IH

To se mi stalo jen výjimečně. Spíš jsem řešila jinou situaci. Abych zbytečně neztrácela čas, reagovala jsem výhradně na nabídky, jejichž požadavky jsem splňovala absolutně a bezezbytku. O to víc mě pak překvapilo, když sice odpověděli, ale něco ve smyslu, že dali přednost kandidátovi, který lépe splňoval jejich požadavky... To mě fakt hlava nebrala. Říkala jsem si, že si jednou snad udělám čas a ty zaměstnavatele obejdu, abych ty lepší kandidáty, ty skutečná ESA viděla na vlastní oči... Už je to pryč a dnes jsem velmi spokojená, ale dalo to hodně práce. Proto, kdykoli slyším otřepanou frázi, že kdo chce, práci si hned najde, s velkou chutí bych tomu autorovi dala pusu. Kladivem...

Hodně lidí Vám řekne, že se vyplatí reagovat i na ty, kde požadavky úplně nesplňujete. Pokud někdo chce znalost programování C++, tak to samozřejmě nemá cenu, ale třeba u jazyků či délky praxe se požadavky často snižují

Foto

U jedné nejmenované poměrně velké společnosti čekám od půlky dubna 2009 na to, až doběhne těch 14 dní, do kdy se mi slíbili ozvat.

Ano, je to hulvátství nejvyššího kalibru.

IB

Je to hulvátství. Začínám si myslet, že většina inzerátů je jen na oko, včetně výběrových řízení. Pozice už jsou předem obsazeny po známosti. Nicméně práce je spousta a firmy se o lidi perou, že?

Ono tisíckrát nic umořilo osla. Já docela chápu, že kopírovat tisíckrát ročně ten samý zamítavý email je problém. Ale neměl by být takový problém, udělat si schránku na nábor a dát tam automatickou odpověď

RC

ja mam v praci asi deset pripravenych podpisu s univerzalni odpovedi a jen kliknu, na prichodu pravidlo ze po tydnu se odesle zamitava odpoved

pokud to je papir i tak nevidim problem, da se predpripravit a jen strcit do obalky

odpovedet je slusnost

Ono to obcas nemusi byt ani u personalisty, ale manazer, ktery toho cloveka hleda, ma jine vnimani casu a priorit a neozyva se se zpetnou vazbou ani tomu naborari. Cimz nikoho neobhajuju, neni to v poradku.

KS

Pokud se mi z nějaké firmy ozvou po době delší než dva týdny, odmítám na pohovor přijít. Je to firma, ve které není firemní kultura a nastavené procesy. Jak funguje HR, tak bude fungovat celá společnost. Ať si hledají jiného troubu.

JB

Jedna personalistka se zvládne starat o max. 500 lidí (u nás mají méně). Takže pro firmu se 7.000 zaměstnanci mi to vychází na 14. Samozřejmě záleží na stupni automatizace uzávěrky (zda se docházka zadává ručně nebo se načítá z terminálů) a složitosti/různorodosti modelů pracovní doby (směnnost, kategorie, počet DPP/DPČ atd.)

  • Počet článků 0
  • Celková karma 17,37
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem autorka projektu HRavá personalistika. V oborech personalistiky a andragogiky se pohybuji již 15+ let. Prošla jsem mnoho oblastmi, přes psychologii práce, firemní vzdělávání, nábor zaměstnanců, personalistiku a mzdové účetnictví, to vše v praxi. Vystudovala jsem andragogiku a vzdělávání sebe i ostatních mě baví ze všeho nejvíce.