- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zkuste shop s prodejem obuvy, pak budete psát o tomto zlatě
No jo, no. Holt vych... čecháčci. Tohle by jedince v civilizované zemi prostě nenapadlo a nás to řadí opět mezi Křováky. Docela Vás lituji, já jsem si přesně z tohoto důvodu e-shop nezřídil.
Jinak řečeno, obchod je od toho aby v něm lidi nakupovali .Když nenakupujou, tak je ten obchod na nic a je lepší ho zavřít. A tím nenakupujou myslím i to, že si nechaj zboží poslat domů, podívaj se na něj, zjistěj že se jim nelíbí, nenechaj si ho a pošlou ho zpátky. To je ekvivalent toho, když prodavač předvádí zákazníkovi produkt a ten zjistí že to není to co potřeboval a chtěl. Poděkuje a jde pryč...
taky se mi občas něco takového stane, ale to je zkrátka život. Daň za to, že ke mě do obchodu chodí zákazníci z půlky Evropy. Jedná se přirozeně o menšinu.
Asi tak, už se mi párkrát stalo, že někdo zaplatil falešnou kreditkou, je to osud a nebrečím kvůli tomu na blogu :-)
Radši uznám i že mám chybu, než přijít o zákazníky, portože někdo někde rozhlásí, že sem arogantní blbec.
ze vratit cokoli z koupeneho pres internet (az na vyjmenovane vyjimky) ve lhute 14 dni je zakonne pravo kupujiciho. Takze jste klidne mohl usetrit za telefon te sekretarce.
že takové lidi hanba nefackuje a ještě jsou se sebou nejspíš spokojení