Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VE

Vírou eser

24. 10. 2008 10:49
Když hanlivě prohlašujete, že ČSSD je to samé,

co komunisti, tak to se musím ohradit. Bohužel v posledních 20.letech vidíme a slyšíme ve spojitosti s komunistou nějakou krajně vyčůranou a odulou, negativní postavu. Je to však jen veřejnosti předkládaný stereotyp. Já, který jsem vyrostl v ryze komunistické rodině a první písničky, které jsem se naučil byly o bojích a revoluci, jsem znal komunisty jiné. Nezištné dříče, kteří všechen svůj čas věnovali pro lepší život na zemi a odpočívat vlastně ani neuměli. Když se jich někdo zeptal, proč to dělaljí, jen nechápavě pdvětili,"Je to potřeba" Oni nikdy nezbohatli a přesto žili štˇastně. Máte pocit, že by takto žili socani?

0 0
možnosti
TR

Liška13

5. 8. 2009 15:40
Re: Když hanlivě prohlašujete, že ČSSD je to samé,

a oba ještě žijí? Máte štěstí, že jste jiné nepotkal.

0 0
možnosti
JPG

Jean Paul Gaultier

20. 10. 2008 7:45
0 0
možnosti
LV

Lucie Vojtková

20. 10. 2008 8:59
Re: tohle byste si mela precist

Dík, přečetla jse si, tohle téma jsem ve svém článku nechtěla rozebírat, už proto, že o něm se začalo hodně mluvit, a já se domnívám, že tak nějak to v závěru může dopadnout. A hlavne si myslím, že si Paroubek sám naběhl, aniž si to dobře uvědomuje. Budiž mu to přáno, já, jak jsem psala, budu dobře sledovat, jak bude plnit své sliby, a potichu rozhodně nebudu. Komunismu tady bylo dost, a tohle JE v krajích počátek vlády komunistů, ať už si říkají jakkoli. Po včerejšku je to myslím jasné.

0 0
možnosti
E

editi

19. 10. 2008 12:27
A já ti doporučuji,

stydět se pouze sama za sebe, protože za mě a mou rodinu se stydět nemusíš. Volilili jsme celá léta ODS v počtu 27 lidí. To jakým způsobem se ODS postavila k voličům této strany v nás uzrálo rozhodnutí, nejít k volbám a nevolit tudíž nikoho. Domnívám se, že toto rozhodnutí bylo jedinné správné, protože chybami se vedoucí představitelé ODS naučí si vážit i nebohatých občanů pravicového smyšlení. A všem, kteří mě budou psát cosi o napomáhání oranžádám tímto vzkazuji, ať mě vylížou 5 krát (Y)(Y)(Y)(Y)(Y).

0 0
možnosti
LV

Lucie Vojtková

19. 10. 2008 13:13
Re: A já ti doporučuji,

Odpovím, a to velmi jednoduše, ačkoli považuji příspěvek za urážlivý, obzvláště od člověka, který se voleb nezúčastnil.

 Jsem člověkem, který toleruje názory jiných, podaných slušnou formou, a totéž očekávám i od nich.

Pokud někdo neví, jak byla vedena kampaň ČSSD, je diskuze zbytečná.

Já se nemám za co stydět. :-)

0 0
možnosti
X

Xman1

19. 10. 2008 11:46
Fandim levici

ODS ve strednich cechach ma kliku, ze jsem nemohl k volbam, protoze CSSD by dostalo o hlas vic.

Bohuzel si nemuzu dovolit vyhodit 1000,- za jizdenky z Brna jen kvuli volbam..

Ale i tak chci podekovat vsem co ve strednich cechach i jinde volili levici.

U nas se senator nevoli, ale drzim palce vsem levicovym senatorum, snad budete mit uspech.

0 0
možnosti
LV

Lucie Vojtková

19. 10. 2008 13:08
Re: Fandim levici

Já vždycky respektuji volbu ostatních.

U nás se senátor volí, prozatím po prvním kole má náš senátor ODS náskok nad ČSSD, takže si jen přeji, aby lidé přišli k volbám znovu, a to se týká všech. Pokud přijdou, v našem kraji senátora obhájíme. Všechno záleží na účasti.

0 0
možnosti
S

stedrik

19. 10. 2008 11:17
nebul

stejně jde akorát o to,čí příbuzný se dostanou k regionálním zakázkám.

A to už se domluvěj mezi sebou bez ohledu na stranickou příslušnost.

Stačí se podívat na jakýkoliv projekt. Na ty malý nejsou peníze  a ty velký s přispěním krajské dotace jsou předražené s realizací stále stejných firem,který mají na tak velký zakázky kapacity.

0 0
možnosti
LV

Lucie Vojtková

19. 10. 2008 11:23
Re: nebul

Ale vždyť já nebulím. :-) Mě jen rozzlobila ta arogance Paroubka. Uráží slušné lidi.

A Jinak máš pravdu, co se projektů týká, jak o nich píšeš.

Prostě Paroubek je u mne buran, bohužel ještě horší, než Topolánek, ten alespoň nenadává (a nikdy to nedělal) voličům. Tohle prostě zavání diktátorstvím, a na to jsem dost háklivá.

0 0
možnosti
K

kion1

19. 10. 2008 11:04
Volič Národní strany

Souhlasím s tím co jste napsala o Paroubkově vyjádřeníR^

Jinak nevidím prakticky rozdílu mezi chováním ODS a ČSSD.

ODS si hraje na pravici, ČSSD jsou regulérní komunisté:-©

0 0
možnosti
LV

Lucie Vojtková

19. 10. 2008 11:11
Re: Volič Národní strany

Díky. :-)

Ano, je to tak. Obě dvě strany jsou na tom podobně. Pro mne je ovšem horší přadstava komunistů. 

0 0
možnosti
KP

Karel Polivka

19. 10. 2008 10:52
heh,

nějaký vidláci si zvolili v krajských volbách svoje zastupitele a modrá lůza to nemůže vydýchat... :-))

0 0
možnosti
LV

Lucie Vojtková

19. 10. 2008 10:57
Re: heh,

Váč příspěvek jasně ukazuje, do které skupiny patříte. :-)

0 0
možnosti
BH

BoboHml

19. 10. 2008 10:42
Volby vyhrál proto,že

mu pomohla ODS.A buďte ráda,že

na plakáty nedali citace těch,kteří se zde vydávají za stoupence ODS.Hlavně nadávky,urážky pro méně vydělávající apod.Ještě tam mohli dát i to jak průšvihy ODS se bagatelizují....a omlouvají.To by bylo hlasů.Nevolím ČSSD,ale Vy a Vám podobným nedochází,že arogance premiéra,podvod s volebním programem 2006 a další aféry nelze omlouvat s odvoláním a oni taky a hůř.Za prohru si ODS může sama .Poděkovat si může svým přístupem k vlastním aférám kdy se netrestá viník,ale ten který na to poukáže.

Vy si vážně myslíte,že ho volili jen příjemci dávek ...?To je takový nesmysl.A vaše poslední věta,toť perla.Stupidní nejste vy a není to ten kdo nevolil ČSSD.Takže zbytek je co?RvJste stejně sprostá jen to schovávate do vzletných slov.

0 0
možnosti
LV

Lucie Vojtková

19. 10. 2008 10:56
Re: Volby vyhrál proto,že

Všichni víme, za jakých okolností koalice měla možnost vládnout. To jen na okraj. Aféry ODS? Jistě, ČSSD je křišťálově čistá, to jsme zaznamenali. Nenapsala jsem, že ho volili JEN příjemci dávek, takže mi nepodsouvejte nepravdu. A stupidní podle Paroubka jsem, konkrétně, jak bylo opraveno, "politicky stupidní". Vy také. Vám to nevadí, mně ano. A laskavě vynechtě urážky směřující k mé osobě. Neznáte mne, a právě teď se chováte stejně, jako voliči ČSSD, a to tímto jednoduchým výpadem proti mně. Laciné.

0 0
možnosti
VH

Totedyne

19. 10. 2008 10:35
Nebul

Nechápu co měl nějaký Kočka z Prahy a jeho vrah společného s vedením ČSSD v našem kraji. :-/

0 0
možnosti
LV

Lucie Vojtková

19. 10. 2008 10:40
Re: Nebul

No ono to má souvislost s celou ČSSD. Nezáleží na kraji.

0 0
možnosti
RR

rezjir

19. 10. 2008 10:10
Mýlite se

Pan Paroubek právě utrpěl drtivé vítězství. Nyní mu začne na úrovni krajů vyrůstat stejně drtivá konkurence.

0 0
možnosti
LV

Lucie Vojtková

19. 10. 2008 10:13
Re: Mýlite se

To bude jen dobře. Můj článek byl opravdu směřován více k jeho politické kultuře. Jinak s Vámi souhlasím. I proto jsem psala, že budu pečlivě sledovat, jak plní své sliby. A jsem přesvědčená, že jej příliš dobrý čas nečeká.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3701x
Nadbytek neznamená bohatství