Adidas má v Česku problém - jeho reklama s černochem Čechy naštvala

Německá firma Adidas se zle dotkla českého vlasteneckého cítění. V jakési reklamě, si dovolila použít fotografii zarostlého černocha, což na sociálních sítích vyvolalo vlnu nevole.

Jak dnes ZDE  informuje server lidovky.cz, vyvolalo velkou vlnu nelibosti zveřejnění reklamy firmy Adidas, ve které použila fotografii obrovitého černocha, hustě zarostlého, se zarputilým výrazem v očích.

Komentáře, které se následně na sociálních sítích objevily se dají shrnout jedním prostým označením:

PANOPTIKUM STUPIDITY.

Různí všeználkové se předhánějí v tom, kdo napíše větší hovadinu na adresu Adidasu či přímo na hlavu onoho modelovu. Nejčastější výrazy jsou islámista, muslim a  podobně. A kdo vlastně onen model je?

James Harden, americká hvězda basketbalu, držitel mnoha ocenění a údajně současná největší hvězda tohoto sportu. To sám nemohu potvrdit, jelikož tento sport nesleduji a nevyznám se v něm. Nicméně nemám důvod této informaci nevěřit. 

Co je ale důležité pro ten český "poprask" je následující informace : JAMES HARDEN JE KŘESŤAN.

Ano, ano, milí vlastenci, zastánci tradičních evropských a českých hodnot - ten člověk který se vám tak ekluje je vlastně jedním z vás. Co tedy vlastně vadí? Plnovous? Hmm. Anebo že by snad....ne...tomu nemohu věřit...že by barva jeho před..ehm pokožky?

Každopádně by bylo dobré si konečně uvědomit, že tyhle obrovské koncerny, nebudou kvůli několika uječencům dělat speciální reklamní spoty a fotografie jen pro ně a jejích pomatené hlavinky. Takže v praxi to probíhá tak, že se natočí kampaň, nafotí fotky, to vše se doplní o psaný či mluvený komentář v tom či onom jazyce a vše se pustí do světa. Prosté, nichts wahr?

A protože tato snadná rovnice stále některým ignorantům nedochází, tak se může stát, že Česká republika bude v očích světa vnímána jako země tupanů, kteří si nevidí dále než na špičku vlastního nosu a já mohu říct a jsem o tom přesvědčen, že ve skutečnosti tomu tak není. Je to ale o tom kdo řve nejhlasitěji. Myš která řve.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Martin Braun | úterý 28.5.2019 15:29 | karma článku: 32,90 | přečteno: 9492x