Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

fext

5. 3. 2009 20:09
zajímavé

Vypadá to, že z neuznávání reklamací se skutečně stala běžná praxe. Ono to má svoji logiku - prostě kořen se dozví, že se mu reklamace neuzná, a co mu zbývá, než oči pro pláč. Mě to nedalo, soudil jsem se, a dopadlo to dobře. Doporučuju pojišťovnu právní ochrany D.A.S.

Pro informaci - tohle byly turistický boty, nikoli okrasná záležitost, který jsem si kupoval na krámě s tím, že jsem výslovně řekl prodavači, že chodím rád a často, a 100 víkendových kilometrů není za správného počasí problém. Dozvěděl jsem se, že ty boty to samozřejmě zvládnou.:)

0 0
možnosti
MK

Kousavka

6. 3. 2009 9:10
Re: zajímavé

Což je důvod, abych boty a textil kupovala zásadně u Vietnamců. Vydrží víc než s honosnou italskou značkou a za 1.500 nebo kolik penízů mám troje až patery botky.

PS: nejkratší životnost botek z kamenného krámu byla 3 týdny. Reklamace nebyla uznána, protože "jsem v nich chodila". Na soudního znalce jsem neměla peníze ani náladu. S Vietnamci se nedohaduju, botky zahodím. Zajímavé, že neznačkové botky od Vietnamce vydržely 3 roky, než se jim prošupaly podrážky, u značkových italských prasknul svršek za 3 neděle.

0 0
možnosti
JN

issac

3. 3. 2009 18:48
taky mám dobré zkušenosti

Já jsem musel prodejce žalovat jen ve dvou případech, přičemž to jednou skončilo platebním rozkazem a jednou rozsudkem pro uznání....sice jsem na peníze čekal relativně dlouho (1,5 roku - pomalý exekutor), ale prodejce to rozhodně bolelo víc. 2.500,- Kč se natáhlo na nákladech řízení a nákladech exekuce na zhruba 20.000,- Kč. Ironicky se mě teda nikdo na nic neptal. V prvním případě sice zaplatili po platebním rozkaze, ale stejně je to vyšlo pěkně draho. Nejlepší je u takových nepoctivců nic vickrát  nekupovat a v případě, že jde o drahou věc se sporu nebát - samozřejmě musíte sami zhodnotit, zda za vadu můžete vy nebo výrobce. Soudy mají obecně tendenci stranit spotřebitelům...jen to stojí peníze:-/

0 0
možnosti

Hufo

3. 3. 2009 18:45
a není jednodušší pane vomáčka

nekupovat italský načančaný šmejdy, ale boty? a tyhle rádoby obchodníky nechat chcípnout hlady. sice chápu že jde o princip, ale k cíli se jde dostat i jionou cestou, možná účinnější.

dáte sice jinde za boty 2500 místo 1500, ale máte boty, který vám vydrží 4 roky (nošeno denně od jara do podzimu, nebo od podzimu do jara), a pak je vyhodíte ne kvůli žraloku, ale kvůli prošlapání podrážky. a pokud se stane, že náhodou bota praskne (špatně ustřižená kůže), boty vám automaticky vemou a peníze beze slov vrátí na místě. takže jsem tam boty koupil znova a znova. šlo o salamandry. a pokud to jde, kupuji boty v německu, úplně jiný výběr

0 0
možnosti
V

vittus

3. 3. 2009 18:32
hrrr!

Tak to tě lituji. Možná, že by byli větnamci lepšími obchodníky. Stejně ty společnosti si ty boty nechávají šít u nich. To jsi nevěděl? BTW- nebylo by naškodu udělat nějakej web s obchody, kde s lidmi vychcávali! Lidi by si dávali větší pozor!

0 0
možnosti
F

fext

5. 3. 2009 20:10
Re: hrrr!

To je smutná pravda. V mnoha případech je rozdíl v ceně daný jen tím, že na těch drahých je přidělaný logo firmy se jménem. :/

0 0
možnosti
OU

3. 3. 2009 17:25
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MV

Mirusek

3. 3. 2009 16:55
Jiná zkušenost

Za posledních 8 let jsem reklamoval boty několikrát (cca 10x) a nikdy a nikde jsem neměl negativní zkušenost. Všude mi ochotně vrátili peníze. Většinou i okamžitě. Jen ve dvou případech je poslali k vyjádření do centrály, ale po třiceti dnech jsem dostal peníze.

0 0
možnosti
OU

3. 3. 2009 17:27
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
D

doktor_bota_2

3. 3. 2009 16:19
V podobných případech

úřad na ochranu spotřebitele skutečně nepomůže, od toho je ČOI.

0 0
možnosti
LP

Cácorka

3. 3. 2009 16:11
JO JO BOHUŽEL

nemohu než souhlasit, reklamovat boty od adidasu to je o nervy a zdravý rozum;-(

0 0
možnosti
AR

arnie_rimmer

3. 3. 2009 15:51
kupujte tam kde mají kvalitní boty

já už 15 let nakupuju jedině u Bati, reklamoval jsem jsem jen jednou a bez řečí to zadarmo vyspravili tak že se životnost těch bot prodloužila aspoň o polovinu

0 0
možnosti
RO

r-man

3. 3. 2009 16:01
Re: kupujte tam kde mají kvalitní boty

Prave u Bati se mi stalo 2x presne to, co popisuje blogger :-( A to se znackovyma botama, Power.

0 0
možnosti
P

peggyIlsoft

3. 3. 2009 14:59
Moje zkušenost se značkou Columbie

Mám v podstatě stejnou zkušenost jako autor. Koupil jsem si zimní goratexové boty značky Columbie, dal jsem za ně cca. 4000Kč a po třech měsících chožení jsem zjistil, že mám hodně prošlapanou podrážku, která prý byla ze speciální gumy,... No tak jsem je šel reklamovat a po 3 týdnech mi prodavač sdělil, že je to běžným opotřebením a že jsem neměl chodit po betoně a asfaltu - takže jsem měl asi nad zámkovou dlaždou lítat, že? Musím říct, že to byl psolední výrobek značky COLUMBIA, který jsem si v životě koupil.... a nejsem rozhodně sám.

0 0
možnosti
ID

qualcom

3. 3. 2009 15:41
Re: Moje zkušenost se značkou Columbie

kupuji Merrell a nemůžu říct na ně ani popel,super boty

0 0
možnosti
  • Počet článků 226
  • Celková karma 18,99
  • Průměrná čtenost 4202x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky