- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stalo se mi, že ze 2 balíků mi doručili jen jeden. Na webu si to checknu, a že prý jsem odmítl převzetí. Tak jsem tam volal a řekli mi, že si pro to můžu dojet sám. Tak jsem jim napsal, že jsou nejzbytečnější firma na světě, jestli mají takový názor. Poslal jsem to pro jistotu všem vedoucím pracovníkům a majitelům. To byl pátek, v pondělí to přivezli: "Tak vy jste si stěžoval, jo?" Pro porovnání s panem Jirouskem, bydlím na malém městě.
Za týden už v našem rajónu jezdil někdo jiný, od té doby byl doručovatel vystřídán několikrát. V úterý tu zvonil zase nový a říkal:"teď tu budu jezdit já". Jak dlouho asi. To jim tak málo platí, že u nich nikdo nevydrží alespoň 3 měsíce?
i PPL mi vždy doručili vše řádně, nepoškozené a v termínu. Asi to bude tím, že nebydlím ve velkém městě.
Česká Pošta - s ní mám problém neustále. Např. jeden den si vyzvednu balíček a druhý den mi o něm přijde druhá výzva. To se nikam nezadává, že jsem si ho už vyzvedla? Když člověk čeká balíčků víc, letí na poštu a tam se dozví, že už to tam vlastně není... Stát se to může, ale ne aby se to stávalo skoro vždy. Co se týče "adresát nezastižen", to je kapitola sama pro sebe. Ačkoliv jsem většinou doma, když čekám zásilku (už jsem odkoukala, kdy doručovatelky chodí), zastihnou mě asi tak 2x do roka. Zajímavý fenomén.
PPL a jim podobné - Tady bych se spíš pozastavila nad tím, jak s balíky zachází ve skladu než nad tím, jak je doručují. S doručením jsem s nimi ani já, ani nikdo z mého okolí nikdy neměli problém. Chování se k zásilkám je věc jiná, ale myslím, že ČP na tom v tomto směru nebude o nic lépe. Takže článek poučný, ale myslím, že ČP z doručovatelského "boje" stále vychází hůř. Alespoň pro mě.
už jsem si myslela, že kromě ČP jsou všichni dokonalí, jak vyznívalo z drtivé většiny diskuzních příspěvků na téma pošta
zevšeobecňovat pouze na základě jednoho případu může, ehm jen člověk nízkého ducha, nebo zaměstnanec konkurence. Rada na závěr: Když se něco stane jednou, jakoby se to nestalo vůbec!
No tak pane vedoucí PPL , aby to nebyl jediný případ. Mně například v pátek zavolal vocas z PPL , že mi měl dovézt balík , ale že se mu už nechce zajíždět , takže to hodí v pondělí. Takže jsem zaplatil o 50 korun víc za to aby mi to přišlo stejně rychle jako poštou a to ještě kdoví jestli poněvadž je teprve sobota.
nesuďme podle jediného případu. Já jsem s PPL neměl problém nikdy a dokonce ani s Českou poštou, a to posílám balíky asi 1x týdně. Všichni jsme lidé a děláme chyby, respektujme to i u druhých. Přijde mi to jako vděčné téma si neustále stěžovat na něco
jsem zatím neměl problém, volají dopředu. Dokonce i Česká pošta mi již dvakrát doručila balík až domů.
Moje zkušenosti s PPL jsou naopak pouze dobré.