Klamavá reklama O2

Tak jsem zas jednou uvěřila lákadlům od 02... v lednu nešlo té záplavě reklamy na "pevný" internet utéct: pevná linka i se superrychlým ADSL internetem jen za 500 měsíčně, bez paušálu apod.. Řekla jsem si: tak si to v kanclíku obnovím... To jsem si tedy naběhla!!!

Lákavou službu jsem objednala a radostně očekávala zprávu, kdyže mi to zapojí. Místo montéra ale přišla studená sprcha v podobě písma od 02, že na mé adrese není tato služba technicky dostupná. Myslela jsem, že špatně vidím nebo si mě spletli, zavolala jsem tedy na info linku a milá slečna mi potvrdila tento nález jejich outů odborníků a briskně mi nabídla téměř stejně rychlý internet přes mobil, ale pochopitelně asi tak za trojnásobek ceny mé původní objednávky(!!!).

No, dopálila jsem se přímo doběla - jak to asi myslí? Vždyť to jsou ani ne 2 roky, co jsme v tom konkrétním místě pevnou linku s ADSL internetem rušili, protože mi jistá firma, pro niž jsem pracovala, začala platit internet přes mobil. Po 2 letech ona zakázka skončila, skončilo tedy i placení připojení, a nová služba od 02 vypadala jako dobré řešení.

Odepsala jsem v tomto duchu na odd. zákazníků a pro sichr i generálnímu řediteli - sic je to dle jména Španěl či kdo, ale předpokládám, že má dostatek pohůnků kolem sebe, kteří mu zoufalý přípis od dlouholetého klienta přeloží z ČJ do rodné řeči. Navrhla jsem rovněž, že pokud přes to všechno nejsou schopni dostát svému závazku slíbeném v tolikrát omleté reklamě, nechť mi tedy zřídí onen rychlý net přes mobil, ale za cenu, na kterou mě nalákali na své služby, tj. za 500 Kč.

Po skoro měsíci konečně odpověď. Velice si prý váží mého zájmu o jejich služby (no, tomu tedy opravdu "věřím" - zatím jsem ale ještě stále duševně zdráva, aspoň myslím :o), ale opravdu to nemohou na mé adrese zprovoznit, protože už je kapacita linek naplněna. Dodali, že se jim nevyplatí technickou bázi posílit (rozuměj řadový kliente: prostě nám nestojíš za to, abychom přidali pár kablíků). Můj důmyslný návrh, ať dají jinou, odpovídající službu, ovšem za stejnou cenu (protože tak se solidní obchodník k zákazníkovi, jehož si dle vlastních slov tak přeukrutně váží, opravdu chová), přešli důstojným mlčením a nechali zcela bez povšimnutí...

Shrnuto: na 02 mám grandiózní vztek, jako nikdy předtím. Poradíte mi prosím někdo, co s tím dál? Nemám v povaze nechat si všechno líbit a rozhodně chci takové nekalé a nepěkné jednání nějak dále řešit. Mám to snad řešit jako klamavou reklamu? Myslím, že takové podrazy bychom si my zákazníci neměli v r. 2009 nechat líbit OD NIKOHO!!!

AKTUÁLNÍ DOPLNĚNÍ K ČLÁNKU (dne 3.5.09):
Asi tak 2-3 týdny po tomto článku mi zavolala velmi milá paní z O2, omluvila se jménem podniku za výše uvedené nepříjemnosti a nabídla mi exkluzivně mobilní připojení za velmi zvýhodněnou cenu (tak, jak jsem si to představovala od samého počátku celé kauzy).

Žeby pár řádek na Idnes tak zabralo??? Skvělé!

Autor: Kateřina Kašparová | pátek 27.2.2009 17:00 | karma článku: 30,55 | přečteno: 3666x
  • Další články autora

Kateřina Kašparová

Neschopní vpřed!

2.11.2015 v 18:39 | Karma: 43,27