Správná ženská

Pod jedním blogem který nedávno vyšel s názvem Správnej chlap je ženská, položil jeden z diskutujících zásadní otázku, jak vlastně vypadá správnej chlap a správná ženská? Pokud vycházíme ze zmíněného blogu, tak odpověď´ je zřejmá.

Správná ženská je ta, která se stará o mužská práva. Konkrétně, abych se vrátila ke zmíněnému blogu, šlo o to, že v jedné reklamě byl předveden ne příliš mužný typ chování, tedy alespoň podle měřítek jeho kritiků a oponentů. Nicméně kdo pod vlivem článku dostal strach, že by zmíněná reklama mohla nějak narušit obraz správného muže v české kotlině, toho mohu uklidnit.  U nás je zatím cílem reklam na kosmetické prostředky dosáhnout alespoň toho, aby muži nesmrděli. Omlouvám se za to hnusné slovo, dala jsem ho do kurzívy právě proto, abych se od něj distancovala a zdůraznila, že se jedná o citaci. Sama radši používám slovo páchnout, smrdět mi připadá opravdu příliš expresivní až hrubé. Tím více mě překvapilo, když slovo smrdět zaznělo ve veřejném prostoru v reklamě na sprchové gely jedné renomované české kosmetické firmy. Nezaznělo jen tak, bylo dokonce zazpíváno, snad aby se mužům v podobě rádoby-melodické odrhovačky snadněji vrylo do uší a uložilo do mentálního softwaru. A aby opravdu pochopili, že být čistý a voňavý se vyplácí, je v reklamě zamontována i nahá ženská prdelka, kterou si dotyčný může vzít do vany, aby mu vydrhla záda. Takhle nevkusná a hloupá podprahová poselství snad nevymyslela ani propagandistická reklama minulého režimu starající se o hygienickou osvětu.

Pokud rozbor reklam škodících obrazu správného muže je skutečně hlavním úkolem našich ekonomů,  nechápu proč se autorka nezaměřila spíše na tuto reklamu, ve smyslu bližší košile než kabát. Proč místo tuzemských problémů řeší, co ukazuje reklama zahraničních výrobců, přestože tato česká reklama českého výrobce kosmetiky hrubě uráží české muže když naznačuje, že nemají zvládnuté základní hygienické návyky a smrdí.

Takže abych to shrnula, správná ženská je ta, která se stará aby nějaká reklama nepoškozovala obraz chlapa jako tvrďáka. To že na ilustrační fotografii  zmíněného článku se manžel blogerky  usmívá za zády své ženy, která se rozhořčuje, jak je současný svět zvrácený když tvrdí, že muži jsou jací jsou, je jen taková třešnička na dortu. Místo aby podobně laděný článek na obranu správného chlapa napsal nějaký správný chlap, třeba právě manžel autorky, tak on se jen potutelně usmívá  schován za rameny své ženy. Je tahle fotografie odpovědí na otázku co je správný chlap a co správná ženská?

Nechce se mi věřit, že by vzdělaná žena, promovaná ekonomka a matka několika dětí, měla v hledáčku svých zájmů tak marginální věc je třeba podobu časopisu Playboy a to jestli se hodlá vrátit k publikaci nahotinek na obálce či ne. Tomu se v onom článku také věnuje. Opravdu je právě tohle něco, co trápí české ženy, potažmo špičkové ekonomy naší země? No pak není divu, že to u nás vypadá, jak to vypadá…Každopádně  kdo si zmíněný článek naší nejlepší blogerky přečte opravdu pozorně, dojde k závěru, že titul Správnej chlap je ženská dostává jaksi mimochodem kouzlem nechtěného docela ironický podtext.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Libuše Palková | pondělí 21.1.2019 12:21 | karma článku: 19,18 | přečteno: 2298x
  • Další články autora

Libuše Palková

Veřejná omluva

28.4.2019 v 6:35 | Karma: 10,61

Libuše Palková

Libo-li koprolit?

25.4.2019 v 11:07 | Karma: 5,53