- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jedním z těch, kteří, jak se zdá, využívají oho, že jsou u koryta, je ministr dopravy Aleš Řebíček. Známý je případ jeho bývalé firmy Viamont DSP, kde před svým nástupem do funkce ministra působil a která mu před lety patřila.
Od té doby, co je Řebíček na ministerstvu, začala dostávat stále více a více zakázek na rekonstrukce a podobné zakázky. Posuďte sami:
Od 1.1.2005 do 31.8.2006 - zakázky za 558 milionů Kč
Od 1.9.2006 do 1.5.2008 - zakázky za 3,5 miliardy Kč
Od 2.5.2008 do současnosti - zakázky za 6,9 miliardy Kč
Náhoda, kvalitní práce, vliv pozice Řebíčka jako ministra - to posuďte sami.
Je fakt, že se firma spojila s rakouskou firmou Strabag - ale spíše to svádí k jiné úvaze.
Podle toho, co uvedla ČT, to ale asi nestačí. Každý z nás máme nějakého příbuzného, kterého je třeba vhodně umístit. a tak pan ministr má bratra - Bc. Adama Řebíčka.
Ten byl v loňském roce zvolen do dozorčích rad například - ČEZ Energetické služby, s.r.o., Energetika Vítkovice a.s., OSC, a.s. - všechno firmy propojené s a. s. ČEZ. Na to, že je Adamu Řebíčkovi 32 let - docela slušná kariéra - nemyslíte?
Teď se zdá se připravuje další teplé místečko - specialisty v managementu Českých drah - sekci majetkových účastí - tedy organizace, kterou řídí ministerstvo dopravy, kde vládne Aleš Řebíček jako ministr.
Náhoda, kvalitní práce, vliv pozice Řebíčka jako ministra - to posuďte sami.
Nedivím se opozici, že to teď kritizuje, ale bylo to snad za její vlády jiné? Prostě platilo, platí a platit asi bude - jeden za 18 a druhý bez dvou za dvacet.
Další články autora |