Děkujeme za pochopení.
P86a92v40e33l 25M51a36c81h95a89č35e63k
Aniž bych se chtěl dotknout IK, tak podle mne se úroveň inteligence jedince pozná podle toho, jakou měrou na sebe nechá působit nesmyslné a neověřené informace a jak intenzivně je vyhledává.
J75i36ř65í 54K28i71n61d69l
Všichni i já tím, že zde píšu a diskutuji příspívám na Babiše. Zvyšuji čtenost jeho medií.Čím víc lidí čte Babišova media tím víc si může říct za reklamu v jeho mediích. Za doby co byl premiérem měly kraje ministerstva nařízeno dávat reklamu v jeho novinách a za to masně platit.
P52a72v98e56l 10M80a56c93h66a69č30e71k
Aniž bych se chtěl dotknout IK, tak podle mne se úroveň inteligence jedince pozná podle toho, jakou měrou na sebe nechá působit nesmyslné a neověřené informace a jak intenzivně je vyhledává.
Z48d11e44n85ě56k 87Z84a81v63a34d38i64l
Pane Dvořáku, dostáváte jako autor blogu, z redakce informace o příspěvcích, které redakce sama smazala pod vaším blogem, nebo ne ?
J66a71r65o19s55l95a54v 39K85v22a42p84i55l
Myslím, že byste se o toto téma neměl otírat a buďte rád, že vaše příspěvky redakce jenom smazala.
O29n36d84r96e33j 14D90u48b33o19v39s92k52y
Proč se ptáte - komu to slouží? - když jste to napsal výše? Politici jsou známi tím, že si rádi pokládají otázky, na které chtějí odpovídat.
Vy jste si nejprve odpověděl blogem a nakonec si položil otázku.
Jednoduše - to, co lidé píší, slouží těm, kdo to píší. Média patří lidem, kteří mají své lobbystické zájmy, proto slouží k politickému marketingu zájmů vlastníka. Poskytuje soft power prostřednictvím poskytování zábavy a vyhraňují své PR proti těm, kdo by mohli ohrozit ty hlavní zájmy korporace, která media vlastní proto, aby pozitivně medializovala svou existenci.
Jediným platným parametrem funkce média je čtenost, čili počet cílových recipientů. Tomu se podřizuje redakční práce, výběr témat a forma prezentace.
Čili, pokud popisujete atmosféru médií, popisujete zároveň i cílovou populaci. Na ní tyto věci fungují, proto jsou používány.
J30a41r35o83s48l28a43v 43K88v37a25p47i48l
Napsal jste: "Jediným platným parametrem funkce média je čtenost, čili počet cílových recipientů. Tomu se podřizuje redakční práce, výběr témat a forma prezentace." To víte odkud?
A jinak - vždy je potřeba si nahlas položit otázku - cui bono? I když vám může odpověď připadat někdy marginální, není tak snadné vždycky odpovědět.
J69a25r90o85s36l67a59v 39K36v60a98p83i39l
Vždycky platilo - cui bono, nebo cui prodest? Vám karma.