Islamizace i kusakovský boj proti muslimům jsou problém

Před několika týdny se mi dostal do rukou časopis, určený pro naše farnosti, v kterém jeden z redaktoru psal o hrozbě islamizace. Celý článek jsem pozorně přečetl a musel jsem dát autorovi skoro ve všem za pravdu. Co bylo, ale nejpodstatnější byla skutečnost, že autor neuvažoval klasicky klusákovskou logikou nenávisti a zla, ale uvažoval skutečně jako křesťan.

 


Islamizace i kusakovský boj proti muslimům jsou problém
Před několika týdny se mi dostal do rukou časopis, určený pro naše farnosti, v kterém jeden z redaktoru psal o hrozbě islamizace. Celý článek jsem pozorně přečetl a musel jsem dát autorovi skoro ve všem za pravdu. Co bylo, ale nejpodstatnější byla skutečnost, že autor neuvažoval klasicky klusákovskou logikou nenávisti a zla, ale uvažoval skutečně jako křesťan.
Zatímco různé polofašistické iniciativy, typu Antimesita o.s. a zapšklých rádoby obránců křesťanství typu Valentina Kusáka, jsou dnes plné media a všichni se dovolávají konzervativismu, křesťanství a hlavně boje proti islamizaci Česka, psal náš redaktor velice logicky. Nejprve zdůraznil problematiku přílivů přistěhovalců z muslimských zemí a problematické body v ortodoxním islámu a následně analyzoval, jak se české postkřesťanská společnost k příčinám úbytku obyvatelstva a přílivu přistěhovalců (převážně) z muslimských zemí staví.
Jak hluboce věřící katolík, autor upozornil na fakt, že mnozí za bojem proti islamizaci skrývají svůj rasismus a xenofobii. Další se zaštiťují křesťanstvím, ale pod rouškou obrany křesťanských hodnot se snaží šířit ideologii nenávisti a zla. Jak autor napsal, je povinností každého pravého křesťana milovat své nepřátele a tedy i muslimy (kteří notně nemusí byt nepřáteli), neznamená to zakrývat si oči nad problémy,ale snažit se je řešit s moudrosti a toleranci, pokračoval dále autor.
Na závěr článku autor poukázal na skutečnost, že islám je z přirozenosti misijním náboženstvím, islamizace tedy není notně něco kulturního, ale je to součást náboženské povinnosti. Křesťané mají obdobnou náboženskou povinnost, ale dnes ji již vesměs v Evropě nepraktikují, dodává autor.
Jen totální ignorant by článek tohoto autora označil za islamofobii nebo projev netolerance (co by pak byly lživé a překroucené výroky a knihy na téma křesťanství z produkce islámské nadace v Praze a Ústředí muslimských obcí?), naopak já osobně si autora našeho farního časopisu cením, že se nenechal strhnout hysterii kusakovského boje proti muslimům a pohlíží na problém střízlivě.
Takovíto kritici islamizace a islámu mi dávají naději, že v diskuzi převáži logika, upřímnost a pravda nad nenávisti, překrucováním a lži kusakovských „zachránců“ rasově čisté Evropy.

Zatímco různé polofašistické iniciativy, typu Antimesita o.s. a zapšklých rádoby obránců křesťanství typu Valentina Kusáka, jsou dnes plné media a všichni se dovolávají konzervativismu, křesťanství a hlavně boje proti islamizaci Česka, psal náš redaktor velice logicky. Nejprve zdůraznil problematiku přílivů přistěhovalců z muslimských zemí a problematické body v ortodoxním islámu a následně analyzoval, jak se české postkřesťanská společnost k příčinám úbytku obyvatelstva a přílivu přistěhovalců (převážně) z muslimských zemí staví.

Jak hluboce věřící katolík, autor upozornil na fakt, že mnozí za bojem proti islamizaci skrývají svůj rasismus a xenofobii. Další se zaštiťují křesťanstvím, ale pod rouškou obrany křesťanských hodnot se snaží šířit ideologii nenávisti a zla. Jak autor napsal, je povinností každého pravého křesťana milovat své nepřátele a tedy i muslimy (kteří notně nemusí byt nepřáteli), neznamená to zakrývat si oči nad problémy,ale snažit se je řešit s moudrosti a toleranci, pokračoval dále autor.

Na závěr článku autor poukázal na skutečnost, že islám je z přirozenosti misijním náboženstvím, islamizace tedy není notně něco kulturního, ale je to součást náboženské povinnosti. Křesťané mají obdobnou náboženskou povinnost, ale dnes ji již vesměs v Evropě nepraktikují, dodává autor.

Jen totální ignorant by článek tohoto autora označil za islamofobii nebo projev netolerance (co by pak byly lživé a překroucené výroky a knihy na téma křesťanství z produkce islámské nadace v Praze a Ústředí muslimských obcí?), naopak já osobně si autora našeho farního časopisu cením, že se nenechal strhnout hysterii kusakovského boje proti muslimům a pohlíží na problém střízlivě.

Takovíto kritici islamizace a islámu mi dávají naději, že v diskuzi převáži logika, upřímnost a pravda nad nenávisti, překrucováním a lži kusakovských „zachránců“ rasově čisté Evropy.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lukáš Lhoťan | středa 11.5.2011 0:17 | karma článku: 12,89 | přečteno: 2135x