Paroubek modernizuje ČSSD na 110%.

Abychom tady nebyli sami, jako kůl v plotě.   Modernizace ČSSD na postupu, plány plníme na 110%,reakčí živly bránící modernizaci odstavíme a hlavně – zjistíme CO lidi chtějí a to jim slíbíme.  

Po dlouhé době jsem se odvážil podívat(je to o zdraví) na oficiální stránky ČSSD a narazil jsem na stroj času.Čím déle jsem četl Paroubův projev, tím jsem se nořil hlouběji do minulosti.Proslov, jako vystřižení z 80let doby komunismu.Jen některé slavné slovní obraty vystřídaly nové – modernější.

Direktiva, metodické postupy a aktuální postoje je potřeba posílat členům co nejrychleji, aby neustále věděli co si mají myslet a jak správně reagovat.

 Zcela nepokrytě se pak přiznává k rezignaci na nějaké dlouhodobé cíle a vlastní politiku založenou na ucelené vizi  a pevných  ideových hodnotách.

 Místo toho z celé plánované modernizace čouhá jako sláma z děravé boty, jediný plán a cíl:

Získání moci.

  

Úryvky z oficiální webové stránky ČSSD:

 „Jaký byl a je politický cíl modernizace ČSSD? Sociální demokracie tedy potřebuje – kromě těch dosavadních voličů – voliče zcela nové.

 Zkrátka, pokud chce tato strana v příštích sněmovních volbách jasně zvítězit a vytvořit vládu, musí získat mezi 35 až 40% odevzdaných hlasů. Stejně tak se ČSSD musí pokusit o posílení svého tvrdého voličského jádra.

                       Díky trvalé externí spolupráci s renomovanou českou agenturou pro výzkum veřejného mínění má ČSSD za poslední dva a půl roku nesmírně detailní databázi informací o názorech českých občanů i dynamice těchto názorů, vývojových trendech názorů obyvatelstva prakticky ve všech oblastech života české společnosti. To umožňuje vedení strany kvalitní taktické manévrování tak, aby ve společenském diskursu byly zdůrazněny otázky, ve kterých je opravdu silná. A naopak nejsou zdůrazňovány otázky, kde je její podpora ve veřejnosti slabá. K tomuto cíli směřuje marketing strany a jsou připravováni i lídři pro veřejná vystoupení, především v televizi. Také v tomto směru naši debatéři v televizi převyšují ty vládní o třídu.

  Důležitý je v této souvislosti trvalý dialog se zájmovými a profesními organizacemi reprezentujícími tyto zájmové skupiny, přejímat jejich klíčové cíle do svého programu. Zkrátka, vést s nimi trvalý dialog.“

 Bude mít nyní za cíl kontrolu uplatnění dříve i nově přijatých modernizačních opatření.

 Důležitým segmentem zájmu sociální demokracie jsou ty skupiny obyvatelstva, úroveň jejichž podpory ve volbách do sněmovny v roce 2006 byla významně pod celkovým procentem hlasů dosažených stranou. Jedná se o Pražany, střední vrstvy zejména ve městech a mladé lidi.

 Sociální demokracie ve své politice věnuje v posledním období velkou pozornost otázce lidských práv, problematice rovných příležitostí a více pozornosti hodlá věnovat „zeleným“ tématům. To jsou již dnes velká témata sociální demokracie a ještě se zvýší v krátké době jejich význam v politice strany. 

Není nic špatného na plánování volební kampaně a snaze zaujmout voliče.Většinou má ale strana vizi toho co chce dosáhnout a až potom hledá cesty jak se co nejlépe prezentovat.

Když se to dělá opačně, po Paroubkovsku, a nejdříve se zjistí co lidé rádi a POTOM se to nějak zakomponuje do programu - říká se tomu populismus.A populisté na své  sliby rádi zapomínají sotva se doberou k moci.

Autor: Martin Kulhánek | úterý 19.8.2008 18:45 | karma článku: 26,49 | přečteno: 1049x