- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ostupně zveřejňuji zbývající části tohoto seriálu. Dnešní část je tou 3, z deníku KP.
Odkaz na zdroj publikování: http://www.kp.ru/daily/26277/3155216/
«Boeing», sestřelený nad Ukrajinou, jeví se vice než tajemně.
Moskevský expert Jurij Antipov pokračuje ve svém zkoumání. Připomáme, že Jurij Antipov má za sebou vojenskou přípravu: jako poručík – inženýr letecké techniky. Má nemalé zkušenosti s vyšetřováním a výrobci letadel.
V předcházejících svých statích uveřejněných na našem webu (KP), Jurij Antipov , poukazuje na to, že Boeing, sestřelený nad Doněckem, dle některých částí letadla koliduje s letadlem, které vzlétlo v Holandsku, a který považujeme za ztracený.
Podle všeho letadlo sestřelené nad Doněckem, podle některých znaků odpovídá letadlu, které zmizelo z jara.
Závěry experta, se zdají příliš fantaskní. Nicméně, avšak hrobové mlčení komise, zkoumající katastrofu « Boeingu », vyvolává u nás (v Rusku) množství podezření.
Doposud z nějakého důvodu není zveřejněna komunikace ukrajinského dispečera s pilotem zničeného dopravního letadla, neboť žádné tajemství není, pokud to byl běžný obvyklý let dopravního letadla. Ne, zveřejňuje se i povídání v kabině pilota. Proč takové tajnosti?
Opět dáváme slovo našemu váženému expertu, vedoucího veřejné zkoumání.
„…abyste se nemýlili v číslech letadel, mějte na paměti: že číslem 9M-MRD – Doněck je označeno to letadlo, které spadlo nad Doněckem
A tak, slovo má Jurij Antipov.
„.. Přicházím s aktuálními fakty, ke kterým jsem dospěl nejen já sám. Palubní číslo letadla uvedené na ocasní části. Ono je dublované ve zkrácené variantě na křídle šachty před stojkou podvozku, proto, kdy je letadlo ve vzletu od země, aby se dalo číslo přečíst. Například, palubní číslo (posuzované Malajsijské letadlo) 9M-?RD. Tehdy na křídle se namaluje RD (dva poslední znaky) , pro palubu s číslem 9M-MRO se maluje RO. , pro palubu s číslem 9M-MRI bude nápis RI. A to jsou všechna skutečná palubní označení malajsijských letadel.
A nyní vidíme znaky na křídle letadla, letícího na své poslední cestě nad Ukrajinou. Opakuji, fotka je zhotovena cestujícím před posazením.
Tak tady, na fotce, na poklopu čteme písmeno RC. Může, to být také RO (Boeing ztracený v březnu)
Ale ke škodě dobré kontroly a horního zakřivení posledního znaku, nápis už není přesný, RD (palubní číslo údajně sestřeleného letadla)
A nyní dále prostudujeme nápis « Malajsie » na palubách letadel 9M-MRD a 9M-MRO.
Rozložení znaku «I» n? palubě letadla Boeing 777 s palubním číslem 9M-MRD
Jak vidíme, spodní - základna písmene « I » je skloněna vlevo vůči druhému okénku. To je na Boeing údajně sestřeleného nad Ukrajinou.
Nyní se podíváme na stejné rozmístění nápisu u zmizelého Boeingu.
Je vidět, že dolní - základna písmene « I » je prakticky nad druhým okénkem.
A nyní se podívejme na úlomek části trupu sestřeleného letadla
Úhel záběru snímku, potvrzuje bezprostřední střih lemu trupu a postupujícího přes druhé okénko.
Pod potahem vidíme část příčného nosníku křídla ( žlutá barva), na kterém lze určit, že nad druhým světlíkem přímo nad ním je základna písmene « I ». Označeno modrou čarou)
Rozložení znaku «I» boku letadla Boeing 777, sestřeleného nad Ukrajinou.
V souhrnu, to je už druhý fakt ve zvláštnostech nápisu na pravém boku letadla.
Tato charakteristická zvláštnost je vlastní v plné míře zmizelému Boeingu, ale ne Boeingu777, o kterém se všichni domnívají, že byl sestřelený nad Ukrajinou.
Od Redakce
Děkujeme našemu expertu a očekáváme od něj nové informace z jeho šetření. Není vyloučeno, že Jurij Antipov odcestuje i na místo dopadu letadla, jakmile tam ztichnou boje. A my (KP) Vás přirozeně seznámíme s jeho prací.
.
První část šetření: připravuji
Druhá část šetření: Nad Ukrajinou sestřelili tentýž « Boeing », který zmizel už v březnu
Třetí část šetření: «Boeing», sestřelený nad Ukrajinou, jeví se více než tajemně.
Čtvrtá část šetření: Nad Doněckem sestřelen tentýž Boeing, který zmizel v březnu
Další články autora |
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha