Diskuse
Anabáze (bez)internetová
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J47a61r56m65i47l42a 42V88a92v43r97o76c49h45o14v93á
Něco podobného jsem zažila před lety s O2, tak jsem od nich odešla; teď mám internet od místní firmy a žádný problém nikdy nebyl.

K51l58á27r26a 42T15ů61m41o34v83á
Místní máme v práci. Problémy nedělají, jen je trochu nevýhoda, že případné odstávky probíhají v pracovní době.
D70a64n69a 98T58e94n65z72l83e45r
... a já myslela, že tohle je možné jen v Německu. Takhle, přesně takhle u nás funguje naše zdravotní pojišťovna, se kterou už komunikuju jen přes doporučené dopisy.
Držím palce pro následující bezchybný internetový provoz.

K53l17á12r42a 10T93ů22m43o97v29á
A já bych si zase myslela, že tohle je možné jen v Čechách, že západněji to nemůže projít. :-/ Jak píšu Šárce, dokud budou hlavní hráči na trhu fungovat stejně... :-P
L53u75d13m14i28l74a 69I11b42e41h10e24j40o63v70á
No tedy, taková situace by pro mě byla "na mrtvici" - jste , jak jste to zvládla.

K77l29á92r83a 12T21ů75m60o68v49á
Léta praxe... Spíš nechápu, že je možné takto fungovat a nebýt sprovozen ze světa. :-/

Š44á56r84k25a 48A92n28d42r14l39o94v61á
"Kyslíci" nejsou o moc lepší, co se týče reklamací. Pouze když ptáčka lapají...

K64l80á83r35a 64T39ů51m44o39v75á
Velcí poskytovatelé (ne)fungují stejně. Protože kdyby jeden fakt fungoval, všichni by k němu přešli.

K48l70á32r73a 28T58ů95m18o76v24á
Hurá! Odúčtování poslední "dlužné" částky dorazilo, jsme vyrovnáni.


P75a25v63l21a 10K76o55l46á18ř33o20v68á
Přeji ti pevné nervy, Klárko. S proklikáváním se online formuláři mám taky dost neblahé zkušenosti. Testy inteligence á la "nejsem robot" dávám tak na pátý až šestý pokus. Co jde, vyřizuji osobně. Občas si říkám, jestli ti zaměstnanci na přepážce klientských servisů jsou skuteční lidé nebo také jen roboti, kteří jedou podle nějakého mně nesrozumitelného programu.
Tobě.

K18l23á92r74a 73T69ů46m94o62v79á
Doma máme, zejména od mobilního operátora, tu zkušenost, že na pobočce toho moc nevyřídíme a mnohem lepší je zavolat. Vysvětlujeme si to tak, že lidem předhodí ty nejposlednější zaměstnance z posledních, kteří nemají žádné pravomoce. Jedou nějaký standardní operační postup a když se nějaký požadavek odchýlí, jsou v háji. :-D

P27e11t96r 65Š50i78n45d13e62l57á48ř
Nejlepší ze všeho je - si vůbec žádný internet "přes drát", to jest pomocí pevné telefonní linky nebo kabelovky nepořizovat!! Spolehlivým řešením je pouze internet mobilní /přes stolní modem/. Mobilní internet používám od roku 2011. Ovšem, než jsem se dopátral toho operátora správného a spolehlivého, musel jsem se napřed nachytat na tisíce pitomých slibů služeb chytré sítě "outú" a potom je všechny co nejrychleji vypovědět. To opravdu nebylo možné.

K24l93á16r19a 16T58ů29m61o40v16á
Ten internet vzduchem nabízejí ve dvou variantách. První je patřičně drahá a přemístitelná dle libosti. Druhou primárně nenabízejí - asi není pro ně výhodná - to má být vázané na adresu. Ale co vím od lidí, jde ten modem použít úplně v klidu i jinde. My jsme to zatím nezkoušeli, máme ho teprve týden. :-)

D20a53v24i19d 70S91n29í73t22i44l40ý
Kláro, to je boj s větrnými mlýny. Zažil jsem s internetem u O2, kdy mi nabídli levnější než byl můj stávající, ale vyúčtování bylo na částku dvojnásobnou. Při reklamaci mě neustále přepojovali a ještě mi nabízeli další výhodné služby. Ve finále mi nejprve řekli, že ač byl hovor nahrávaný, tak se nedochoval. A poté že smlouvu zprostředkovávala firma, kterou si najali a oni nejsou zodpovědní, za to co mi nakukali. Již dříve u Vodafonu si na mě někdo vzal dotovaný telefon, neplatil účty (vůbec jim nebylo divné, že já své účty platím a bydlím na druhém konci republiky?) a oni mě zapsali do registru dlužníků a několik let mi posílali výhružné dopisy. A to i přesto, že jsem ihned podal trestní oznámení na neznámého pachatele a poslal jim kopii policejní zprávy. Přeji pevné nervy.

K70l95á97r62a 24T43ů35m76o11v14á
Ano, výhodné a lepší služby, to mi něco říká. Asi rok jsem upozorňovala mámu, že jí jde blbě internet, že mi prakticky nejdou nahrát fotky. Pak si přes telefonickou nabídku objednala jakési lepší připojení, nicméně funkčnost byla úplně stejná. Situace se vysvětlila ve chvíli, kdy zdechnul modem a měnil se. To lepší (a dražší) připojení tam vůbec nebylo k dispozici. Stejně tak mi přes callcentrum kdysi nabídli internet s měsíčním datovým limitem, co na pohodu stačí. Vydržel šest dní. Atd. atd.
Divné jim nepřijde zjevně nic. Jen když nepřijdou prachy, to jsou ve střehu hned. :-P


K42l31á73r16a 56T82ů55m78o86v25á
Mám chuť tam vletět a udělat pořádek. To by koukali. :-D
P39e50t23r 18D53r97a17p56a91l
kdysi jsem dělal směnu bytů, v obou bytech kabelovka stejného providera. tedy pohoda. jenže bývalý nájemník měl dluh (jednu splátku). Bud se to uhradí, nebo to odstřihneme a znovuzavedení bude stát tisícovku. marně jsem paní vysvětloval, že smouvu mají s fyzickou osobou a ne s dráty ve zdi, tedy a ́t si to vymáhají po tom chlapovi. no, nakonec jsem to zaplatil, a ́t mám pokoj

K24l92á84r39a 11T49ů90m94o26v51á
S převody a úpravami smluv byly problémy, co se pamatuju. Zatím to ale nikdy nedošlo do této fáze. Uznávám, že zaplatit je nejjednodušší a nejrychlejší řešení, ale platíme dost i tak.
- Počet článků 729
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 455x
twitter.com/tumovaklara
rysan.estranky.cz
Seznam rubrik
- Kočkování a psení
- Fotohrátky
- Hokusy pokusy
- Převážně vážně
- Toulavý boty
- Bulharsko 2012
- Sicílie 2013
- Benelux 2014
- Montenegro 2015
- Švýcarsko 2016
- Osobní
- Nezařazené