- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aniž bych se chtěl dotknout IK, tak podle mne se úroveň inteligence jedince pozná podle toho, jakou měrou na sebe nechá působit nesmyslné a neověřené informace a jak intenzivně je vyhledává.
Všichni i já tím, že zde píšu a diskutuji příspívám na Babiše. Zvyšuji čtenost jeho medií.Čím víc lidí čte Babišova media tím víc si může říct za reklamu v jeho mediích. Za doby co byl premiérem měly kraje ministerstva nařízeno dávat reklamu v jeho novinách a za to masně platit.
Aniž bych se chtěl dotknout IK, tak podle mne se úroveň inteligence jedince pozná podle toho, jakou měrou na sebe nechá působit nesmyslné a neověřené informace a jak intenzivně je vyhledává.
Pane Dvořáku, dostáváte jako autor blogu, z redakce informace o příspěvcích, které redakce sama smazala pod vaším blogem, nebo ne ?
Myslím, že byste se o toto téma neměl otírat a buďte rád, že vaše příspěvky redakce jenom smazala.
Proč se ptáte - komu to slouží? - když jste to napsal výše? Politici jsou známi tím, že si rádi pokládají otázky, na které chtějí odpovídat.
Vy jste si nejprve odpověděl blogem a nakonec si položil otázku.
Jednoduše - to, co lidé píší, slouží těm, kdo to píší. Média patří lidem, kteří mají své lobbystické zájmy, proto slouží k politickému marketingu zájmů vlastníka. Poskytuje soft power prostřednictvím poskytování zábavy a vyhraňují své PR proti těm, kdo by mohli ohrozit ty hlavní zájmy korporace, která media vlastní proto, aby pozitivně medializovala svou existenci.
Jediným platným parametrem funkce média je čtenost, čili počet cílových recipientů. Tomu se podřizuje redakční práce, výběr témat a forma prezentace.
Čili, pokud popisujete atmosféru médií, popisujete zároveň i cílovou populaci. Na ní tyto věci fungují, proto jsou používány.
Napsal jste: "Jediným platným parametrem funkce média je čtenost, čili počet cílových recipientů. Tomu se podřizuje redakční práce, výběr témat a forma prezentace." To víte odkud?
A jinak - vždy je potřeba si nahlas položit otázku - cui bono? I když vám může odpověď připadat někdy marginální, není tak snadné vždycky odpovědět.
Vždycky platilo - cui bono, nebo cui prodest? Vám karma.