Cyklisté vs. ,, BRNO"

Všude se dočteme, že počet cyklistů v Brně za posledních 20 let vzrostl více než dvojnásobně a je potřeba investovat miliony korun do infrastruktury..

 Ale už se nedočteme to, že podíl cyklistů v Brně je pouze na 3%  uživatelů, navíc průzkum byl dělán v letním období (červenec, srpen), kdy je nejvyšší  aktivita cyklistů,  proto celý průzkum nelze brát i jako roční průměr i když se tak tváří. Nejlepší je na tom i to, že tento profesionální průzkum nedokázal ani odhalit zda se  jedná o e-kola či klasická kola. Důležité je však být ale COOL!  

Mám za to, že snad na každé dopravní komisi magistrátu města  Brna a Brna -středu byl vždy nějaký bod,  který se týkal  investice do cyklo-dopravy.  Já osobně nemám problém s cyklo-dopravou, ale vše je potřeba předem zvážit, ale vládní brněnská koalice  (ODS, ANO, KDU, STAN, ČSSD a TOP) i díky hlasům opozičních stran jako jsou  Piráti a Zelení vesele a bezmyšlenkovitě utrácí miliony z rozpočtu. Možná by nebylo od věci, tedy již  legislativně upravit pravidla a zpoplatnit i uživatele cyklo dopravy a tím myslím například zavést např. i  povinné ručení, protože nehod cyklistů je na vzestupu a pojistné plnění musí mít snad každý účastník dopravního provozu. Navíc čím dál častěji dochází k nepřiměřené rychlosti, neohleduplnosti a nedodržovaní předpisů.  Jestliže tedy chtějí získat pozornost, respekt a rovnocenné podmínky jako motoristé, tak je třeba se i finančně podílet a dodržovat pravidla.  A když to dokázali i motorkáři na nejmenších kubaturách, tak nevidím důvod proč by to nedokázali cyklisté.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Leoš Prokeš | pondělí 1.5.2023 19:16 | karma článku: 21,33 | přečteno: 602x