Za krásami Hanáckých Athén

Město plné významných památek, které je možné projít jen tak samostatně nebo si naplánujete navštívit konkrétní místa s průvodcem nebo bez. Zkrátka, město mnoha možností.

Jelikož Kroměříž patří mezi místa, která znám, rozhodla jsem se pro samostatný rodinný výlet bez průvodce, příruček a dalších pomůcek.  Za jedno z nejkrásnějších míst považuji Podzámeckou zahradu plnou zvířátek, laviček, památných stromů, soch, altánků a překrásných zákoutí. Pro zatraktivnění výletu s dětmi jsme navštívili také Muzeum na Velkém náměstí v Kroměříži, kde právě probíhala interaktivní výstava Dotýkat se exponátů přikázáno! A tak jsme se dotýkali – jak děti, tak dospělí. Dívali jsme se na velké exponáty s optickými klamy, vyzkoušeli rovnováhu na balanční desce, zasmáli se nad průniky obličejů a nemohli jsme se odtrhnout od výměny automobilového kola. Než s dětmi projdete velikou arcibiskupskou zahradu a vyměníte desetkrát kolo od auta, tak je večer. Přesně tak jsme to měli i my. Máme zase na co vzpomínat.

Všechny fotografie jsou mé vlastní.

Točí se?
Průnik obličejů pomocí zrcadel.
Výměna pneumatiky - otec a syn:)

Podzámecká zahrada.

Autor: Martina Mičková | čtvrtek 3.8.2023 12:35 | karma článku: 11,97 | přečteno: 321x