Děkujeme za pochopení.
P77e94t37r 88K94o96r36e18c18k47y
Mě osobně tato vzdálenost problém nedělá , bo snažím se jet co nejdále od cyklisty a zpomalím, aby ho ani vzduchová vlna neohrozila, nepotřebuji k tomu zákony, je to jen o respektu a slušnosti.
P75e63t72r 18S24k54á70l44a
Mohl byste blíže vysvětlit, co myslíte tím, že cyklista " na krajnici jentaktak balancuje v trojlístku mezi náklaďákem a autobusem"?
Pokud to má znamenat, že je cyklista předjížděn náklaďákem v okamžiku, kdy jede v protisměru autobus, tak to opravdu není vina cyklisty. A navrhovaný odstup při předjíždění cyklistů má právě těmto situacím zabránit.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/012018/3001201831264406E30C5C39218AD590253FC763.jpg)
P83e59t98r 12L98a59i75e12r80m22a40n
Pane Skálo,
kratičkou úvahou bych rád poukázal na nerovné poměry mezi automobilem a "nahým" cyklistou.
Provoz na veřejných komunikacích je v některých místech tak hustý, přičemž leckde dokonce i komplikovaný, že tam cyklista vědomě podává ruku "průseru." Řidiči pak v takových situacích musí kolikrát učinit dokonce bleskové rozhodnutí, protože se pohybují v mnohem větších rychlostech.
Žádný střet auta s cyklistou nedokáže dostatečně vykreslit modelovou situaci, která by mohla vystihnout všechna úskalí, která na tyto dva účastníky dopravní "arény" dnes a denně číhají. Tudíž lze na obranu cyklisty těžko hledat nějakou smysluplnou vyhlášku. V dnešním provozu představuje cyklista pro řidiče automobilu stresový činitel. Domnívám se proto, že by cyklisté měli být z provozu legislativně spíše vytěsňováni, přičemž na některých úsecích by jejich úplná eliminace oběma stranám bezesporu prospěla.
Stručně řečeno cyklista nemůže a nikdy nebude automobilu rovnocenným soupeřem.
V32o96k21o85u61n 67V38l94a38d27i15m13i65r
Neni to ovsem zadny vymysl ceskych zakonodarcu, je to naopak srovnani se zakony EU.
Mnozi cesti vlastenci pisici ze EU k nicemu neni tedy jiste pochopi.
- Počet článků 27
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 979x