Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alcator

16. 9. 2010 8:09
Pojďme do hloubky

Problém je v tom, že se spolu nesoudí Kubišová a Vondráčková, nýbrž Kubišová a "MM" (MM Praha). Člověk nemusí být génius, aby pochopil, že MM = Martin Michal.

Tenhle člověk, kterého si Helena Vondráčková vzala, a který ji doposud namočil do větší řádky nesmyslných soudních sporů, aniž by kterýkoliv z nich vyhráli, vzal jakousi první ústní dohodu "Co kdybychom spolu šli koncertovat?" - "Tak teda jo...", začal si do toho doplňovat pro sebe výhodné podmínky (tipuju něco jako "80% zisku dostane MM"), a pak se strašně diví, když se jeho jednostranně doplňované podmínky M.Kubišové nelíbí.

Pokud by Helena Vondráčková skutečně byla přítelkyní Marty Kubišové, tak svému manžílkovi nedovolí, aby dělal takové nestydatosti. To, že ho nedokáže zkrotit, ukazuje, že nechápe skutečný význam slova přátelství.

0 0
možnosti

trevelino

14. 9. 2010 11:57
Přátelství

Pane pisateli, hezky se to čte ale ... Zkuste celou kauzu pojmout jinak .Chcete aby pokračovalo přátelství aby nebylo už soudů , aby si padly dámy kolem krku ... Co když je to jinak . Třeba tam žádné přátelství nikdy nebylo. Třeba je to fikce , která je národu pžedkládaná již 20 let. Je to jen symbol, který má své kořeny v roce 1968 . Ano já bych také rád věřil v čisté přátelství , podloženého společnými klipy Golden Kids , jejich mládím, úsměvy, atd . Ale soud , který probíhá je spíš jasným argumentem pro moje zdůvodnění a to, žej je to byznys !!! A když se podaří pak se možná můžem kamarádit...

0 0
možnosti

chachar58

14. 9. 2010 10:04
Karmu jsem dal,

asi v tom duchu jsem taky včera psal do diskuze. Ale tento národ tak morálně upadl, že asi stejně jako Vy, jsem považován za naivního člověka, žijícího mimo realitu. R^

0 0
možnosti

marketka13

13. 9. 2010 20:19
taky si myslim a souhlasim...

s Vami, potazmo Lucii Bilou (rozhovor s ni na toto tema je publikovan pod hlavickou 'Kultura'. Aby si padly kolem krku? Ono by snad stacilo, aby toho nechaly.. Ale mohou? Nevim - a timto prosim, aby kdo vi, rekl - kdo vlastne celou vec zatahl k soudu? Pokud Agentura MM, tak toho nenechaji ani za milion let.  Pokud Marta Kubisova, myslim, ze je vse doreseno.

PS.  Me v souvislosti s touto kauzou napada veta J. Wericha z Fimfara (pasaz o soudu mlynare a rybare), kdy si kral pomyslel, ze jediny, koho by mel trestat, jsou soudci za to, ze dovolili takovou vec takhle nafouknout...a ze by se neco melo delat, by se zvysil prumer inteligence obyvatelstva...

Hezky vecer, M. x

0 0
možnosti

S vládou ČSSD za státní bankrot!

13. 9. 2010 17:47
To je stejné, jako byste chtěl, aby se přeživší osvětimští

vězni objímali s Bormannem.

0 0
možnosti

S vládou ČSSD za státní bankrot!

13. 9. 2010 17:45
Vondráčková je příliš nasáklá reálným socialismem

z dob okupace a chová se stejně jako komunisti: Nikdy za nic nemohla a nemůže, všichni jsou proti ní, jen ona to myslí poctivě.

Je to hnus.

0 0
možnosti

mevak

13. 9. 2010 16:22
Soud už rozhodl.

A právem - ignorovat satanáše Martina M., který stojí v pozadí celé kauzy a vyssává Vondráčkovou.

0 0
možnosti

petrph

13. 9. 2010 15:44
s většinou toho se dá souhlasit

ostatně, můj oblíbený básník Nezval napsal

"když se dva lidé zpronevěří, neuzdraví je žádný lék"

ale nezapomeňme že paní Vondráčková žaluje paní Kubišovou o 1,3 milionu. Kvůli ušlému zisku. Tak takové kamarádky aby to prostě odepsala, hodila za hlavu a pak si " padly kolem krku a vyplakaly se jedna druhé na rameni" , takové kamarádky asi nikdy nebyly a nebudou. Nebo by se někdo na jejím místě choval jinak a těch 1,3 milionu prostě odpustil?? Přihlaste se

;-D

0 0
možnosti

Gmur

13. 9. 2010 16:56
Re: s většinou toho se dá souhlasit

usle zisky? Pouze imaginarni.....Jaky je dukaz?

Vondrackova ale Kubisovou chtela financne likvidovat uplne. tedy nic imaginarniho.

0 0
možnosti

dýmka

13. 9. 2010 15:42
Nesplnitelné přání...

Ač s Vámi v mnohém souhlasím, neočekávám žádné usmíření. Myslím, že to není možné po všem, co se stalo, ani s ohledem na charakter ůčastníků sporu. Agentura MM Praha zaplatí soudní výlohy (rozsudek Vrchního soudu je pravomocný) a podá dovolání k Nejvyššímu soudu. Ten s pravděpodobností blížící se jistotě dospěje ke stejnému závěru, jako předchozí instance. Co bude potom? Evropský soud?

Jak bylo řečeno v Šíleněně smutné princezně: Do posledního muže, do úplného rozhodnutí! Nobo jiná parafráze: Jen ji nechte, ať se soudí....

Problém (nebo důvod?) už je jenom v tom, že někoho to baví,  zatímco jinému to vadí.......;-(

0 0
možnosti

lesicatko

13. 9. 2010 15:18
Morálny relativizmus

"...Není rozhodující ani fakt, jak se která z nich v minulosti vypořádala s nástrahami totalitního režimu..."

.

Praveže z pozície veriaceho človeka je.Bez statočnosti Marty Kubišovej a množstvu bezmenných by nebolo ani tohto Vášho článku. Ak zrelativizujete čokoĺvek, zrelativizuje aj hodnoty, na ktorých stojíte.

0 0
možnosti

dýmka

13. 9. 2010 15:43
Re: Morálny relativizmus

Pro tento spor to opravdu není relevantní....

Pro naše sympatie snad ANO!

0 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3116x
Ženatý táta 3 dětí, kriticky uvažující o smyslu života, o směřování lidské společnosti, o nepochopitelné absenci dobra, o nesmyslnosti častopřítomného zla, o hledání cesty...