- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejen Ceska televize ale Ceske drahy se nici sami dam vam priklad meho znameho - chtel jet na vylet do Tulln ( v Rakousku ) rekl si to nebude problem cca 5 hodin jizdy z toho 2 na uzemi Rakouska. Vyrazil na nadrazi a malinko ho zaskocilo kdyz se dozvedel za zpatecni listek ma zaplatit 2 400,- kc. No nic pozadal o zpatecni do Ceskych Velenic bratru za 390,- kc a tam si koupil za 400,- zpatecni do Tullnu platnou 4 dny. je k tomu potreba dodat????????
Pane jmenovče, problém je v tom, že můj článek není o Českých drahách :(
Tu reportáž jsem viděl taky a neměl jsem z ní dobré pocity.
Překvapuje mě nejen neschopnost nebo neochota ty tratě předat do rukou např. obcí, ale třeba i neschopnost nebo nezájem ČD Cargo oslovit potenciální přepravce na těchto tratích s nějakou zajímavou nabídkou, aby tam fungovala aspoň nákladní doprava pro podniky. Samozřejmě za lepších podmínek, lepších tarifů a snížení zbytečné byrokracie. A když se k tomu přidá i avízovaný záměr ČD Carga zrušit přepravu kusových zásilek, takže manipuláky na lokálkách se můžou stát docela dobře minulostí, tak mám o spoustu lokálek opravdu obavy. A např. přeprava dlouhého dřeva kamiony místo vagónů povede jen k nárůstu dopravních nehod a dalšímu opotřebení silnic...
Ja tu reportaz videl. Karma.