Diskuse
E-shop, e-vyčůranost, e-blbost
Děkujeme za pochopení.
milinek
reklamace obuvy
Zkuste shop s prodejem obuvy, pak budete psát o tomto zlatě
Roger Wilco 2
.
No jo, no. Holt vych... čecháčci. Tohle by jedince v civilizované zemi prostě nenapadlo a nás to řadí opět mezi Křováky. Docela Vás lituji, já jsem si přesně z tohoto důvodu e-shop nezřídil.
petrph
špatný podnikatelský záměr
Jinak řečeno, obchod je od toho aby v něm lidi nakupovali .Když nenakupujou, tak je ten obchod na nic a je lepší ho zavřít. A tím nenakupujou myslím i to, že si nechaj zboží poslat domů, podívaj se na něj, zjistěj že se jim nelíbí, nenechaj si ho a pošlou ho zpátky. To je ekvivalent toho, když prodavač předvádí zákazníkovi produkt a ten zjistí že to není to co potřeboval a chtěl. Poděkuje a jde pryč...
Roman36a
Taky jsem majitelem e-shopu,
taky se mi občas něco takového stane, ale to je zkrátka život. Daň za to, že ke mě do obchodu chodí zákazníci z půlky Evropy. Jedná se přirozeně o menšinu.
Martin V2
Re: Taky jsem majitelem e-shopu,
Asi tak, už se mi párkrát stalo, že někdo zaplatil falešnou kreditkou, je to osud a nebrečím kvůli tomu na blogu :-)
Radši uznám i že mám chybu, než přijít o zákazníky, portože někdo někde rozhlásí, že sem arogantní blbec.
AAA3
Pan prodejce asi nepochopil
ze vratit cokoli z koupeneho pres internet (az na vyjmenovane vyjimky) ve lhute 14 dni je zakonne pravo kupujiciho. Takze jste klidne mohl usetrit za telefon te sekretarce.
Smrť
Je zvláštní,
že takové lidi hanba nefackuje a ještě jsou se sebou nejspíš spokojení
- Počet článků 67
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1571x