Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
X

xptklz

29. 7. 2012 10:19
počty cestujících

Nevím jak v Pardubickém kraji, ale u nás kraj (resp. koordinátor) data o počtech cestujcích má, přímo od drah. Jenže dráhy to považují za interní dokument a všichni z kraje, kdo k tomu mají přístup, mají podepsanou mlčenlivost a zákaz šíření těchto dat dál.

0 0
možnosti
MT

Nikki01

27. 7. 2012 9:13
Autor

já při vší své skromnosti tvrdím, že jsem schopen vnímat genezi problému. Nicméně trvám si na tom, že celá tato, a to nejen Martínkova, akce je zbytečná, unáhlená, kontraproduktivní a proto za ni musí ČSSD zaplatit.

Doporučuji zajímavý článek z DW: http://dopravni.net/glosy/12550/kdyz-do-vaseho-mesta-dorazi-dopravni-odpornik-zlepsit-verejnou-dopravu/

0 0
možnosti
LC

jáša

26. 7. 2012 23:11
Re: Diskuze pod tímto blogem

je poměrně zbytečná, protože autor tohoto blogu neví o čem píše. Už první ministři a generální ředitele ČSD a ČD jako pánove Říman, Širl.....ČD začali devastovat, dráhy dělit, rozprodávat, až se z ních stávalo, čím dál více nefunkční těleso, které dosáhlo přímé úměry , alespoň v tom, že čím více oklešťovali ČD , tím byly potřeba vyšší náklady a produktivita ČD šla tím více dolu. Proto svádění problemů ČD na hejtmany krajů je lícoměrnost a pokrytectvi lidí kteří o historii vývoje problému ČD nic nevědí , a nebo jde o záměr poškodit hejtmany ČSSD přes hejtmana Martínka.

0 0
možnosti
R

renP

27. 7. 2012 1:51
OREDO v Praze na ředitelství drah nevytvořili

a pokud hejtman souhlasí s tím, že doprava je jen záležitost jeho kraje, pak ať si každý udělá názor, kdo patří k pokrytcům.  Jezdil jsem přes Chornice a Mor. Třebovou od Konice (Olomoucký kraj), konkrétně do Svobody nad Úpou. Vlak byl obsazený a to jsem jezdil v sobotu a v neděli. Sobecké OREDO dopravu mezi kraji nenahradilo, autobusy, které měly údajně nahradit vlaky z Olomouckého kraje do Chornic vyjíždějí ze zastávky kilometr od vlakového nádraží, časová návaznost žádná, regionální autobus jede velkou okružní jízdou na místa prakticky nepoužitelná pro přestup na vlak, v lepším případě opět na regionální autobus. Odborníkům s čísly budu po osobní zkušenosti věřit asi tolik, že autobusy nahradily vlaky. Lži. Cestování s původně velmi slušnými návaznostmi je pryč, krkolomné cestování je výrazně delší, tudíž dražší, o víkendu nepoužitelné. Pardubický kraj ušetřil statisticky na krátkém úseku, České dráhy a soukromý Viamont přišel na mnohem delším úseku o pravidelného cestujícího.

1 0
možnosti
R

roman37d

26. 7. 2012 8:27
Sem bil v televyzy

...Článek jsem nečetl. Poslední dobou jsem alergickej na každého kdo svoje tlachy podpoří fotkou s kecadlem u huby, v tomto případě ještě v provedení s logem televize. Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1603x
... věnuji se železnici. Aktivně i aktivisticky.