Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

armavir

6. 9. 2008 21:44
stačí si stěžovat

Stalo se mi, že ze 2 balíků mi doručili jen jeden. Na webu si to checknu, a že prý jsem odmítl převzetí. Tak jsem tam volal a řekli mi, že si pro to můžu dojet sám. Tak jsem jim napsal, že jsou nejzbytečnější firma na světě, jestli mají takový názor. Poslal jsem to pro jistotu všem vedoucím pracovníkům a majitelům. To byl pátek, v pondělí to přivezli: "Tak vy jste si stěžoval, jo?" Pro porovnání s panem Jirouskem, bydlím na malém městě.

0 0
možnosti
A

armavir

6. 9. 2008 21:48
Re: stačí si stěžovat

Za týden už v našem rajónu jezdil někdo jiný, od té doby byl doručovatel vystřídán několikrát. V úterý tu zvonil zase nový a říkal:"teď tu budu jezdit já". Jak dlouho asi. To jim tak málo platí, že u nich nikdo nevydrží alespoň 3 měsíce?

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

6. 9. 2008 18:49
Česká pošta

i PPL mi vždy doručili vše řádně, nepoškozené a v termínu. Asi to bude tím, že nebydlím ve velkém městě.

0 0
možnosti

Agia

6. 9. 2008 18:06
ČP vs. PPL

Česká Pošta - s ní mám problém neustále. Např. jeden den si vyzvednu balíček a druhý den mi o něm přijde druhá výzva. To se nikam nezadává, že jsem si ho už vyzvedla? Když člověk čeká balíčků víc, letí na poštu a tam se dozví, že už to tam vlastně není... Stát se to může, ale ne aby se to stávalo skoro vždy. Co se týče "adresát nezastižen", to je kapitola sama pro sebe. Ačkoliv jsem většinou doma, když čekám zásilku (už jsem odkoukala, kdy doručovatelky chodí), zastihnou mě asi tak 2x do roka. Zajímavý fenomén.

PPL a jim podobné - Tady bych se spíš pozastavila nad tím, jak s balíky zachází ve skladu než nad tím, jak je doručují. S doručením jsem s nimi ani já, ani nikdo z mého okolí nikdy neměli problém. Chování se k zásilkám je věc jiná, ale myslím, že ČP na tom v tomto směru nebude o nic lépe. Takže článek poučný, ale myslím, že ČP z doručovatelského "boje" stále vychází hůř. Alespoň pro mě.

0 0
možnosti
SW

hph

6. 9. 2008 15:48
Děkuji za článek

už jsem si myslela, že kromě ČP jsou všichni dokonalí, jak vyznívalo z drtivé většiny diskuzních příspěvků na téma pošta

0 0
možnosti
DK

Fonon

6. 9. 2008 9:33
Autore, pracujete pro DPD, DHL nebo UPS?

zevšeobecňovat pouze na základě jednoho případu může, ehm jen člověk nízkého ducha, nebo zaměstnanec konkurence. Rada na závěr: Když se něco stane jednou, jakoby se to nestalo vůbec!

0 0
možnosti
TB

Todd Berrtuzzi

6. 9. 2008 9:50
Re: Autore, pracujete pro DPD, DHL nebo UPS?

No tak pane vedoucí PPL , aby to nebyl jediný případ. Mně například v pátek zavolal vocas z PPL , že mi měl dovézt balík , ale že se mu už nechce zajíždět , takže to hodí v pondělí. Takže jsem zaplatil o 50 korun víc za to aby mi to přišlo stejně rychle jako poštou a to ještě kdoví jestli poněvadž je teprve sobota. :-P

0 0
možnosti
M

markthrone

6. 9. 2008 9:27
Ale no tak...

nesuďme podle jediného případu. Já jsem s PPL neměl problém nikdy a dokonce ani s Českou poštou, a to posílám balíky asi 1x týdně. Všichni jsme lidé a děláme chyby, respektujme to i u druhých. Přijde mi to jako vděčné téma si neustále stěžovat na něco ;-)

0 0
možnosti
P

pasingr

6. 9. 2008 9:26
S PPL

jsem zatím neměl problém, volají dopředu.  Dokonce i Česká pošta mi již dvakrát doručila balík až domů. :-)

0 0
možnosti
K

kion1

5. 9. 2008 22:17
Volič Národní strany

Moje zkušenosti s PPL jsou naopak pouze dobré.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1571x
bývalý učitel, dnes osoba samostaně výdělečně činná, dříve píšící pro novinky.cz

Seznam rubrik