Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejen Ceska televize ale Ceske drahy se nici sami dam vam priklad meho znameho -  chtel jet na vylet do Tulln ( v Rakousku ) rekl si to nebude problem cca 5 hodin jizdy z toho 2 na uzemi Rakouska. Vyrazil na nadrazi a malinko ho zaskocilo kdyz se dozvedel za zpatecni listek ma zaplatit 2 400,- kc. No nic pozadal o zpatecni do Ceskych Velenic bratru za 390,- kc a tam si koupil za 400,- zpatecni do Tullnu platnou 4 dny. je k tomu potreba dodat????????

4 1
možnosti
Foto

M38a10r94e40k 69T32o53m34e95k

21. 11. 2012 15:34

Pane jmenovče, problém je v tom, že můj článek není o Českých drahách :(

0 4
možnosti

J24a24n 37Z65e51l57e12n35k22a

21. 11. 2012 11:44

Tu reportáž jsem viděl taky a neměl jsem z ní dobré pocity.

Překvapuje mě nejen neschopnost nebo neochota ty tratě předat do rukou např. obcí, ale třeba i neschopnost nebo nezájem ČD Cargo oslovit potenciální přepravce na těchto tratích s nějakou zajímavou nabídkou, aby tam fungovala aspoň nákladní doprava pro podniky. Samozřejmě za lepších podmínek, lepších tarifů a snížení zbytečné byrokracie. A když se k tomu přidá i avízovaný záměr ČD Carga zrušit přepravu kusových zásilek, takže manipuláky na lokálkách se můžou stát docela dobře minulostí, tak mám o spoustu lokálek opravdu obavy. A např. přeprava dlouhého dřeva kamiony místo vagónů povede jen k nárůstu dopravních nehod a dalšímu opotřebení silnic...

5 1
možnosti
Foto

M28a73r67e27k 47T71o51m70e96k

21. 11. 2012 15:35

mám obavy takřka totožné

1 1
možnosti

Ja tu reportaz videl. Karma.

3 1
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1603x
... věnuji se železnici. Aktivně i aktivisticky.