- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeho výsledek znamená obrovský - možná fatální - zásah do nejpodstatnějšího odvětví českého průmyslu, které tvoří několik procent českého HDP a zaměstnává statisíce lidí v zemi. Auta se spalovacím motorem tak, jak jsme je dosud znali, v podstatě končí. Od roku 2035 nebude možné (až na naprosté výjimky) vyrábět nová osobní a lehká užitková vozidla se spalovacím motorem. Ač bude mít tato nová legislativa obrovský dopad jak na naši ekonomiku, tak hlavně na pracovní místa v naši zemi, není vůbec podpořena jakýmkoliv finančním krytím. Výsledek této nevídané transformace tak bude záležet na každé společnosti a každém státu zvlášť…Nařízení bylo přijato v prakticky totožném znění, jak jej komisař Timmermans předložil. Navíc se na jeho schválení na poslední chvíli spěchalo, aby EU mohla na klimatické konferenci COP 27 Šarm aš-Šajchu prezentovat, že s klimatickou změnou dělá ze všech nejvíc… Evropská komise rozjela riskantní hru s naší budoucností. Když nevyjde, nepůjde již nikdy vrátit zpět. Jedná se o další ze sérií událostí, kdy se EU sama střílí do nohy!
Další články autora |
ING-FOREST s.r.o.
Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj
nabízený plat:
65 000 - 75 000 Kč