Pozor! Ministr dopravy Dan Ťok (ANO2011) se zbláznil!!!

Na slušné občany se chystá tzv. princip dvakrát a dost .Pamatuji si, když se v roce 2013  jednalo o   „HADOPI“ nebo také jako zákoně „třikrát a dost“, ze kterého nakonec sešlo.  

Tvrdý postup proti drobným zlodějíčkům. Tři spáchané přestupky se stávají trestným činem.  A teď se rozhodne ministr Dan Ťok udělat něco podobného,  ale s rozdílem, že budou tvrdě trestáni občané, kteří udělají chybu, byť nevědomky, a to pouze dvakrát.

Připadá mi, že celé ANO2011,   kterému ve vedení dosedají bývalé  StB  hvězdy má jasný cíl, a to ničit, komplikovat a omezovat slušné občany ČR.

 

 

,,Bodový systém postihu neukázněných motoristů ztrácí po deseti letech existence účinnost a ministerstvo dopravy (MD) proto chystá jeho zásadní změnu." 

 

Ono to není až taková pravda. Jde o to, že bodový systém je rovnoprávný vůči všem, byť jsou movití, nebo naopak sociálně slabší. On je svým způsobem každý z nás trestaný dvakrát . První trest jsou body a druhý finanční pokuta.  Bohužel ten druhý  už  není spravedlivý tak, jako ten první.  Pokuta za přestupek musí mít výchovný účinek a ne být  existenčně likvidační pro některé z našich občanů.  Zvyšovaní finančních pokut považuji jako další hloupý krok pana ministra a  úmyslnou likvidaci sociálně slabších občanů. Pan ministr totiž nechápe to , že někteří z nás vydělávají max. do 25000,- Kč.   Pro pana ministra pokuta 10tis Kč nebude jistě až tak velký problém, ale pro ostatní to může znamenat např. nezaplacení nájmu a následnou exekuci. Doprava pod vedením pana Ťoka se začíná hroutit a bylo by dobře, kdyby rychle opustil funkci, než toho natropí ještě víc.

Dalším příkladem je např.dávání přednosti na kruhových objezdech. Vyhláška celkem nenápadným, avšak velmi zásadním způsobem mění pravidla přednosti v jízdě na kruhových objezdech. Tato nenápadná změna ve skutečnosti představuje obrovské bezpečnostní riziko, neboť čeští řidiči si za patnáct let účinnosti předchozí právní úpravy zvykli, že vozidla jedoucí po kruhovém objezdu mají vždy přednost v jízdě před vozidly, která na kruhový objezd vjíždí.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Leoš Prokeš | úterý 22.3.2016 9:47 | karma článku: 31,62 | přečteno: 854x