Diskuse
Největší zabiják elektromobilů
Děkujeme za pochopení.
P23a97v91e80l 60D68v47o33ř14á49k
Největším zabijákem elektromobilů jsou naftařské společnosti a jejich návaznost na stávající automobilky.
T68e14o43d37o94r 28B22e37z93d29ě64k
Že jo. Protože bez nich by určitě už někdo vynalezl elektromobil, který se vyplatí si pořídit. A možná dokonce i fungující a topící v zimě.
A15n23t81o57n76í27n 25T23i48c43h44e35r19a
Můžu vás ubezpečit, že člověk, který si kupuje elektromobil, všechny tyto “šokující” informace zná, počítá s nimi a dovede se podle toho zařídit
T35e90o95d70o67r 10B68e39z16d57ě40k
I a tím, že za pár let bude muset koupit novou baterii za půl milionu?
J40i74ř60í 29V32e93l15í52š75e36k
Tak pokud nám budou vycházet takovéto články, plně naprostých nesmyslů, nepřesností a domněnek, pak škodovkáři na elektromobily nikdy nepřejdou, protože si budou myslet, že by to byl naprostý nesmysl.
Drtivá většina problémů s elektromobily je způsobena neznalostí a chybami obsluhy. Tesla napíše "pokud připojíte elektromobil na nabíječku večer, bude nabitý efektivněji, než kdyby byl připojen ráno". A co udělá tupec? Připojí ho ráno a pak se strašně diví, že se baterka musí nejdříve zahřát a že to nějaký čas trvá.
V článku je dost možná záměrných chyb, například se tvrdí, že elektromobily jezdí výhradně na Li-ion baterie (opravdu? I Ioniq electric? I Tesla 3 SR?). Je vidět, že to psal někdo, kdo o elektromobilech netuší nic z praxe a jen posbíral hejty ze zdrojů jako je autoforum a podobné.
Takže z mého pohledu naprostá žumpa, která nemá základ ani ve fyzice, ani v praxi.
Kupte si elektromobil, pane. Pak něco pište.
V20l33a83d50i32m20í64r 15Š34ť78a33s12t14n32ý
Zkuste něco napsat vy. Z nadutosti vašeho příspěvku se dá dedukovat, že jste v elektromobilitě studnice moudrosti.
Elektromobily a jejich výrobci si za nevalnou pověst mohou sami, protože o svých výrobcích uvádějí opakovaně nepravdivé údaje.
L51u69m92í59r 35V98i64t50h26a
Elektromobilita je budoucnost dopravy, ať si o tom myslí kdo chce, co chce. Číňani už dnes mají koncept aut s vyměnitelnými bateriemi, přičemž mobilní výměnné stanice pro Evropu začali vyrábět v Maďarsku.
Ve Švédsku staví první úseky silnic se zabudovanými civkami linearnich motorů a smyčkami pro bezdrátové nabíjení, takže auto bude během jízdy po nich baterie nabíjet,aby mohlo pokračovat po okreskach, kde tyto smyčky nebudou.
S vývojem nanotechnologií přijdou baterie schopné neskutečných nabijecich a vybíjecích výkonů, které zároveň prakticky ztratí paměťový efekt.
Elektromotor převodovku nepotřebuje, jeho charakteristika průběhu točivého momentu ji nevyžaduje.
Smazaný příspěvek
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
P12a65v94e90l 54P37o90k58o82r26n15ý
Elektromobil pouze jako 3. auto do rodiny.
K46a82r58e45l 29W50á51g16n61e50r
Pokud Evropa přejde na elektromobilitu, jak rozsáhlá infrastruktura bude potřeba pro dobíjení aut, například během letních prázdnin? Automobilový expert, bývalý šéf sekce pro automobilové pohony v Automobilovém institutu ve Stuttgartu, profesor Michael Bargende vypočítal, kolik nabíječek by bylo zapotřebí, aby nahradily běžné čerpací stanice na dálnicích. A jeho výpočty ukazují, že Evropa na masové využívání elektromobilů není připravená. Zde o tom více:
Smazaný příspěvek
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
J58o25s98e51f 44P58r25o11c19h30á68z16k81a
Přesto podíl elektromobilů na prodejích vzrostl a dále poroste.
K84a37r28e19l 77W42á29g50n84e97r
Česko se od ledna zařazuje mezi země, které dotují nákup elektromobilů. Dotace vychází ze zdrojů EU, konkrétně Národního fondu obnovy, který prioritně podporuje podnikatele a podniky, proto na tento finanční příspěvek na elektromobilitu nedosáhnou řadoví občané. Ministerstvo průmyslu hodlá do září 2025 rozdělit na podporu nákupu bateriových aut na elektřinu a vozů na vodík 1,6 miliardy korun (plus 300 milionů na nabíječky), na jedno auto až 200 tisíc korun.
https://www.lidovky.cz/byznys/elektroauto-auto-firmy-podnikatele.A231201_184430_ln_ekonomika_rkj
J46a15r86o43s24l16a57v 22L44i64m60a
Vazeny pane Karle Wágnere. Dekuji za tak dlouhy vyklad o autech s elekrickym pohonem. Utlum prodeje trchto aut vsichni znaji a bude pokracovat dlouhou dobu. Totiz, do celeho busnissu elektrickych vozidel se dostala politika se jmenem "Green Deal". Dobre je pripomenout jeji politicke spicky, pan Gore, pan Kerry, prezident Biden a za nima cela armada politiku demokraticke strany USA. Pobitka pro automobilky byla tak velka, ze se divim Elonovy, ze nezavrel dvere jeho Tesle.
Vse na takovem voze je jednoduche a mnoho technologickych uprav z vybusneho vozidla se nemuselo provadet. V teorii, kdyby se elektrina dala do vozidla vest dvema draty z kuchyne, cely svet jiz dnes by mel jen takove auta. Vsak takova auta MUSI mit baterie. A to je ten problem.
Nutno podotknout, ten problem zustane tak dlouho, nez se objevi jednoducha baterie. Mala s moznosti mit jich nekolik a s moznosti ji vymenit za novou a nabytou pod kapotou vaseho vozidla s jednoduchosti i pro starsi obcany. Jinak nema takove auto narok byt svetovum dopravnim vozidlem.
Po me pripomince si zopakujte precist clanek pana Wagnera. Velmi poucny.
V73i18l10é40m 73B73a42r98á72k
Proč si pořizovat něco, co má menší dojezd, déle se nabíjí a je dražší než normální auto.
Sednu do auta a jedu a nebudu mudrovat, kde mám tankovat a kdy.
P57a24v11e93l 61D17v33o51ř30á76k
Já dnes sedl do auta, a běda, ručička na nule, tak honem k pumpě. Jak to děláte Vy, že nemusíte tankovat?
M58a37r16t84i98n 84V68a77v23r30a
Electric cars: a plan that does not work to fix the problem that does not exist.
K74a84r69e16l 16W26á48g69n31e60r
Jinak řečeno, obecně v technice platí, že neexistuje ideální řešení, které vyřeší všechny problémy, aniž by to zároveň nemělo nevýhody a negativní účinky.