- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Titulek: Nad Ukrajinou sestřelen tentýž Boeing, který zmizel v březnu.
V této věci promlouvá moskevský expert Jurij Antipov, který pokračuje ve svém šetření.
Závěry učinil jeden z nejlepších moskevských expertů, Jurij Antipov.
Připomínáme, že Jurij Antipov má za sebou vojenskou přípravu: jako poručík – inženýr letecké techniky. Má nemalé zkušenosti s vyšetřováním a výrobci letadel.
V těchto dnech nám Jurij Nikolajevič nabídl část vlastního šetření
Dnes expert odůvodňuje ještě více a přesvědčivěji identitu « ukrajinského » « Boeingu» pod číslem 9M-MRD s « Boeingem » - 9M-MRO, který zmizel beze stopy v březnu. Aby jste se nemýlili v číslech letadel, mějte na paměti: že číslem 9M-MRD – je označeno letadlo nad Doněckem. To totiž bylo sestřeleno nad Doněckem.
A tak.
Najděte několik odlišností.
Podívejte se na dva charakteristické rozdíly, mluví se o tom, že Boeing, který vzlétl z Holandska, je na vlas podobný Boeingu, zmizelému v březnu, není podobný Boeingu, jak se domníváme, sestřeleném nad Ukrajinou. Prostudujeme nápisy « Malajsia » na trupu letadel.
Nápisy se dělají různě. Provádí se zprava k okénku. Poddívejme se na rozložení písmene „Y“. Jeho vodorovná čára je nad okýnkem..
Nápis na letadle s palubním číslem 9M-MRO (dopravní letadlo, zmizelé v březnu)
Zakončení dolní vodorovné čáry písmene « Y » nepřesahuje obrys šestého okénka (pokud počítáme zprava, do leva). Pro názornost vyznačíme výškovou polohu modrou barvou.
Také je nutno poukázat na to, že začáteční písmeno « m » je umístěno nad 13 okénkem
Nyní se zaměříme na nápis na palubě letadla o kterém se domníváme, že bylo sestřeleno nad Ukrajinou.
Nápis na letadle s palubním číslem 9M-MRD
Je vidět, že dolní- zakončení písmeno « Y » je značně posunuto při nanášení nápisu vlevo a téměř visí nad sedmým okénkem (počítáno také – zprava, do leva). Pro názornost přiložíme svislice vyznačené modrou barvou. I také se podíváme na nápis (jak je proveden) na letadle startujícího z Holandska.
Foto letadla v Holandsku
Bez ohledu na boční úhel záběru snímku, dokonce vizuálně je zřejmé, že písmeno « Y » ne přesahuje obrys šestého okénka. A už nijak nevisí dolů nad sedmým okénkem. Ale zkusíme to dokázat geometrickou konstrukcí, vzhledem k cylindrickému trupu letadla. Za výchozí základní svislou čaru, vezmeme čaru dveřního otvoru letadla.
Geometrické měření délky.
Rozestup od povrchové přímky dveřního otvoru po konec šestého okénka, až na konec dolní části písmene « Y » je shodný. Nás nezajímá absolutní hodnota těchto zaměřených zdáleností.
Ta závisí od měřítka zvětšení. Pro nás je důležitý poměr těchto délek. A ony se rovnají prakticky jedničce. Právě takový poměr těchto délek nápisu je u letadla s palubním číslem 9M-MRO.
Tedy, rozmístění nápisu « Malajsia » na palubě letadla zmizelého v březnu je v přesném souladu s rozmístěním nápisy na palubě letadla, připraveného k letu nad Ukrajinou.
Zároveň, rozmístění písmeno « Y » u letadla s číslem 9M-MRD nekoliduje s rozmístěním písmenem « Y », vytvořeném na letadle připraveného ke vzletu v Holandsku.
A to hovoří o tom, že v Holandsku se chystá ke vzletu letadlo, stejnými nápisy s letadlem 9M-MRO (zmizelém v březnu) a jsou nepodobné nápisům na letadle 9M-MRD.
Je ještě odlišnost v trupech letadel, které zavrhují reálnou námitku, že trup letadla po fotografování byl během oprav přebarven u 14 okna a šablona nápisu na palubě byla zhotovena jinak, čili během přemalby paluby 9M-MRD byl přesně přizpůsobený mimo norma nástřiku paluby 9M-MRD.
Skutečnost že došlo k přemalbě trupu letadla 9M-MRD lze lehce objasnit u Malajských aerolinii. Ale, opakuji, to je a není důležité. Podívejme se na další odlišnosti trupu letadel.
Část nosu letounu s palubním číslem 9M-MRD
Modrá šipka ukazuje na bílou tečku. Podle všeho, to je technologický bod. Ten je na obou posuzovaných letadlech. S ohledem něj jej budeme posuzovat poruchu na trupu letadla.
Okamžitě označím, že na fotografii č.5, porucha není zřejmá.
Na před ní části letadla, ztracený v březnu, je poruchy nátěrového krytí, které jsou v dolejší Na přední části letadla, ztraceného v březnu, je porucha nátěrového krytí, které jsou v dolejší části trupu letadla. Ty ukazuje červená šipka. Takové vady, na témže místě na palubě 9M-MRD nejsou.
A nyní se zaměřme na palubu letadla letícího z Holandska.
Poškození na trupu letadla v Holandsku.
Vidíme, poškození nátěrového krytí, v těch samých místech jsou identická poškození, zahycené na fotografii paluby letadla 9M-MRO, zmizelého v březnu.
Činím závěry
1. Dokumentačně je dokázána identita trupu letadel (charakteristické odlišnosti) Boeing 777-200, zmizelého v březnu a Boeingu 777-200, sestřeleného nad Ukrajinou.
2. Dokumentačně je dokázána nepodobnost trupu letadel (charakteristické odlišnosti) letadla 9M-MRD o němž si myslíme, že byl sestřelen nad Ukrajinou a letadlem připravenému ke vzletu v Holandsku
3. Identifikace provedena na základě odlišnosti u okénka.
4. Identifikace provedena na základě odlišnosti nanesení nápisu na palubách letadel.
5. Identifikace provedena na základě charakteristických vad nátěrového krytí na nosní části letadel.
6. Vzhledem k fotografiím č. 3 -5 je pravděpodobnost identičnosti letadla Boeing 777-200 (palubní číslo 9M-MRO), zmizelého v březnu 2014 a letadla Boeing 777-200 (palubní číslo 9M-MRD), sestřeleného nad Ukrajinou rovna prakticky 100%.
od redakce:
Pokud někdo neporozuměl textu, je to tím, že v mladém věku je chápání jednodušší. Malajský "Boeing", sestřelený u Doněcku, není "Boeing", který letěl z Holandska. Ale tento "Boeing", sestřelený u Doněcku, je velmi podobný "Boeingu", který zmizel v měsíci březnu. Jak se to mohlo stát? Z tohoto důvodu vyvstává hodně verzí, ale to už ponecháme na čtenářích.
První část šetření: připravuji
Druhá část šetření: Nad Ukrajinou sestřelili tentýž « Boeing », který zmizel už v březnu
Třetí část šetření: «Boeing», sestřelený nad Ukrajinou, jeví se více než tajemně.
Čtvrtá část šetření: Nad Doněckem sestřelen tentýž Boeing, který zmizel v březnu
Další články autora |
Vochov, okres Plzeň-sever
5 000 000 Kč