Diskuse
Nemáte prosím vás "menčí"?
Děkujeme za pochopení.
atvar
Je to problém hlavně bankomatů
Nevím, jak je to dnes, ale když jsem před časem žil v Holandsku a vybíral jsem tam prachy z bankomatu, tak mi to vyskládalo inteligentní sestavu pár velkých bankovek a pár malých. U nás některý bankomaty mají nejmenší pětikila, spořka mívá dvoukila, ale vždycky to vydá všechno pokud možno v dvoulitrech.
Když vybírám 15 litrů, tak proč mi nemůže dát bankomat 4 dvoulitry, 4 litry, 4 pětikila a 5 dvoukil?
nepolitik
Re: Je to problém hlavně bankomatů
Nepochopil jsem proč stokoruně říkáte kilo, když kilo je běžný výraz pro 1000 (viz kilogram, kilowatt atd.)
apple7
Je to vina prodavacek?
Ja si myslim,ze kazda pokladni je na svou sichtu pripravena s nejakou sumou drobnych,ale samozrejmne behem dne,kdyz prijde par lidi s velkou castkou,tak je jasne,ze drobne penize dojdou.Momentalne jsem v N.Y a kdyz pokladni potrebuje rozmenit penize,zavola telefonem manazera a je to.Jaky problem???Proc mam byt protivna na prodavacku,ona prece nemuze mit pod nohama trezor s drobnyma!!!
natelius
Re: Je to vina prodavacek?
To je ale jen a jen její problém, resp. problém vedoucího prodejny. Až v nějakém řetězci prodejen bude pravidelně problém s drobnými, vězte, že je před krachem. Stejně fungoval Julius Meinl v posledních měsících své nechvalně známé činnosti u nás.
Eva K.
Re: Paní Evo tak jsem to zmáčkl brzy
Děkuji za podporu i srdíčka, milý Nepolitiku, zejména srdíček není nikdy dost. EK
nepolitik
Opět hezký článek ze života.
Cizinci, kteří dostanou v ktrékoli zemi její měnu poprvé, tak v tom mají zákonitě určitý zmatek. Nevím jak to je s bankomaty, ja vybírám peníze ba poště a tam mi velké částky dají v tisícovkách a když si řeknu o menší, tak i v měnších. Naopak, když vím, že budu hotově platit větší částku, tak musím požádat o vyšší bankovky. Ale u automatu snad jde nastavit v jakých hodnotách mi má peníze vydat, nebo ne?
Tholdrin
Jak kde
Já dělám v obchodě a ten je hned vedle bankomatu. Když mi tak ten den už desátý člověk chce rozměnit dvoutisícovku nákupem kostičky za 13 korun musím jim bohužel oznámit že jim na tak velkou nemohu vrátit. Nemám čím. Je mi poměrně jedno že jim mám vracet 1900.. to mi často zase tak moc nevadí. Problém je těch 87 korun. Kov holt mizí první. Je to smutné ale bohužel je to tak.
Hail Eris
Re: Jak kde
to si ma zajistit provozovatel obchodu a jit si vymenit penize do banky, a na rano je mit pripravene
me to jako zakaznika opravdu nezajima, proste pujdu nakoupit jinam
Dagiss
pěkný článek
hezky se to čte a je to opravdu ze života.Je sice pravda,že prodavačky ne vždy mají peníze na vydání,ale my jim jaksi za to nemůžeme. Ale kolikrát je horší,když máte např. nákup za 200-300 Kč a vysypete před ní dvacky,desítky a třeba pětikačky. (no co,trhá mi to peněženku). To se také moc přívětivě nedívají.A teď si vyberte,máte větší nebo menší? Ono je to jedno.
čirokéz
Dobrý
Článek se mi líbí. Ale v nějakém menším krámku může být někdy opravdu problém (zvlášte ráno) vrátit na dvoutisícovku. Nedovedu si představit, že bych ráno v šest platil za dva rohlíky a jeden sýr v malé pekárně dvoutisickou. Proto raději pro klid mé nervové soustavy, když loudím své čechokredity z bankomatu, tak nevybírám 2000 ale zadávám volbu "jiná částka" a beru 1800.
apple7
Re: Dobrý
No vidis,a pro nekoho takhle premyslet je velky problem.
Tomas Cap
Autorka má v mnohém pravdu...
Souhlasím, že pokladní a personál obchodů u nás často nemají vystupování, jaké by člověk očekával. Zároveň však z pozice člověka, který občas také musí zaujmout místo u pokladny, vím, že ani chování zákazníků velmi často není v pořádku. Slušnost má panovat na obou stranách. Když jste unavení po osmi, devíti hodinách práce a přesto stále naplno pracujete, snažíte se do puntíku splnit přání zákazníků a pak přijde nekňuba, který nedokáže pozdravit, celou dobu je nervózní, mluví už dopředu útočně a se vším má problém, nakonec vám vyškubne z ruky právě zakoupené zboží, aniž by poděkoval či odpověděl na pozdrav a s pocitem "po mně potopa" odchází...to pak máte obrovskou chuť s tím praštit, nebo ještě lépe oběhnout pokladnu a praštit jeho.
Situace bude lepší, až každý - ať už obsluhující, či zákazník - bude schopný kontrolovat své chování a až všem bude skutečně záležet na tom, jak na své okolí působí. Hezký den, TC
- Počet článků 339
- Celková karma 16,46
- Průměrná čtenost 2880x
Get Your Own Real Time Visitor Map!