asi nic. Je to každopádně hodně otravné a jak říkám, není to jen záležitost idnesu. Žijeme prostě v době reklamní a tak tímto způsobem platíme za bezplatný online přístup k informacím.
Těžko se to ale vydýchává, když namísto článku například o Petře Kvitové, na vás vyskočí upoutávka na jiný článek, kde Obama říká že dav imigrantů blížící se k hranicím USA jsou hladoví chudáci. Nebo ještě hůře, když namísto kulturní rubriky, na vás vyskočí Zeman v Číně prezentující se jako klavírní virtuoz. I když to je asi taky kultura. Nebo spíše útok na kulturu.
Tak vám přeji co nejvíce brouzdání internetem bez rušivých objížděk.
Video je míněno jako pocta zpěvačce skupiny MAANAM, Olze Jackowske Sipowicz, známé jako KORA, která po dlouhé nemoci zemřela letos 28 července.
Další články autora |
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...