Pád ruského letadla Kremlu umožnil vyzkoušet nové zbraně

Airbus 321 Flight 9268 ruské společnosti Kogalymavia/KGL (Metrojet) letěl 31.10.015 z egyptského letoviska Sharm el-Sheikh do Petrohradu, ale za jasného počasí zmizel z radarů  (zahynulo 224 lidí, z toho tři Ukrajinci )

v cestovní výšce 31.000 stop ( zhruba 10.000 m ), 23 minut po startu nad severní hornatou částí Sinajského poloostrova, v níž již dlouho působí bizarní teroristé ( nic nechtějí, ani území, ani víru, jen se pravidelně přihlašují k té či oné radikální organizaci ), kteří však nemají střely, kterými by mohli sestřelit letadlo letící ve výšce 31.000 stop.

Sinajští námezdní teroristé vlastní ručně odpalované protiletadlové řízené střely /MANPADS s tepelným naváděním s dostřelem max. 3km, mj. čínské FN-6, ale i nejmodernější ruské přenosné střely SA-24 Grinch / 9K338 Igla-S doletí maximálně do výšky 6km, útočník by letadlo nesestřelil, ani kdyby vyšplhal na nejvyšší vrchol Mount Catherine, 2.629 m.

I kdyby ze střely MANPAD experti odšroubovali hlavici, aby byla lehčí a dosáhla vyšší výšky, tj. kdyby střelu přeměnili v pouhou kinetickou zbraň, zasažený Airbus by stačil odvysílat alespoň nouzový signál.

Teroristé by museli mít účinnější zbraň, např. raketový komplex Buk, ruské armádě by jej nejspíš museli ukrást, snad by si krádeže i všimla, musela by však teroristy vyškolit, jak s ním zacházet, a navíc, i kdyby byl pod plachtou, nikdo by jej na Sinajské poušti nepřehlédl, a elektronický zpravodajský systém, kterým velmoci BV obetkaly, by jeho použití na BV zaznamenal ( letadlo spadlo pouhých 40 km od izraelských nonstop sledovaných hranic ).

Sestřelení střelou země–vzduch je proto vyloučené.

Rozpadnutí letadla ve výšce 31.000 stop naznačuje, že jeho zkáza je stejně záhadná jako zkáza zmizelého letu MH 370 z 3/014 či MH 17 z 7/014 ( ztraceno dokonce z letové hladiny 33.000 stop, MH17 bylo sestřeleno střelou z raketového komplexu SA-11 „Buk“, údajně sem z RF dovezeného, experti však tvrdí, že jej střelou Buk sestřelila ruská armáda z ruského území, viz můj článek Boeing sestřelila ruská armáda, tvrdí vojenští experti , „ donbasští horníci „ , z nichž se stali dle Putinova tvrzení separatisté, raketový komplex ovládat neumí).

Z letové hladiny 31.000 stop se letadla nesestřelují ani z ní nepadají, a možnost, že se v této výšce letadlo rozpadne na kusy, je téměř nulová ( NL vyšetřovací zpráva z 10/015 potvrdila, že navzdory všem ruským dezinformacím byla informace o sestřelení letadla raketovým komplexem SA-11 „Buk“ správná, navíc střela nesla tříštivotrhavou munici, proto byl trup posetý dírami ).

Kremelská verze „ technické a strukturální závady „

Peskov 3.11.015 ( Interfax + Rossijskaja gazeta ze 4.11.015) odmítl souvislost mezi ruskou invazí do Sýrie a zničením ruského letadla ze strany IS, tj. Kreml odmítl uskutečnit protiútok proti IS ( proti komu by také útočil, nebyly by cíle, cíle představovala jen syrská opozice ), a trval na technických závadách, aby přivedl do problémů firmu Airbus + Metrojet.

Agentura TASS + některé ruské prokremelské listy tvrdily, že pilot pro technické problémy s motorem požadoval povolení k přistání na nejbližším letišti, a že vybuchl jeden z motorů ( vyroben firmou Pratt and Whitney, obklopuje jej obal, aby v případě výbuchu úlomky z motoru nepoškodily kabinu či křídlo ), či že závada byla v automatickém pilotovi, který záměrně chybně nastavily britské/UK či US tajné služby (viz dále), protože „ ruští vojenští vyšetřovatelé na troskách nezjistili žádné stopy výbušnin „ …

Exmanželka 2.pilota Sergeje Truchačeva ve státní TV NTV (exGusinského) prohlásila, že si její exmanžel dceři stěžoval na špatný technický stav letadla.

Kremelskou verzi „ špatného technického stavu „ letadla nepodpořil v rádiu Echo Moskvy slavný SU zkušební pilot bombardérů, čestný člen výboru MAK, pluk. Magomed Tolbojev z Dagestánu.

Magomed Tolbojev*1951  již v dobách SU odsoudil vpád do Afghánistánu, v roce 014 odsoudil Putinovu anexi Krymu, Hrdina Ruska, kterého za Putinovy vlády napadli v MOW policisté ( v rozhovoru pro The Christian Science Monitor z 13.1.016 uvedl, že se jako mnozí Rusové obává války ).

K pádu letadla na Sinaji pluk. Tolbojev uvedl, že vylučuje technickou závadu, protože i s poškozeným motorem mohlo letadlo někam doletět, a jakoukoliv závadu by pilot oznámil.

Zástupce šéfa společnosti Metrojet Alexander Smirnov rovněž odmítl jakoukoliv technickou závadu pravidelně servisovaného letadla ( viz kauza TWA Flight 80 z 7/96, kdy se vznítila palivová nádrž v důsledku vysoké koncentrace benzínových par)  či chybu pilota ( lidský faktor údajně selhal v kauze Air France 447 v 6/09 či v kauze Aeroflot 593 v 3/94 ), tj. cokoliv, za co by společnost Metrojet nesla odpovědnost.

Metrojet, malá soukromá letecká firma, je Kremlu dlouhodobým trnem v oku, a bude ještě větším, když její představitelé odmítli vzít na sebe odpovědnost za pád letadla, třebaže Duma usiluje o to, aby malí letečtí dopravci skončili, a spojili se do jedné či dvou větších firem, nejlépe do státního Aeroflotu, jak prosazuje Kreml ( Putin od záboru Krymu v 3/014 ruské občany varuje, aby nejezdili do zahraničí, když už mají doma Krym, ale převážná část cestovek a soukromých leteckých dopravců se odmítla přeorientovat na trh Eurasijské unie, a po pádu letadla na Sinaji k hněvu Kremlu prohlásili, že se z Egypta přeorientují na turecké pláže ) …

Putin Metrojet napadl již v 3/015, kdy do jeho kanceláří poslal policii, která zjistila „ jisté nesrovnalosti „ , a po pádu letadla, Rostransnadzor, dozočí orgán nad ruskou dopravou, v kancelářích Metrojet uskutečnil další razii …

Rusové přes ex manželku Truchačeva tvrdili, že si kapitán před letem stěžoval na strukturální/konstrukční vady, tj. na strukturální integritu letadla - narušení trupu letadla, které bylo 18 let staré ( běžný věk letadel), netěsnění dveří, selhání palubních přístrojů, které jsou jako příčina rozlomení letadla velmi nepravděpodobné až nemožné – žádný pilot by s letadlem nevzlétl, kdyby si nebyl jistý jeho strukturální integritou.

V roce 01, když airbus létal pro společnost Middle East Airlines, s ním pilot špatně dosedl na letišti v Káhiře, a nalomil ocasní část trupu, což u tak dlouhého letadla bylo světovou raritou.

Kdyby se letadlo opravdu rozlomilo (ruská ambasáda v Káhiře tvrdila, že se rozlomilo na dva kusy, třebaže ještě nebylo nalezeno) v důsledku strukturální vady, nebo se mu za letu utrhl ocas v důsledku únavy materiálu, mohlo by se za letu rozpadnout zcela či částečně, ale ocas by byl nalezen víceméně neporušený.

Letadlo se rozlomilo na dva kusy, což odpovídá explozi na palubě, menší část s ocasem shořela, byla nalezena 5 km od trupu.

Bombu na palubě vyloučil Peskov pro Interfax 3.+5.11.015, zatímco po prostudování černých skříněk technickou závadu vyloučili francouzští vyšetřovatelé s tím, že zvuk v poslední vteřině nahrávky zachytil explozi, německý Spolkový úřad pro vyšetřování leteckých nehod, který se na vyšetřování rovněž podílí, 5.11.015 uvedl, že zatímco datové záznamy jsou v pořádku, hlasové záznamy se nedaří dešifrovat.

Do letadla, tvrdila íránská TV, mohl naletět řízený dron, který se ve výšce nad 30.000 stop dokáže pohybovat jako ryba ve vodě, pravidelně nad touto oblastí létají izraelské drony. Izrael by si to však nedovolil, protože vazby s Egyptem jsou pro jeho bezpečnostní strategii na Sinaji klíčové.

Aniž by byl případný dron kradmého typu, mohl být díky své kompozitní struktuře radarem méně detektovatelný, většinou drony létají s vypnutými transpondéry, pokud nějaký mají, takže protikolizní palubní varovný systém TCAS/Traffic Collision Avoidance System by se nerozezvučel.

Z případného dronu se však na zemi nenašel ani kousíček, třebaže jeho motor by pravděpodobně zůstal v celku, a našly by se kusy křídel.

Putin jako obvykle kondoloval jednou větou a velmi opožděně, v den katastrofy se celé dopoledne nikdo z Kremlu k pádu letadla nevyjádřil, čehož si všímali ruští občané na sociálních sítích.

Kreml očividně čekal na „ hlášku „ z místa činu, protože velmi rychle na místo dopadu dorazil Viktor Soročenko, šéf  „proslulého“  Mezistátního leteckého výboru/MAK ( sdružuje 12 postSU zemí ze SNS ) + šéf Rosaviaciji Alexandr Něradko, který má na svědomí kauzu šéfa francouzské společnosti Total, Christophe de la Margerie ( 63), jenž přiletěl za Putinem do Kremlu zcela sám, nejen bez bodyguardů, ale i bez svých spolupracovníků – do jeho letadla 21.10.014 v době nedodání francouzských útočných lodí typu Mistral narazil na letišti Vnukovo „ zcela opilý řidič sněžného pluhu „ ( všichni 4 lidé na palubě zahynuli ) …

Některá média varovala před vydáním vraku do RF, a před vpuštěním ruských vyšetřovatelů na místo dopadu, a odkazovala na negativní zkušenosti ze strany ruského MAK z vyšetřování pádu PL vládního letadla ve Smolensku z 10.4. 010 a MH17 ze 17.7.014. Kreml měl na místě nejen vojenské vyšetřovatele ( osobní věci obětí do RF přepravili ruští vojáci ), ale i vyšetřovatele ze stejně „proslulého“ ministerstva pro mimořádné události, které po Sergeji Šojgu řídí Vladimír Pučkov, zatímco ministerstvo dopravy řídí od 012 Maxim Sokolov, jenž dlouho odmítal verzi teroristického útoku, proto odmítl tvrzení CNN, že letadlo zničila bomba vyrobená IS ( kterou do nákladního prostoru pronesl podplacený zaměstnanec letiště, viz bruselské letiště, zaměstnávající 50 sympatizantů IS ).

V den katastrofy „ sinajská pobočka IS“ oznámila, že letadlo z důvodu Putinova vpádu do Sýrie vyhodila do povětří, což odmítl Peskov ( ale Putin 3.11.015 při kondolenci pozůstalým teroristický útok připustil, a provolával, že RF letecké údery v Sýrii ještě zintenzívní, viz kremlin.ru ze 3.11.015), i Káhira ( aby nevyděsila turisty), jejíž armáda místo dopadu v horách našla ( v 12/015 Putinovy letecké nálety v Sýrii dle agentury Levada podporovalo  54% Rusů, přes 60% Rusů podporuje Asáda, 60% Rusů nechce ani jednoho syrského uprchlíka v RF, 70% Rusů je proti vyslání ruské armády do Sýrie).

Putinovi za jeho intervenci v Sýrii vyhrožuje irácká pobočka IS, která 3.11.015 zveřejnila video, na kterém rusofonní džihádista hrozí přímo Putinovi.

Kreml poukazoval na to, že se v den katastrofy na Sinajském poloostrově konaly ( pro letecké společnosti předem ohlášené ) US-izraelské letecké manévry, a tvrdil, že ruské letadlo zasáhla střela vzduch – vzduch ( tuto verzi Kreml podsouval i při sestřelení civilního letadla MH17 ), což vyšetřovatelé poté, co našli na trupu, vyloučili ( na trupu byly navíc kulaté díry, střely Patriot mají projektily hranaté, které jsou účinnější ).

List Vědomosti z 9.11.015 v článku novinářů Andreje Sinicyna a Maxima Trudoljubova zkritizoval Putina, že se rozhodl k intervenci v Sýrii, aniž by se ohlížel na následky, které z ní vyplynou pro ruské občany, zatímco státní média se ke kauze vyjadřovala jen velmi kuse, žádná státní TV se neodvážila toto téma probírat, jen TV NTV krátce video s hrozbou IS ukázala, na což Peskov při dotazu odpověděl, že „ jej neviděl, ale atˇ se Rusové nebojí, protože ruské tajné služby se o jejich bezpečnost postarají „  …

Policejní šéf Moskvy Anatolij Jakunin ( jenž v roce 013 oznámil, že bude hledat nelegální přistěhovalce a nepřátele režimu  „ raziemi dům od domu „ ) posílil policejní hlídky v MOW ulicích nejen proti „ teroristům „, ale především vůči ruským občanům, aby se nepokusili o nějakou protiputinovskou akci.

Odpálení bomby na palubě

Odpálení bomby na palubě je nejpravděpodobnější příčinou, kterou potvrzují plechy vyhnuté zevnitř ven,  letadlo se explozí roztrhlo v době, kdy neslo tuny paliva ( Švýcaři v roce 014 představili solární letadlo bez paliva ). Podobně bylo zničeno letadlo PanAm Flight 103 21.12.88 nad Lockerbie ( viz můj článek Palme IV, kauza Palme pokračuje v Lockerbie), souvislost s Lockerbie byla naznačena i na webové stránce Otevřené Rusko Chodorkovského.

2.11.015 egyptské úřady nedovolily vzlétnout z letoviska Hurghada u Rudého moře Airbusu A321 ruské společnosti Uralskije avialinii z důvodů technických problémů, stroj, navzdory protestům kapitána, odtáhli do hangáru k opravě, 220 cestujících muselo vystoupit. Káhira se totiž  připojila k tvrzení Camerona, že letadlo bylo zničeno výbuchem, což šéf zahraničního výboru Rady RF Konstantin Kosačev nazval „ geopolitickým odmítáním „ ruské intervence v Sýrii Londýnem, načež Kreml k ochraně svých letounů v Sýrii vyslal protiletadlové raketové baterie Zenit.

Egyptští experti uvedli, že „ obrovské množství úlomků letadla i kusů těl, která byla spálená na uhel, byly rozseté v okruhu 20 km2 ( např. tělo ruské holčičky bylo nalezeno 8 km od trupu ), což znamená, že letadlo rozmetala mimořádně silná nálož, a to nikoliv podomácku vyrobená, jak tvrdil Kreml …

Jak vyšetřování pokračovalo, Kreml a Káhira se stále více ve svých závěrech rozcházely, tvrzení Kremlu egyptští vyšetřovatelé označili za nepodložená. 4.11.015 maršál Sísí odletěl do LON, když 3.11.015 v několika rozhovorech novináře ke konsternaci Kremlu informoval, že hodlá požádat Davida Camerona, aby vojenskou misi v Libyi Londýn dovedl až do konce, a zabránil tak islámistům rozvrátit Libyi stejně jako Sýrii  …

Libye se od svržení Kaddáfího stala hlavním překladištěm ilegálně pašovaných ( zejména ruských ) zbraní do Egypta a na Sinajský poloostrov. Egyptští vyšetřovatelé naznačili, že bomba určená k likvidaci ruského letadla byla do Egypta propašována z Libye, což Kreml okamžitě popřel.

Poté, co 5.11.015  maršál Sísí v BBC potvrdil, že Camerona o dokončení vojenské mise v Libyi požádal, Putin nařídil evakuaci zhruba 80.000 ruských turistů proti jejich vůli, a zakázal ruským aerolinkám veškeré lety do Egypta ( nejen na Sinaj jako další státy) s tím, že zákaz letů doporučil šéf FSB Bortnikov, čímž egyptskému turistickému ruchu zasadil těžkou ránu, protože Egypt ročně navštíví zhruba 3.5 mil. ruských občanů ( kteří Putina po obsazení Krymu 014  neuposlechli, aby místo do Egypta a TR jezdili na Krym) .

9.11.015 komunistický poslanec Vadim Solovjev požadoval, aby byly znovu zavedeny výjezdní doložky, a aby byly zakázány i lety do TR a Tuniska, Rusům musí stačit Krym, lety do TR zakázal Putin 28.11.015 po sestřelení ruského bombardéru Su-24 nad TR ze 24.11.015  …

Ruská federální agentura pro leteckou dopravu/Rosaviacija, která 14.10.015 obvinila NL vyšetřovací komisi ( MH17) z protiruského spiknutí,  9.11.015 společně se státním Aeroflotem oznámila ukončení letů do Egypta.

Problém s touto variantou však je, že k bombě na palubě se nikdo nepřihlásil, IS ve svém původním prohlášení tvrdil, že letadlo poslal k zemi střelou země-vzduch, nikoliv bombou ( teprve mnohem později jakýsi IS tvrdil, že bombu na palubu propašoval v plechovce Schweppes, právě způsob, jakým se IS přihlásil k zodpovědnosti za útok, a že nezveřejnil žádné podrobnosti, vyvolalo u odborníků podezření, že prohlášení bylo falešné ), navíc Sinajský poloostrov ovládají i Rusové, protože je v dosahu ruských letounů umístěných v syrské Latakíji …

Působí zde např. od Putinova rozvracení východní Ukrajiny 014 obskurní organizace Ansar Beit al-Makdis, která v 11/014 oznámila, že se připojila k IS pod jménem Sinajská provincie.

Bomba musela být odpálena nejen podle času, ale i v závislosti na výšce, a pravděpodobně i na rychlosti letadla, nebo byla dálkově odpálena proniknutím do jednoho z palubních komunikačních systémů, což znamená, že ji odpálil vojenský expert ( v kokpitu jsou tři kamery ).

Francouzští vyšetřovatelé naznačili, že bomba byla v nákladovém prostoru, list Kommersant ze 17.11.015 tvrdil, že byla na palubě mezi cestujícími, egyptští vyšetřovatelé 28.1.016 potvrdili závěr francouzských vyšetřovatelů.

Umístil ji tam pracovník letiště, jenž se ucházel o zaměstnání jako nakladač a byl přijat, po umístění bomby odjel z Egypta, naposledy údajně zachytili jeho stopu v TR, zatykač byl v Egyptě vydán i na dalších 5 lidí, kteří se údajně na atentátu podíleli.

Letiště je v podstatě neuhlídatelné, protože ve městě nepřetržitě pracují zahraniční stavební dělníci – migranti, navíc za úplatek lze na letišti uskutečnit cokoliv ( jordánské město Akaba v Akabském zálivu  je nejaktivnějším špionážním centrem na BV, v Jordánsku je gigantická CIA ústředna, Saúdská Arábie a Izrael mají ve městě rovněž hojně agentů ).

Pád letadla Kremlu umožnil vyzkoušet v Sýrii nové zbraně

Kreml, jenž nejprve „úvahy“ Camerona a Sísího odmítl, otočil o 360 stupňů, když vyšetřovatelé objevily díry na trupu s pláštěm letadla ohnutým z vnitřku ven, kdy  „podomácku“ vyrobenou bombu o síle 1 kg TNT přiznal 16.11.015, kdy Putinovi tuto skutečnost v přímém TV přenosu ( na setkání s Putinem byli jako vždy šéf SVR Fradkov, ministr obrany Šojgu, a náčelník genštábu Valerij Gerasimov, jejich veřejné schůze již připomínají severokorejské ) teatrálně sdělil šéf FSB Bortnikov s tím, že  „proto“ bylo letadlo roztrháno na prach a popel, a nešlo tudíž o strukturální ani jinou „ závadu „, kterou Kreml doposud předkládal zdevastovaným rodinám  …

Putin dal rozkaz „ k potrestání viníků “, tj. k zahájení testů nových ruských střel,  kdy ke 30 ruským taktickým bombardérům a stíhačkám ze základny v Latakíja  přibylo ještě 23 dálkových těžkých bombardérů, + 12 nadzvukových dálkových bombardérů Tu-22M3 „Backfire“ ze severoosetské základny Mozdok, vzdálené 4.500 km ( viz kremlin.ru ze 17.11.015), a to vše  „jen proto“ , aby 17+18.11.015 bombardovaly cíle v Rakce …

Tu-22M3 je speciální námořní těžký bombardér, který nese nadzvukové střely s plochou dráhou letu s jadernou hlavicí, primárně určené ke zničení US námořních konvojů přepravujících US vojáky. Byly používány i v Afghánistánu, kde se však projevily jako velmi nepřesné, protože jejich radar je určen k vyhledávání lodí na moři, nikoliv k zaměřování cílů na souši.

Dle mil.ru/ministerstvo obrany ze dne 17.11.015 shazovaly kobercovým bombardováním zastaralou brutální munici.

Putin v Sýrii využil zničení ruského civilního letadla, když 6 strategických bombardérů ze základny Engelsk u Saratova Tu-95 MS „Bear“ + 5 Tu-160 „Blackjack“ vystřelily 34 kusů řízených střel s plochou dráhou letu Kh-555 (dolet 3.000 km), konvenční variantu jaderných Kh-55, na provincie Idlib + Aleppo (TASS ze 17.11.015), kde IS stát neoperuje, zato zde byla vojska protiasádovské opozice -  dobré cvičení v přípravě na třetí světovou, protože ruská armáda otestovala i své nejmodernější střely s plochou dráhou Kh-101 s doletem 5.500 km, viz Rbc.ru z 18.11.015 ( pro Sýrii zcela nadbytečný dolet ) …

To, že zničení ruského civilního letadla ruské armádě posloužilo k otestování střel s plochou dráhou letu, které jsou vysoce nákladné, potvrzuje i to, že výše zmíněné letouny byly naložené jen z jedné třetiny své provozní kapacity, celkem vyzkoušely jen 34 střel.

Kreml obvinil z protiruského masakru opět Západ.

Kreml vypsal odměnu ve výši 50 mil. dolarů na informace, které by vedly k dopadení pachatele, mezitím Putinova propaganda, aby vyvolala agresivní protizápadní nálady, jednoznačně ukázala na hlavního viníka – Západ.

Již hrabě Voltaire prohlásil, že „ zločinci, kteří národ přimějí, aby věřil v jejich absurdnosti, národ přimějí, aby páchal ukrutnosti „ …

Podpluk. KGB se učil propagandě u Stalina a Goebbelse , Sputnik 6.11.015 uvedl :

„ Británie si byla od samého počátku až moc jistá tím, že na palubě byla bomba, takže oprávněnou otázkou je, zda bombu na palubu dali teroristé anebo MI-6 „ … Ve stejný den stránka whatdoesitmean.com tvrdila, že FSB chytila dva CIA agenty, kteří bombu na palubu umístili …

8.11.015 se svojí teorií přišel Putinův šéfpropagandista Dmitrij Kileseljov, jenž se v pořadu Vesti neděli tázal, jak je možné, že po dvou letech US náletů IS nevyhodila do vzduchu žádné US civilní letadlo, zatímco ruské bylo zničeno po 40 dnech leteckých úderů, a zakončil :“ Západ dělí teroristy na zlé a hodné, ti, kteří sestřelují ruská civilní letadla, jsou hodní teroristé, a sestřelují je z důvodu, že jim Západ zaplatil, je to běžná praxe „ …

Ruská strana, která vyšetřování vedla povrchně a spěšně, postupovala velmi nestandardně v rozporu s mezinárodními předpisy, které jasně stanovují, že příčinu nehody určuje pouze vyšetřovací komise, a ne ruská FSB ( veřejné hlášení Bortnikova Putinovi ze 16.11.015), a jedině tato komise se veřejně k průběhu vyšetřování vyjadřuje.

Dle mezinárodních předpisů vyšetřování vede Egyptská komise pro vyšetřování leteckých nehod, v níž jsou zastoupeni i RF a Francie ( stát výroby letadla), a Irsko, stát registrace letadla, které by mohly zabránit zfalšování výsledků vyšetřování již z důvodu naprosté kolize zájmů.

Washington vyšetřovatelům nabídl k nahlédnutí satelitní informace, pořízené na základě infračervených detektorů/Space-Based Infrared System/SBIRS k odhalování odpalování balistických střel ( část z nich je zaměřená na BV + Evropu ), které jasně ukazovaly „ tepelný podpis“  ( snímky ukazují, k jakému počtu „infračervených událostí“ došlo, tj. kolik střel bylo odpáleno, kolik bylo výbuchů.

US SBIRS odhalil odpálení střely z komplexu Buk a následný výbuch letadla MH17 z 7/014 na východní Ukrajině u ruských hranic.

Zprávu o výrazné tepelné stopě, naznačující explozi a následný požár ( požár a kouř viděli i místní beduíni )  + o tom, že se na místě dopadu, dle egyptských vyšetřovatelů,  našly části, které k letadlu nepatřily, přinesly US TV NBC + CBS, Putinova média ji označila za lež s tím, že palivové nádrže nevybuchly, křídla spadla nepoškozená a ani se neoddělila od trupu, a ruská média se divila, proč se svět diví,  „ když únava materiálu byla na letadlu znát již od pohledu „ , a  „ že příčinou pádu musela být vada motoru + náhlý podtlak v kabině, protože netěsnily dveře“ …

Putinova média se zabývala chybnými manévry automatického pilota, kterého musela navádět MI-6 či CIA, která jej přeprogramovala na chaotický let.

Poslal letadlo s ruskými turisty k zemi Putin ?, ptá se politolog a ex důstojník tzv. nelegální rozvědky PGU-KGB i SVR Sergej Žakov ( Kreml měl v roce 68 v ČSSR stovky svých nelegálů, kteří jej podrobně informovali o zdejším dění, stejně jako dnes ) http://jirnov-serguei.livejournal.com/10339.html.

Žakov mj. upozorňuje, že Putin bez mrknutí oka nejprve v 8/00 obětoval 118 námořníků ponorky Kursk ( viz můj článek Ponorka Kursk K-141, druhé ruskoamerické KAL007), a že jedině Putin v 9/04 mohl vydat rozkaz k palbě z tanků proti tělocvičně beslanské školy, kam teroristické schovali beslanské děti, viz mé články o Beslanu.

Francouzský satirický týdeník Charlie Hebdo 6.11.015 dvěma obrázky karikaturoval katastrofu ruského civilního letadla v Egyptě, jeden obrázek žertuje o nebezpečnosti ruských nízkonákladových aerolinek, když si jeden cestující říká, že měl raději letět společností Air Cocaine, na druhém trosky a těla padající z oblohy na vousatého ozbrojence provází poznámka o zintenzívnění ruských náletů na islámisty.

V Putinově Rusku karikatury vyvolaly pobouření ( Putin ještě ani nedosedl do prezidentského křesla, a již v 2/00 zastrašoval autory za Gorbačova a Jelcina velmi úspěšného TV satirického nedělního pořadu TV NTV Kukly/Loutky – miliardářská vicepremiérka Valentina Matvijenková, Žirinovskij + vedení všech ruských univerzit za zasměšňování Putina požadovaly pro autory pořadu trest vězení, stejně jako „ pracující ruský lid „ , list Segodnja zveřejnil na titulní straně článek Seznamte se – Cenzura.ru, kdy z internetu mizely materiály o Putinově soukolí , zejména byla zablokována stránka compromat.ru, která byla sestavena z veřejných zdrojů ).

Mluvčí ministerstva zahraničí Marie Zacharová týdeník Charlie Hebdo ostře napadla s tím, že dnes jej již nikdo nelituje, zatímco Putinův mluvčí Peskov poznamenal, že „ v RF by takový časopis nemohl vycházet „  ( proto Kadyrov po vystřílení redakce ze 7.1.015 prohlásil, že si to novináři zasloužili ), což potvrdil i mluvčí moskevského patriarchátu Vsevolod Čaplin, jenž prohlásil, že časopis zneuctívá jak islám tak křestˇanské hodnoty, a měl by být, „ dle názoru všech ruských věřících „ , zakázán ( Čaplin, stejně jako Dmitrij Smirnov, v 9/015 nazval baby-boxy, zachraňující novorozence za zbraň dekadentního liberálního Západu, která má zničit tradiční rodinné hodnoty, v novele „ Moskva 2043“ z 2/015 Čaplin popisuje RF jako „ pustinu zničenou ukrajinskými fašistickými bestiemi, fanatickými islámisty a homosexuály„ ) .

Boxer a Putinova loutka Ramzan Kadyrov, jenž 12 dní po vystřílení redakce 19.1.015 svolal v Grozném obří demonstraci proti  „ nestoudnému“ francouzskému týdeníku, požádal přes agenturu Interfax francouzské úřady o zrušení „ satanského „ týdeníku ( viz jak dopadla Anna Politkovská, která s ním uveřejnila rozhovor, a Natálie Estemirová, která neuposlechla jeho hrozbu, aby si sbalila kufry ) .

Francouzské ministerstvo zahraničí přes francouzskou ambasádu Moskvě vzkázalo, že „ francouzští novináři mohou své názory vyjadřovat naprosto svobodně, a francouzské úřady se k jejich názorům nemusí vyjadřovat „ …

Zpravodajská multimediální agentura Sputnik, do jara 015 Hlas Ruska, vysílající od 3/016 i v češtině, napsala Je ne suis pas Charlie, což stejně každý věděl, a Konstantin Kosačev, šéf zahraničního výboru Rady RF ( senát) týdeník nazval „ ideově nemorálním, vydělávajícím peníze na neštěstí druhých lidí „ .

20.3.016 se v jihoruské rostovské oblasti „zřítilo“ letadlo nízkonákladové společnosti FlyDubaj FDB981,všech 55 lidí na palubě zahynulo, 44 byli Rusové, 8 Ukrajinci, 2 z Indie, i z Uzbekistánu , Ruska Elvíra Beljaková byla šéfkou penzijního fondu Rostvertol, Rus Igor Pakus byl šéfem krajské nemocnice a poslancem.

Letadlo se zřítilo oficiálně z důvodu nepříznivých povětrnostních podmínek, třebaže letiště  Rostov nad Donem nebylo uzavřeno, dubajskému letadlu nebylo doporučeno náhradní letiště , a řídící jej nechali z neuvedeného důvodu dvě hodiny vyčkávat na druhý přistávací pokus, třebaže dvě další letadla v předchozích 20 minutách bezproblémově přistála, a letadlo Aeroflotu bylo během vyčkávání FlyDubai odkloněno na letiště v Krasnodaru, oba piloti v Rostově již přistávali, a technická závada byla vyloučena, když uletělo 3.000 km, aby se zřítilo v okamžiku přistání ( guvernérem oblasti je Putinův přítel miliardář Vasilij Golubov, 24.3.016 přiletěl do Kremlu bizarně prodiskutovat bizarní nehodu s Putinem samotný korunní princ Abu Dhabi ).

Dle Flightradar24 dopadlo na plochu kokpitem ve vertikálním sklonu  rychlostí 400 km/hod - podobně jako Boeing 737 Tatarstan Airlines Flight 363 ze 17.11.013, kdy MAK rozhodl, že šlo o chybu pilota, jeden z členů komise však nesouhlasil, a nechal do zprávy zapsat vlastní názor : nefungující palubní kontrolky …

Mezinárodní vyšetřovací komise má předběžné výsledky vyšetřování zveřejnit 19.4.016, přepis mezí kokpitem a řídícími však dle mezinárodních pravidel nezveřejní.

Ve stejné době spadlo ruské letadlo v Jižním Súdánu.

To není terorista, ale idiot, uvedlo egyptské ministerstvo zahraničí k únosci letadla společnosti EgyptAir  na lince Alexandrie – Káhira na Kypr z 29.3.016. Světu se ulevilo, že konečně jen pouhý idiot, nikoliv terorista ( samozřejmě islámistický, jiní teroristé , mj. IRA, ETA, německé Rudé brigády, které všechny usilovaly o rozvrat Západu, po skončení studené války se ztrátou finančního sponzora vymřeli ).

Autor: Andrea Kostlánová | středa 6.4.2016 21:00 | karma článku: 21,23 | přečteno: 1628x