Zralé ženy jako biologický odpad?

Titul je samozřejmě poněkud předimenzovaný a provokativní, ale nedá se popřít, že s ženami kolem padesátky se zachází skoro jako by překážely. Třeba televizní moderátorky v tomto věku se na obrazovce  téměř nevyskytují.

Pro jejich mužské kolegy to samozřejmě neplatí, ti mohou mít nějakou tu vrásku, povadlou bradu, šedivé vlasy, nebo dokonce žádné vlasy, klidně i bříško, ona ale vždy mladičká vyžehlená a štíhlá jak proutek. Kaufland tento model - tedy ona bezchybná mladá modelka, a on klidně už zralý a ne nezbytně dokonalý model, prosadila ve své velikonoční reklamě.

Jelikož manželka Zdenka Pohlreicha  je rovněž mediálně známá, člověka napadne, proč nemohla být v reklamě spolu s manželem? Zřejmě je právě v tom věku, ve kterém jsou ženy přehlížené a vyřazované, skoro by se dalo říct diskriminované. Jak se blíží padesátka, jsou najednou vzduch.  Pak ale ty  starší, s vizáží dobrácké prošedivělé bábinky, ty se do reklamy naopak už  zase hodí-jak vytahují z trouby pekáč buchet, nebo  nám sdělují, jak skvělý je ten krém na zubní protézu, popřípadě poradí, čím si mazat zatuhlé klouby. Jinak většinu činností v domácnosti předvádí v reklamě mladé štíhlé krasavice-ale ten střední věk-kdy nejsme už mladé, ale nejsme dostatečně staré, abychom ztělesňovaly kvočny pečující o vnoučátka, v tom věku ženy přestávají jakoby existovat.

Nedávno byl velký humbuk kolem toho, že Lidl vymazal v reklamě kříže na řeckém kostelíku. Ač jsme sekulární stát, mnozí blogeři tu pateticky vyzývali, abychom za kříže bojovali a Lidl bojkotovali.  Předpokládám, že stejným blogerům by připadalo velmi směšné, kdyby někdo navrhl bojkotovat Kaufland jen proto, že v reklamě vymazal ženu určitého věku, aby po boku mistra kuchaře nestála podobně zralá manželka (ačkoliv je mezi nimi zhruba 14 let rozdílu, tedy ona je stejně mladší, ale asi ne dostatečně), ale musí tam být štíhlá mladá modelka.  Komu by to vadilo- Kaufland kdysi  popletl například barvy na naší vlajce, a také bylo ticho po pěšině. Většině lidí to bylo fuk,  podobně jako  mnozí ateisté neviděli důvod, proč nechodit do Lidlu kvůli  vymazaným křížům.

? Ale když jsem byla naposled nakupovat  všimla jsem si, že velká část pokladních jsou právě ženy určitého věku. Tak proto je jich tak málo vidět na televizních obrazovkách za moderátorským pultíkem. Ony všechny sedí za pokladní kasou. Takže v Kauflandu vlastně zralé ženy nediskriminují, oni je naopak protěžuje!

A když jsme u toho vaření, nakupování a velikonočního mlsání, zlatá tečka na konec https://www.facebook.com/100011139331417/videos/574280919619881/?t=8https://www.facebook.com/100011139331417/videos/574280919619881/?t=1

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Libuše Palková | sobota 24.3.2018 14:04 | karma článku: 41,96 | přečteno: 14383x
  • Další články autora

Libuše Palková

Veřejná omluva

28.4.2019 v 6:35 | Karma: 10,61

Libuše Palková

Libo-li koprolit?

25.4.2019 v 11:07 | Karma: 5,53