Dělat drahé kampaně v době krize je nemorální

Drahé billboardy na plážích Makarské riviéry nebo vyhazovat milióny za drahou reklamu v novinách několik měsíců před volbami, považuji v dnešní době za hrubé pohrdání veřejností.

Politické strany by si měly být vědomy, že na podzim v době voleb budou lidé z Pardubicka a Chrudimska řešit problémy v zaměstnání. I v Pardubickém kraji řada firem chystá zvýšené propouštění, a proto by se strany měly zaměřit místo své drahé propagace, na řešení problémů obyčejných lidí, na které ekonomická krize dopadá nejvíce.

Křesťanští demokraté už dříve avizovali, že se budou snažit maximálně využít vlastní silné zbraně a tou je široká členská základna. Strana tak jde po vzoru amerického prezidenta Obamy cestou, kdy se snaží zmobilizovat co nejvíce svých členů a příznivců, aby se zapojili do volební kampaně a zdarma stranu propagovali na svých plotech. Nejen, že tak komunikujete neustále se svou vlastní členskou základnou, ale dostáváte od lidí mnoho zajímavých podnětů, které Vám nikdo u drahého billboardu na chorvatské dálnici nikdy neřekne.

Autor původně omylem zařadil článek do rubriky Hyde park, která se nezobrazuje na titulní straně, proto jsme mu umožnili článek zveřejnit znovu 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Roman Línek | neděle 16.8.2009 21:46 | karma článku: 11,79 | přečteno: 1177x
  • Další články autora

Roman Línek

Nejenom mladým patří svět

23.9.2016 v 2:35 | Karma: 10,79

Roman Línek

Letiště posouvá celý region

30.8.2016 v 18:25 | Karma: 10,42

Roman Línek

Užívejte léto v našem kraji

8.7.2016 v 20:18 | Karma: 9,26