Boeingy zahaleny do tajemství? Cást 4

V souvislosti s informaci agentury Reuter o novém videu kolem sundaného Boeingu, mne přinutilo pátrat na stránkách internetového deníku Komsmolskaja Pravda (KP) na které odkazoval Reuter. Jelikož se deník KP obšírně věnuje této události, rozhodl jsem se na základě svolení KP uvést jejich článek  a fotografie na svém blogu. Pro ty kteří mne budou chtít podezírat z manipulace a stranění Rusku,předesílám, že uvádím  pouze fakta a citace autora článku, které, předpokládám zatím nikdo u nás neotiskl, nebo nezveřejnil na netu. Důvody jsou všobecně známy.  Pokud se v předpokladu mýlím, omlouvám se. Míru hodnocení článku KP, ponechávám na každém z Vás. Obsah překladu jsem se snažil zachovat tak, aby odpovídal originálu. 

Postupně zveřejním zbývající tři části tohoto seriálu. Dnešní část je zatím tou poslední 4, z deníku KP.

Odkaz na zdroj publikování:  http://www.kp.ru/daily/26281.4/3158551/

Titulek: Nad Doněckem sestřelen tentýž Boeing, který zmizel v březnu.

V této věci promlouvá moskevský expert Jurij Antipov, který pokračuje ve svém šetření. Připomáme, že Jurij Antipov má za sebou vojenskou přípravu: jako poručík – inženýr letecké techniky. Má nemalé zkušenosti s vyšetřováním a výrobci letadel.

V předcházejících svých statích uveřejněných na našem webu (KP), Jurij Antipov , poukazuje na to, že Boeing, sestřelený nad Doněckem, dle některých částí letadla  koliduje s letadlem, které vzlétlo v Holandsku, a který považujeme za sestřelený.

Podle všeho letadlo sestřelené nad Doněckem, podle některých znaků odpovídá letadlu, které zmizelo  zjara. Dnes Jurij Antipov předkládá několik svých vlastních závěrů.

Zkoumání našeho experta, samozřejmě, ohromuje a zdánlivě, odporuje rozumovému chápání.

 Ale je třeba brát v úvahu průběh oficiálního šetření, které  více zamlžuje osud letadla. Možná, že tak  pan Antipov nebude dalek od pravdy?

Proto jsme mu dali opět slovo.

 Jurij Antipov

„…abyste se nemýlili v číslech letadel, mějte na paměti: že číslem 9M-MRD – je označeno letadlo nad  Doněckem. To, totiž bylo sestřeleno nad Doněckem.

Nám je známo, že trup letadla s palubním číslem 9M-MRD bylo zcela přemalováno, včetně nápisu « Malajsie ».

Proměny charakteristických znaků trupu letadla BOEING-777 s palubním číslem 9M-MRD v posledním roce provozu

 

Istanbul,7 září 2013 

 

Bezprostředně u  prvních dveří zleva trupu letadla je modrý kruh.

Na gondole levého motoru není označení

Na ocasu je patrný jiný odstín barvy (lemu)

Lem předního okraje má materiál tmavě zbarvený

Modrý kruh za prvními dveřmi chybí.

Gondola levého motoru je označena ve formě písmene « R ».

Boční plocha ocasu je stejné barvy.

Povrch přední hrany má stejnou barvu - bílou.

Zvlášť důležité je, že u téhož trupu letadla je tatáž bílá barva  (červená šipka)

 Hongkong, 10 července 2014

  Nyní podíváme na proměny charakteristických znaků z pravé strany letadla. 

  Istanbul 1 června 2013(pohled z pravé strany)

 

Markant - modrý kruh je shodně i na levé straně foto ze 7 září 2013.

Markant na pravé gondole motoru z vnější strany chybí, zároveň je označení na vnitřní straně gondoly levého motoru

Povrch ocasu je stejné, bílé barvy, ačkoliv na fotce ze 7 září je stejná plocha jinak zbarvena

 Istanbul, 8 února roku 2014

 

  Modré označení v okolí prvních dveří chybí.

Označení na gondole pravého motoru z vnější strany je přítomno.

Znovu pozorovaná dvoubarevná čelní hrana ocasu. 

 

Průběžné výsledky:

Čelní hrana osu paluby letadla 9M-MRD , byla alespoň, 1 června roku 2013 jednobarevná . bílá.

7 září roku 2013, čelní hrana ocasu přechází na dvou barevné. Přičemž barvy jsou umístěny šachovnicovitě bílá- šedivá(holubí šeď)

8 února roku 2014 je čelní hrana ocasu,  ještě dvoubarevná.

10 července roku 2014 (několik dní před katastrofou) nanovo pozorujeme jednobarevné provedení (bílé) povrchu předního okraje.

 

A nyní se podíváme na poslední fotografie Boeingu v Holandsku.

 Vidíme jednotnou barvu jinou než bílou. A tou  je šedá (nebo modrá) barva

A nyní se podívejme, co leží na zemi v Doněcké oblasti.

Levá strana ocasu Boeingu

.

Bliže k nám leží vrch ocasu. V perspektivě vidíme místo spojení ocasu s rozrušenou částí trupu. Lem předního okraje v horní části odtržení. Zachovanou čelní hranu dolní části. Zcela zřetelně vidíme, že má jinou, než bílou barvu - hlavní barva horní části trupu.

Barva je šedivá (nebo modrá) To je v plném souladu s fotkami letadla připravenému ke vzletu v Holandsku. Ale nijak tento fakt neodpovídá fotografii letounu s palubním číslem 9M-MRD, zhotovenou v týdnu na letišti v Honkongu, 10 července 2014, týden před katastrofou. 

 Paluba 9M-MRD.Hongkong 10 července roku 2014 (týden do letecké katastrofy)

 

Závěry?

  1.       Do katastrofy paluba 9M-MRD absolvovala celkovou přemalbu trupu letadla.
  2.       Kdy to bylo provedeno se nepodařilo zjistit.
  3.       Minimálně, existuje přemalba nápisu « Malajsia » a přemalba části palubních oken.
  4.       V průběhu roku, do okamžiku katastrofy nad Ukrajinou, byly letadlu změněny charakteristické znaky umístěné na trupu letadla  a gondolách motorů.
  5.       Změnilo se zbarvení lemu přední okraje ocasu.
  6.       Týden před katastrofou zjištěno jednobarevné provedení (bílá), lem předního okraje ocasu neodpovídá zbarvení předního okraje ocasu letounu připraveného ke vzletu v Holandsku.
  7.       Tento fakt, jako v bodu 6.  potvrzuje fotka vraku ocasu na místě katastrofy v Doněcku.

Současně zbarvení  předního okraje, koliduje se zbarvením Boeingu  s palubním číslem 9M-MRO, zmizelého 8 března.

 

 

8 únor roku 2014. Paluba 9M-MRO.  Měsíc do jeho zmizení.

 

Pokračování studie jednotlivých charakteristik zadní části trupu. Budeme nyní posuzovat levou stranu obou dopravních letadel v okolí ocasní části trupu letadla.

Zaměříme se na změny v okolí výškovky. 

 

Na trupu  letadla nejsou patrné změny v okolí výškovky letadla s palubním číslem 9M-MRD(fotka zhotovena týden před katastrofou) Zájmovou oblast trupu letadla vyznačují šipky. Čistý bílý povrch. 

.

 

 

 

 Na trupu letadla jsou přítomny změny v okolí výškovky s palubním číslem 9M-MRO (fotka zhotovena  měsíc do zmizení) Zájmovou oblast trupu letadla vyznačují šipky

Vidíme, že na trupu letadla je tmavá kulatá oblast, přerušující nátěr lemu trupu letadla.

Čili úplně vlevo trupu letadla u konstrukce ovládání výškovky je přemalba části trupu letadla.

 

.

 

Na fotce jsou viditelné úpravy trupu letadla, jakož i viditelné úpravy paluby 9M-MRO zaznamenané na fotce, před měsícem, do jeho zmizení. U paluby 9M-MRD v týdnu  do  katastrofy takové nátěry nebyly.

A ještě jeden moment, který poukazuje na shodu paluby 9M-MRO s vrakem letadla na Ukrajině. Nyní prozkoumáme oblast spojení ocasu letadla s jeho trupem.

Místo spojení ocasu k trupu letadla. Paluba 9M-MRD 10 července roku 2014.

 

Na fotce není patrna v místě spojení vada barvení. Nyní se podíváme na stejné místo letadla s palubním číslem 9M-MRO. 

 vidíme defekt v místě spoje s na palubě  9M-MRO

 

Zkordinujeme si místo tohoto defektu. To je přibližně pod středem symbolu letecké společnosti. A nyní posoudíme odlomenou část trupu tohoto letadla, avšak v prostoru z levé strany letadla.

Na části vraku levé strany vidíme defekt LKP (ruské označení pro lakování povrchu letadla)

zrovna ve místě spojení trupu letadla s ocasem. Nyní  změníme úhel záběru vizualizace 90 stupňů.  Právě, pod středem emblému aerolinky. V tomto pohledu jsou lokalizovány poruchy LKP( lakování povrchu letadla) v samotném rohu rohové konstrukce trupu letadla a ocasu,  a také s vzhledem k charakteru poruchy, je pádný důvod se domnívat, že odloupnutí laku nebylo spojeno s leteckou katastrofou, ale vzniklo po ní.

A tento fakt koliduje s defektem letadla 9M-MRO, ale chybí u letadla 9M-MRD.

 

FALZIFIKACE NA MÍSTĚ NEHODY

 Screen videozáběru z místa katastrofy 17 července. 

  Na nočním  snímku je vidět ožeh. Na hromadě je natočen fragment křídla (jeho dolní část) Boeingu 777-200. Zřetelně vidíme základní symbol palubního čísla 9M. Dále logicky musejí následovat písmena –MRD, jestli bylo sestřelené letadlo s palubním číslem 9M-MRD.

Nebo dále, musí  následovat koncovéí –MRO, pokud palubní číslo bylo 9M-MRO.

Velmi dobře jsou viditelná dále  čísla a prakticky nedeformované  technologické otvory.

 

Dolní část křídla Boingu 777-200

 

Screen video záběru místa katastrofy v prvních dnech po katastrofě.

 

Ukazuje tentýž úlomek křídla. Dokonce z nezcela dobrého úhlu záběru, lze dobře číst  číslo « 9 ». v pravo od  « 9 » odhaduji písmeno « m ».

A na obrázku pořízeném 9 září holandským vyšetřovatelem  vidíme tentýž fragment křídla.

 

Snímek Holandského vyšetřovatele.

 

Jak vidíme, zřetelné označení « 9M », které jsme viděli na snímcích v den katastrofy zde není.

A co víc, celistvost technologických otvorů je také zřejmě porušena. Jako by  úlomek, je roztažen napříč, praskly nejdříve celé přepážky mezi technologickými otvory.

 

Otázky:

  1. Kam podělo označení palubního čísla na křídle v okamžiku snímání holandskými odborníky?
  2. Kdo tak silně deformoval masivní úlomek křídla do zahájení snímání holandskými odborníky.
  3. Proč, nehledě na nedávné vyjádření veřejného zástupce, tak zvané DNR pana Purgina, že vrak letadla zůstal ležet na místě nehody, tak jak dopadl, zaznamenaná že s vrakem bylo manipulováno za účelem přemístění?
  4. Proč právě k ukázané části vraku křídla ( (foto 5) je věnována pozornost při přemisťování části ala  na místě nehody?

od redakce KP

Bohužel prozatím nemáme možnost přiblížit se  na  místo katastrofy BOEINGU », jehož vrak leží u města  TOREZOM. Ukrajinská armáda zvláště pečlivě hlídá a ostřeluje tento okres, od okamžiku zničení letadla. Avšak chtěli bychom požádat místní obyvatelstvo: kdo má přístup k tomuto teritoriu, prosím fotografuje co možná nejvíc vrak a různé součásti letadla. To Všechno se ještě bude velmi hodit, pro budoucí vyštřování.

Vrátím se k částem:

Neni BOEING ochozený nad Ukrajinou, ten, který zmizel na jaře?. I.

Nad Ujinou sestřelen tentýž « BOEING », který zmizel už v březnu. II.

« BOING », ochozený nad Ukrajinou, je více než záhadný. III.

Děkuji tímto redakci a autoru za poskytnutí souhlasu k překladu a převzetí fotodokumetace a uvedení na svém blogu.

 

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Jaroslav Komosný | středa 19.11.2014 13:50 | karma článku: 17,18 | přečteno: 1010x
  • Další články autora

Jaroslav Komosný

Maléry paní účetní

17.6.2016 v 15:15 | Karma: 26,25

Jaroslav Komosný

Prasečkáři

15.6.2016 v 10:50 | Karma: 26,65

Jaroslav Komosný

Medaile je prakticky v zadeli?

13.6.2016 v 19:00 | Karma: 23,88