Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

doriana_

22. 4. 2011 15:25
Tak to se nikdy nenaučim a ani nechci...

:-/

0 0
možnosti
EH

Eva Hrindová

20. 2. 2011 8:48
Souhlas...

Naprostý souhlas:-)) Dostat se přes personalistu na pohovor s kompetentním člověkem je dnes opravdu problém... Osobně, když vybírám lidi já, zvu pro jistotu na pohovor prakticky každého. Vyplatí se to. Kdybych vybírala jen podle životopisů, mohl by mi někdo proklouznout. A když hledám práci já? Přes asistentky a personalisty a personální agentury se v drtivé většině případů nemám šanci dostat. A když se mi to občas podaří, tak pak většinou narazím na člověka, který na mě zkouší trapné dotazy vyčtené z knih a na samotnou práci, která je předmětem výběrového řízení, často ani nedojde. Jo, když si někdo hraje na psychologa, to bývá většinou legrace:-))

0 0
možnosti
TV

tomtop

17. 2. 2011 7:11
nesouhlasím

být vaším potencionálním zaměstnavatelem a dostat do ruky životopis připomínající reklamu, asi se budu hodně rozmýšlet. Asi je to tím, že nemám rád klam a pozlátko ... upřednostňuji kompletní fakta.

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

17. 2. 2011 8:35
Re: nesouhlasím

Důležité je, jestli byste to poznal, nebo ne.

0 0
možnosti
H

Hroznej.puberťák

15. 2. 2011 13:51
Asi jak na které místo

Pokud někdo kandiduje na místo prodavače deště (dnes tedy šuntů nebo "výhodných" finančních produktů), příp. se baví s "odbornou" rychlokvašenou personalistkou, je dost možné, že to takhle funguje. Pokud ale sháním někoho, kdo umí něco, co potřebuju, a kandidát mi bude předvádět akorát podobné pohádky, bude to znamenat jen a pouze oboustrannou ztrátu času...

0 0
možnosti
ZK

SID09

15. 2. 2011 18:47
Re: Asi jak na které místo

Jste na velkém omylu.  Prodavači deště (dnes tedy šuntů nebo "výhodných" finančních produktů), jsou IČaři - a tam vezmou každýho, kdo je schopen pojistit alespoň matku, nebo otce. Pak tomu chudákovi zbydou jen oči pro pláč, ale s tím "zaměstnavatel" dopředu  počítá. Profesionální personalisté ( kteří na to mají školy ) - patří dnes k těm nejpitomějším ( při vybírání zaměstnanců ) vůbec. Zaměstnance dokáže dobře vybrat jeho nadřízený pracovník, ale naším školstvím profesinálně vyškolený pracovník je pro výběr zaměstnanců, naprosto nepoužitelný. !!!!!!

0 0
možnosti
JM

calver1

14. 2. 2011 21:57
nabídka a poptávka

Skvěle napsáno.  Skutečnost je ale ještě horší. Neschopné firmy poptávají nové zaměstnance prostřednictvím neskutečně, neschopných personálních agentur, které nedokážou bezchybně napsat ani ten nejobyčejnější inzerát. Nevím proč by potenciální zaměstnanci neměli hrát to hloupé divadlo také.

0 0
možnosti
V

V.K.

14. 2. 2011 22:31
Re: nabídka a poptávka

Opakuji, že můj článek se pracovních agentur netýkal.

V. Král

0 0
možnosti
FF

fioman

14. 2. 2011 21:53
Pane Králi, nikdy by mne ani ve snu nenapadlo,

lhát svému potencionálnímu zaměstnavateli! Nerozumím tomu, proč ve svém článku nabádáte čtenáře, aby svým potencionálním chlebodárcům lhali a vymýšleli si pohádky, jen proto, aby se pro ně stali zajímavějšími. Měl byste se stydět! Rv F.F.

0 0
možnosti
V

V.K.

14. 2. 2011 22:29
Re: Pane Králi, nikdy by mne ani ve snu nenapadlo,

Pane/paní F. F.,

stydno mi není.

V. Král

0 0
možnosti
DM

Aretta

14. 2. 2011 18:03
PROBOHA!!!!! JEN TO NE!!!!

To je ale strašná blbina!!!!!!!!!!

Je rozdíl "umět prodat to, co OPRAVDU UMÍM" a "lhát".

Ach bože.....

Tak snad ti, co tenhle výplod budou číst, to pochopí...

0 0
možnosti
V

V.K.

14. 2. 2011 18:44
Re: PROBOHA!!!!! JEN TO NE!!!!

Po přečtení Vašeho názoru jsem chvíli lapal po dechu a z počtu vykřičníků se mi udělaly mžitky před očima. Pokud bych chtěl být příkrý jako vy, vsadil bych, že máte ráda dvě barvy: černou a bílou.

Celé téma jste zúžila na "prodávání dovedností/schopností". Malinko zapomínáte na podstatné drobnosti - přístup na trh a konkurenci. Přece si sama vždy  vyberete spíše lépe zabalené zbožíčko. A často mají dvě téže věci jinou cenu. Být hrdá a prodávat bez hezkého obalu nikam nevede. Mít vůli prodat ještě neznamená, že kupec koupí. Ale vy potřebujete utržit a mít co do úst. Vidíte, jak se náhle paleta odstínů z původních dvou vašich oblíbených barev rozrůstá.

V. Král

0 0
možnosti
JB

majorBorovicka

14. 2. 2011 17:59
mně to připadá ujeté :-)

sám jsem do firmy před cca 10 roky přijímal lidi na manažerské pozice, a řeknu Vám, že teda na takové pohádky si netroufl nikdo... po 5 minutách rozhovoru je ostatně většinou jasné, kdo je kdo. A jedním z pravidel, kterým jsem se řídil, bylo, že člověk, který si bude u pohovorů "hrát" na něco, co není - tedy víceméně podvádět - se tak bude zřejmě projevovat i později. Možná se změnila doba, ale moje rada je - u pohovorů nepřehrávejte, buďte sebevědomí, ale zároveň féroví a sami sebou.

0 0
možnosti
DM

Aretta

14. 2. 2011 18:54
Re: mně to připadá ujeté :-)

R^R^R^R^R^

(budu halt dnes za magora, kterýmu se třese ruka a kliká a kliká;-))

Mám stejnou zkušenost a článek mi připadá oipravdu nebezpečný.

0 0
možnosti
A

Andrea1

14. 2. 2011 17:44
Hezký článek, ale

vám musí při pohovorech pomáhat, tedy hlavně u žen i to, že jste pohledný fešák!!

0 0
možnosti
V

V.K.

14. 2. 2011 18:46
Re: Hezký článek, ale

...to jste mě potěšila!! Ale nějak to "fešáctví" nefunguje, asi to nebude tak horké.

V. Král

0 0
možnosti
LH

Linde CZ

14. 2. 2011 16:24
S tim se da uspet snad jedine tam, kde pohovor vede...

..personalista :-)

0 0
možnosti
M

mam.kvalitni.nazory.2

14. 2. 2011 16:41
Re: S tim se da uspet snad jedine tam, kde pohovor vede...

coz je norma ve vetsine vetsich firem (schvalne jsem napsal vetsich, ne lepsich)

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1666x
pozorovatel sama sebe v kontextu společnosti a pozorovatel společnosti v kontextu sebe samého

Seznam rubrik