Děkujeme za pochopení.
xptklz
počty cestujících
Nevím jak v Pardubickém kraji, ale u nás kraj (resp. koordinátor) data o počtech cestujcích má, přímo od drah. Jenže dráhy to považují za interní dokument a všichni z kraje, kdo k tomu mají přístup, mají podepsanou mlčenlivost a zákaz šíření těchto dat dál.
Nikki01
Autor
já při vší své skromnosti tvrdím, že jsem schopen vnímat genezi problému. Nicméně trvám si na tom, že celá tato, a to nejen Martínkova, akce je zbytečná, unáhlená, kontraproduktivní a proto za ni musí ČSSD zaplatit.
Doporučuji zajímavý článek z DW: http://dopravni.net/glosy/12550/kdyz-do-vaseho-mesta-dorazi-dopravni-odpornik-zlepsit-verejnou-dopravu/
jáša
Re: Diskuze pod tímto blogem
je poměrně zbytečná, protože autor tohoto blogu neví o čem píše. Už první ministři a generální ředitele ČSD a ČD jako pánove Říman, Širl.....ČD začali devastovat, dráhy dělit, rozprodávat, až se z ních stávalo, čím dál více nefunkční těleso, které dosáhlo přímé úměry , alespoň v tom, že čím více oklešťovali ČD , tím byly potřeba vyšší náklady a produktivita ČD šla tím více dolu. Proto svádění problemů ČD na hejtmany krajů je lícoměrnost a pokrytectvi lidí kteří o historii vývoje problému ČD nic nevědí , a nebo jde o záměr poškodit hejtmany ČSSD přes hejtmana Martínka.
renP
OREDO v Praze na ředitelství drah nevytvořili
a pokud hejtman souhlasí s tím, že doprava je jen záležitost jeho kraje, pak ať si každý udělá názor, kdo patří k pokrytcům. Jezdil jsem přes Chornice a Mor. Třebovou od Konice (Olomoucký kraj), konkrétně do Svobody nad Úpou. Vlak byl obsazený a to jsem jezdil v sobotu a v neděli. Sobecké OREDO dopravu mezi kraji nenahradilo, autobusy, které měly údajně nahradit vlaky z Olomouckého kraje do Chornic vyjíždějí ze zastávky kilometr od vlakového nádraží, časová návaznost žádná, regionální autobus jede velkou okružní jízdou na místa prakticky nepoužitelná pro přestup na vlak, v lepším případě opět na regionální autobus. Odborníkům s čísly budu po osobní zkušenosti věřit asi tolik, že autobusy nahradily vlaky. Lži. Cestování s původně velmi slušnými návaznostmi je pryč, krkolomné cestování je výrazně delší, tudíž dražší, o víkendu nepoužitelné. Pardubický kraj ušetřil statisticky na krátkém úseku, České dráhy a soukromý Viamont přišel na mnohem delším úseku o pravidelného cestujícího.
roman37d
Sem bil v televyzy
...Článek jsem nečetl. Poslední dobou jsem alergickej na každého kdo svoje tlachy podpoří fotkou s kecadlem u huby, v tomto případě ještě v provedení s logem televize.
- Počet článků 57
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1603x
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Klub přátel lokálek
- Československé ambulantní pošty
- Společnost moravských okresních drah
- Parní jízdy